Gå til innhold

Sommerjobb til 13 åring

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Datteren min på 13 år leter etter sommerjobb. Hun sliter med å finne en. Hun kan ikke klippe gress fordi hun har pollen allergi, og heller kan hun ikke passe/gå tur med dyr pga. allergier. Har noen eksempler på sommerjobb som en 13 åring kan få? :)

Anonymkode: 74292...2d0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner dere noen eldre eller uføre som trenger hjelp i hverdagen? Handle for dem, kanskje? Om dere bor i bystrøk, så hun kan gå til butikken. Kanskje vaske vinduer? Støvsuge? Kanskje hjelpe til med å steke vafler eller lage muffins e.l. Det siste (bakinga) er vel kanskje noe å gjøre om hun kjenner dem hun skal jobbe for fra før. 

Anonymkode: 18422...4e4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også ei datter på 13 år som ønsker sommerjobb. Har foreslått at hun spør i en butikk om de trenger hjelp til vareplassering eller på lageret. Ev tilby barnepass eller hjelp til eldre. 

Anonymkode: 10b1d...812

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk kommunen. Hvis det ikke er for seint. Der vi bor kan ungdom fra 13 til 19 år søke på sommerjobb.

Ellers salg av oss, hvis det er slik is salg i nærheten. Jordbær salg.

Evnt er det noen biltema, jysk, bakerier, gatekjøkken, kafeer , jula. Som tar inn yngre.

Anonymkode: c517a...0fe

Skrevet

La henne gå rundt til bedrifter i området og spørre selv, kanskje litt skummelt og kleint i starten for en 13 åring, men bedrifter liker folk som tar initiativ. Gjorde det samme for 33 somre siden og så meg aldri tilbake.

Spørs selvsagt hvor i landet dere bor også, her i Oslo er det selvsagt enklere enn i bygde-Norge med store avstander, lite jobber etc.

Ønsker datteren din lykke til i sommer og håper hun finner noe hun liker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...