AnonymBruker Skrevet 14. april #1 Skrevet 14. april Jeg er sykepleier og jobber i bofellesskap. Jeg har ingen videreutdanning. Ønsker å søke meg over til dagsenter grunnet bedre arbeidstider. Men hvilke utdanninger kan være aktuell for en sykepleier? Ønsker å øke sjansene mine for jobb. Det trenger ikke å være master. Anonymkode: 37146...3e3
AnonymBruker Skrevet 14. april #2 Skrevet 14. april Tja- bare ta en utdannelse? Anonymkode: b1182...ee9
ms. Perfect Skrevet 14. april #3 Skrevet 14. april Finnes det en videreutdanning innenfor habilitering og miljøarbeid kanskje? Eller noe innenfor tilrettelegging?
AnonymBruker Skrevet 14. april #4 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg er sykepleier og jobber i bofellesskap. Jeg har ingen videreutdanning. Ønsker å søke meg over til dagsenter grunnet bedre arbeidstider. Men hvilke utdanninger kan være aktuell for en sykepleier? Ønsker å øke sjansene mine for jobb. Det trenger ikke å være master. Anonymkode: 37146...3e3 Kanskje noe slik?; https://www.himolde.no/studier/programmer/habilitering-miljoarbeid/ Anonymkode: de2e4...f0d 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #5 Skrevet 14. april Du trenger ikke videreutdanning. Bare søk på dagsenter. Har jobbet med flere spl der. Anonymkode: e8875...344
AnonymBruker Skrevet 17. april #6 Skrevet 17. april Bare at du er sykepleier er stor pluss, ofte er det mangel på personal med medisinsk bakgrunn. Anonymkode: d4c7a...6f4
AnonymBruker Skrevet 17. april #7 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (På 14.4.2026 den 17.48): Jeg er sykepleier og jobber i bofellesskap. Jeg har ingen videreutdanning. Ønsker å søke meg over til dagsenter grunnet bedre arbeidstider. Men hvilke utdanninger kan være aktuell for en sykepleier? Ønsker å øke sjansene mine for jobb. Det trenger ikke å være master. Anonymkode: 37146...3e3 noe med miljøterapi. tror uia har en slik, kanskje oslomet også Anonymkode: ff6d6...71c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå