Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen her som jobber i forlag? Jeg lurte på hvordan lønn og vilkår generelt er? 😊

Anonymkode: ec5a9...fc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst er de fleste utdannet litteraturvitere med mastergrad hos oss som redaktører. Har du denne fagbakgrunnen?

Anonymkode: 92937...33d

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Først og fremst er de fleste utdannet litteraturvitere med mastergrad hos oss som redaktører. Har du denne fagbakgrunnen?

Spørsmålet mitt var ikke rettet spesifikt for hvrodan det er for redaktører. Det finnes jo andre stillinger og yrkesgrupper der!:) 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spørsmålet mitt var ikke rettet spesifikt for hvrodan det er for redaktører. Det finnes jo andre stillinger og yrkesgrupper der!:) 

Da får du si hvilke stillinger du undres over da. 

Skrevet

Jeg jobber i forlag, med digital produktutvikling. Lønnen er ok og arbeidsoppgavene spennende og meningsfylte. Men det er mye usikkerhet i bransjen og mye endring. Det gjelder dog mange bransjer nå ... 

Anonymkode: 41db4...be4

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg jobber i forlag, med digital produktutvikling. Lønnen er ok og arbeidsoppgavene spennende og meningsfylte. Men det er mye usikkerhet i bransjen og mye endring. Det gjelder dog mange bransjer nå ... 

Takk for svar! Det høres ut som en spennende jobb😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Takk for svar! Det høres ut som en spennende jobb😊

Ja, spennende er den - på alle måter! 😅 Hvilken del av forlagsbransjen ønsker du å jobbe innenfor? Litteratur, utdanning? Og hva slags typer stillinger er du interessert i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...