AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:48 #1 Skrevet tirsdag kl. 15:48 Jeg er sykepleier og jobber i bofellesskap. Jeg har ingen videreutdanning. Ønsker å søke meg over til dagsenter grunnet bedre arbeidstider. Men hvilke utdanninger kan være aktuell for en sykepleier? Ønsker å øke sjansene mine for jobb. Det trenger ikke å være master. Anonymkode: 37146...3e3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:53 #2 Skrevet tirsdag kl. 15:53 Tja- bare ta en utdannelse? Anonymkode: b1182...ee9
ms. Perfect Skrevet tirsdag kl. 15:57 #3 Skrevet tirsdag kl. 15:57 Finnes det en videreutdanning innenfor habilitering og miljøarbeid kanskje? Eller noe innenfor tilrettelegging?
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:40 #4 Skrevet tirsdag kl. 16:40 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg er sykepleier og jobber i bofellesskap. Jeg har ingen videreutdanning. Ønsker å søke meg over til dagsenter grunnet bedre arbeidstider. Men hvilke utdanninger kan være aktuell for en sykepleier? Ønsker å øke sjansene mine for jobb. Det trenger ikke å være master. Anonymkode: 37146...3e3 Kanskje noe slik?; https://www.himolde.no/studier/programmer/habilitering-miljoarbeid/ Anonymkode: de2e4...f0d 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:57 #5 Skrevet tirsdag kl. 20:57 Du trenger ikke videreutdanning. Bare søk på dagsenter. Har jobbet med flere spl der. Anonymkode: e8875...344
AnonymBruker Skrevet i går, 07:11 #6 Skrevet i går, 07:11 Bare at du er sykepleier er stor pluss, ofte er det mangel på personal med medisinsk bakgrunn. Anonymkode: d4c7a...6f4
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 14.4.2026 den 17.48): Jeg er sykepleier og jobber i bofellesskap. Jeg har ingen videreutdanning. Ønsker å søke meg over til dagsenter grunnet bedre arbeidstider. Men hvilke utdanninger kan være aktuell for en sykepleier? Ønsker å øke sjansene mine for jobb. Det trenger ikke å være master. Anonymkode: 37146...3e3 noe med miljøterapi. tror uia har en slik, kanskje oslomet også Anonymkode: ff6d6...71c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå