Gå til innhold

Utdanninger utviklingshemming?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er sykepleier og jobber i bofellesskap. Jeg har ingen videreutdanning. Ønsker å søke meg over til dagsenter grunnet bedre arbeidstider. Men hvilke utdanninger kan være aktuell for en sykepleier? Ønsker å øke sjansene mine for jobb. Det trenger ikke å være master. 

Anonymkode: 37146...3e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja- bare ta en utdannelse? 

Anonymkode: b1182...ee9

Skrevet

Finnes det en videreutdanning innenfor habilitering og miljøarbeid kanskje? Eller noe innenfor tilrettelegging?

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg er sykepleier og jobber i bofellesskap. Jeg har ingen videreutdanning. Ønsker å søke meg over til dagsenter grunnet bedre arbeidstider. Men hvilke utdanninger kan være aktuell for en sykepleier? Ønsker å øke sjansene mine for jobb. Det trenger ikke å være master. 

Kanskje noe slik?;

https://www.himolde.no/studier/programmer/habilitering-miljoarbeid/

Anonymkode: de2e4...f0d

• Liker 1
Skrevet

Du trenger ikke videreutdanning.  Bare søk på dagsenter. Har jobbet med flere spl der.

Anonymkode: e8875...344

AnonymBruker
Skrevet

Bare at du er sykepleier er stor pluss, ofte er det mangel på personal med medisinsk bakgrunn.

Anonymkode: d4c7a...6f4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.4.2026 den 17.48):

noe med miljøterapi. tror uia har en slik, kanskje oslomet også

Anonymkode: ff6d6...71c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...