AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Hei, jeg har en aktiv profil på tinder, har vært der en stund men det er ikke mange som er attraktive. Selv er jeg sent i 50 åtene, har alt på stell, hatt en partner som nå er min FF til jeg finner noe annet. FF'en gir meg supersex og fin å snakke med men hjertet mitt kommer ikke til han. Jeg orker ikke å date alle som matcher da jeg ikke ønsker å ligge rundt, mitt inntrykk av de som matcher er lystne på å komme til sengs nesten før de dater. Det skrevet, mange som ser utrolig kjekke ut, men det er ikke så glad i å skrive. Jeg bor ca 50km fra Oslo så "markedet" burde være stort. Noen som har erfaring på om det er Tinder man skal bruke eller andre apper en skal på om dagen for voksne kvinner som ønsker noe seriøst. Anonymkode: f4165...646
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei, jeg har en aktiv profil på tinder, har vært der en stund men det er ikke mange som er attraktive. Selv er jeg sent i 50 åtene, har alt på stell, hatt en partner som nå er min FF til jeg finner noe annet. FF'en gir meg supersex og fin å snakke med men hjertet mitt kommer ikke til han. Jeg orker ikke å date alle som matcher da jeg ikke ønsker å ligge rundt, mitt inntrykk av de som matcher er lystne på å komme til sengs nesten før de dater. Det skrevet, mange som ser utrolig kjekke ut, men det er ikke så glad i å skrive. Jeg bor ca 50km fra Oslo så "markedet" burde være stort. Noen som har erfaring på om det er Tinder man skal bruke eller andre apper en skal på om dagen for voksne kvinner som ønsker noe seriøst. Anonymkode: f4165...646 Du kan jo begynne med å slutte å ligge med den sexvennen din. Så lenge du ligger med en fyr, vil du aldri ha de rette forutsetningene for å treffe en som treffer hjertet ditt. Du er ikke åpen for det, og den potensielle nye vil trolig lukte at du allerede har en du ligger med. Kjøp deg en dildo om du er så trengt. Anonymkode: c1c14...bf0 2
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #3 Skrevet 28 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan jo begynne med å slutte å ligge med den sexvennen din. Så lenge du ligger med en fyr, vil du aldri ha de rette forutsetningene for å treffe en som treffer hjertet ditt. Du er ikke åpen for det, og den potensielle nye vil trolig lukte at du allerede har en du ligger med. Kjøp deg en dildo om du er så trengt. Anonymkode: c1c14...bf0 Folk som nærmer seg 60, har oftere en laidback holdning til sånne ting, og det kan også være en fin test på hvilke holdninger den nye har. FF er også gode å ha på lur, hvis dere plutselig ser etter en trekantpartner. Anonymkode: 4ac5f...225
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå