AnonymBruker Skrevet 14. april #1 Skrevet 14. april Jente 23, student i Oslo. Har faktisk aldri hatt kjæreste. Er sosial, går i kristent miljø, så er jo ikke mye ute på byen. Har også blitt kjent med mange nye i det siste men INGEN ber meg ut… Jeg er ikke stygg heller, trener, slank. Bare den siste uken har jeg: Blitt stoppet på gata av noen yngre jenter som ville kommentere at jeg var SÅ pen Fått komplimenter på jobb av kollegaer og kunder at jeg er så vakker. Hjelper litt på selvfølelsen, så jeg kan ikke være SÅ uattraktiv? Tinder osv blir for stress og useriøst. Hvorfor finner jeg ikke noen? Har også mange single venninner som heller ikke finner noen forresten. Så jeg er ikke alene. Tips! Vær kristen gutt i 20 årene i Oslo hvis du vil ha godt utvalg av potensielle kjærester… Anonymkode: 161c9...5f7 3
AnonymBruker Skrevet 14. april #2 Skrevet 14. april Skaff deg Hinge. Der kan du filtrere basert på religion om du vil. Lykke til! Hilsen M27 Anonymkode: 1e53f...85b 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #3 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jente 23, student i Oslo. Har faktisk aldri hatt kjæreste. Er sosial, går i kristent miljø, så er jo ikke mye ute på byen. Har også blitt kjent med mange nye i det siste men INGEN ber meg ut… Jeg er ikke stygg heller, trener, slank. Bare den siste uken har jeg: Blitt stoppet på gata av noen yngre jenter som ville kommentere at jeg var SÅ pen Fått komplimenter på jobb av kollegaer og kunder at jeg er så vakker. Hjelper litt på selvfølelsen, så jeg kan ikke være SÅ uattraktiv? Tinder osv blir for stress og useriøst. Hvorfor finner jeg ikke noen? Har også mange single venninner som heller ikke finner noen forresten. Så jeg er ikke alene. Tips! Vær kristen gutt i 20 årene i Oslo hvis du vil ha godt utvalg av potensielle kjærester… Anonymkode: 161c9...5f7 Prøve Tinder men velge deg selv hvem du kontakter i stedet for å vente for å ha 1000 kontakt. Anonymkode: 872d0...0b0
AnonymBruker Skrevet 14. april #4 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Prøve Tinder men velge deg selv hvem du kontakter i stedet for å vente for å ha 1000 kontakt. Anonymkode: 872d0...0b0 Er bare det at kun bilder sier meg ingenting.. Anonymkode: 161c9...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #5 Skrevet 14. april Man kan ikke be ut kvinner i 2026, da blir man stemplet som creep. Anonymkode: 269a6...85f 6 1 1
Gratis Skrevet 14. april #6 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Er bare det at kun bilder sier meg ingenting.. Anonymkode: 161c9...5f7 Det er jo det kvinnelige dilemmaet med dating apper. Ingen menn som kan vise frem sjarm, humor eller andre fine personligheter på en app. Menn er enklere og trenger bare bilder for å kjenne attraksjon. 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #7 Skrevet 14. april Du er enda ung, du finner noen til slutt. Har du vurdert å spørre noen selv? Anonymkode: dbab0...687 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #8 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jente 23, student i Oslo. Har faktisk aldri hatt kjæreste. Er sosial, går i kristent miljø, så er jo ikke mye ute på byen. Har også blitt kjent med mange nye i det siste men INGEN ber meg ut… Jeg er ikke stygg heller, trener, slank. Bare den siste uken har jeg: Blitt stoppet på gata av noen yngre jenter som ville kommentere at jeg var SÅ pen Fått komplimenter på jobb av kollegaer og kunder at jeg er så vakker. Hjelper litt på selvfølelsen, så jeg kan ikke være SÅ uattraktiv? Tinder osv blir for stress og useriøst. Hvorfor finner jeg ikke noen? Har også mange single venninner som heller ikke finner noen forresten. Så jeg er ikke alene. Tips! Vær kristen gutt i 20 årene i Oslo hvis du vil ha godt utvalg av potensielle kjærester… Anonymkode: 161c9...5f7 Du sier at du ikke finner noen, men ut ifra innlegget ditt så leter du ikke - du vil bli funnet. Stemmer dette? Du sier at ingen har bedt deg ut… det leser jeg som passivt, at du ikke ber noen ut heller. Anonymkode: 131e6...62d 5
AnonymBruker Skrevet 15. april #9 Skrevet 15. april Vær åpen for alle aldre og de som ikke er kristen, selv om du tror trenger partner å gjøre det? Jenter må spørre først i disse dager, det er alt for stor risiko for menn å be noen ut , utenom på tinder o.l Anonymkode: a93cf...f7c 1 1
Nilb Skrevet 15. april #10 Skrevet 15. april Virker som at du vil eller forventer at en random fyr skal be deg ut. De fleste menn gjør ikke dette, ikke utenom byen. Om du vil finne deg en potensiell kjæreste er nok det beste å bli ordentlig godt kjent med en fyr fra kirka eller nevne på datingapper at du ser etter en kristen/en med kristne verdier, siden datingapper er hvor folk flest finner kjæreste i dag (og siden det er så useriøst som du sier, er det ironisk nok også grunnen til at så mange er så single i dag). Ikke vær redd for å spør ut en gutt, de fleste menn elsker når en kvinne viser direkte interesse for de. Dessverre liker kvinner best å være de som blir jaktet på, men det er en risk i det å være singel i lang tid. En annen faktor er at mange menn rett og slett ikke gidder å "chase" kvinner lengre, da det er altfor mye anstrengelse for en liten sjanse på å lykkes, med en høy sjanse på å bli avvist. Samt det at de ikke har lyst til å være til bry for en kvinne om de gjør det eller bli sett på som en "creep", da mange kvinner ofte sier de blir irritert over at menn spør dem ut eller begynner å snakke med dem (samtidig som de klager over at menn ikke ber damer ut på date lengre lol). Så det er ikke noe enkelt svar, men du må nok også gjøre litt innsats selv også. Det er bare sånn dating har blitt jo lengre vi har kommet inn i det 21. århundret; useriøst, flakiness, avvisning, dopamin fra hundrevis av matcher, frykt for å være til by eller bli sett på som creep, for mye effort for lav suksessrate, osv.
AnonymBruker Skrevet 15. april #11 Skrevet 15. april Det finnes en kristen dating side, ala møteplassen. Har dere venner innenfor menigheten du går i feks? Bli med på en bibelgruppe med både kvinner og menn da kan man jo møte mulig en singel potensial ledsager. Dra på noe stevner. Du er kristen be til gud om en mann, regner med du tror på bønn? Jeg har vokst opp i kristen familie, er ikke med lengre selv men litt erfaring har jeg hvordan disse traff hverandre. Bare noen tips da. Finnes det en kristen gruppe feks der du studerer bli med der typ. Dra på ting som er felles møter for unge. Holder ikke bare og være pen ikke alltid det har noe og si om man er vakker eller mindre vakker, tenker at man finner noen om man tiltrekkes noen andre. Du er ung og det vil nok ordne seg. Vennina mi var singel til 30 i kristen miljø, det kan være vanskeligere og finne noen innad i menigheten men ikke umulig. Det ordner seg. Vær åpne og gjør noe aktivt selv og være med på ting tenker jeg. Anonymkode: 2823b...ce7 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #12 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Man kan ikke be ut kvinner i 2026, da blir man stemplet som creep. Anonymkode: 269a6...85f Tull. Da gjør du noe veldig feil. Anonymkode: c2c36...111 2
AnonymBruker Skrevet 15. april #13 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Man kan ikke be ut kvinner i 2026, da blir man stemplet som creep. Anonymkode: 269a6...85f Ja de kan jo bare date en bjørn istedenfor. Anonymkode: 7d62b...5ce 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #14 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tull. Da gjør du noe veldig feil. Anonymkode: c2c36...111 "Feilen" de gjør, er å ikke se ut slik kvinnen ønsker. Skjønner godt at menn er vare nå til dags. Anonymkode: a93cf...f7c 2 1
Gratis Skrevet 15. april #15 Skrevet 15. april (endret) AnonymBruker skrev (52 minutter siden): "Feilen" de gjør, er å ikke se ut slik kvinnen ønsker. Skjønner godt at menn er vare nå til dags. Anonymkode: a93cf...f7c Det er vel litt av grunnen til at flere her inne oppfordrer TS til å ta kontakt selv. TS skriver jo at andre rundt henne sier hun er vakker. Merkelig at dette skal være et problem i 2026, trodde det at menn tar alt initiativ tilhørte det feministene refererer til som det "forhatte patriarkatet." Endret 15. april av Gratis 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #16 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du er enda ung, du finner noen til slutt. Har du vurdert å spørre noen selv? Anonymkode: dbab0...687 Ja har gjort det et par ganger i det siste. Med noen jeg følte jeg hadde god kjemi med. Men han ene ‘holder på med noen andre’ og han andre er en hjemmefra som tidligere har vist interesse for meg men han prioriterte ikke å treffe meg i ferien så da får det være. Anonymkode: 161c9...5f7
AnonymBruker Skrevet 15. april #17 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det finnes en kristen dating side, ala møteplassen. Har dere venner innenfor menigheten du går i feks? Bli med på en bibelgruppe med både kvinner og menn da kan man jo møte mulig en singel potensial ledsager. Dra på noe stevner. Du er kristen be til gud om en mann, regner med du tror på bønn? Jeg har vokst opp i kristen familie, er ikke med lengre selv men litt erfaring har jeg hvordan disse traff hverandre. Bare noen tips da. Finnes det en kristen gruppe feks der du studerer bli med der typ. Dra på ting som er felles møter for unge. Holder ikke bare og være pen ikke alltid det har noe og si om man er vakker eller mindre vakker, tenker at man finner noen om man tiltrekkes noen andre. Du er ung og det vil nok ordne seg. Vennina mi var singel til 30 i kristen miljø, det kan være vanskeligere og finne noen innad i menigheten men ikke umulig. Det ordner seg. Vær åpne og gjør noe aktivt selv og være med på ting tenker jeg. Anonymkode: 2823b...ce7 Gjør det meste av dette bortsett fra dating side da. Virker som om det er helst eldre som er på sånne sider. Har ingen ‘krav’ til en kjæreste heller, men han må være noenlunde skikkelig og gjerne ha litt humor. Og vi må jo ha en slags kjemi… Han kan godt være mekaniker el men de med fagbrev treffer jeg nok ikke her i Oslo. Anonymkode: 161c9...5f7
AnonymBruker Skrevet 15. april #18 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du sier at du ikke finner noen, men ut ifra innlegget ditt så leter du ikke - du vil bli funnet. Stemmer dette? Du sier at ingen har bedt deg ut… det leser jeg som passivt, at du ikke ber noen ut heller. Anonymkode: 131e6...62d Har innsett at jeg må være mer aktiv selv og har tatt litt initiativ til å bli bedre kjent med noen men foreløpig uten hell da. Ønsker ikke å virke desperat, det var noen jeg følte jeg hadde god kjemi med. Anonymkode: 161c9...5f7
AnonymBruker Skrevet 15. april #19 Skrevet 15. april Gratis skrev (13 timer siden): Det er jo det kvinnelige dilemmaet med dating apper. Ingen menn som kan vise frem sjarm, humor eller andre fine personligheter på en app. Menn er enklere og trenger bare bilder for å kjenne attraksjon. Ja enig hadde vært enklere med en video presentasjon el. Men ‘cringe’ å spille inn en sånn selv 🙈 Anonymkode: 161c9...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #20 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har innsett at jeg må være mer aktiv selv og har tatt litt initiativ til å bli bedre kjent med noen men foreløpig uten hell da. Ønsker ikke å virke desperat, det var noen jeg følte jeg hadde god kjemi med. Anonymkode: 161c9...5f7 Man er ikke desperat om man takler et avslag. Å like noen er helt menneskelig, og man er ikke desperat bare fordi man våger å gjøre noe med det. De gangene jeg har blitt bedt ut på date, har tanken om at de må være desperate aldri falt meg inn. Det er de største komplimentene jeg får, uansett om jeg takker ja eller nei. Og det samme går jeg ut ifra skjer motsatt vei når jeg ber ut på date, om jeg blir avvist eller ikke. Om frykten for å bli avvist er stor, da blir man nødvendigvis desperat etter å ikke bli avvist. Og det er sørgelig. Men tristere er det å være fullstendig passiv, å ikke våge. Anonymkode: 131e6...62d 1
Fremhevede innlegg