AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Hvordan er OCD for deg? Jeg teller ofte og har tall jeg liker bedre enn andre, for eksempel lydnivået på tv’en, men det påvirker meg i liten grad, fordi det ikke er såååå viktig. Men har jo hørt om folk som må skru lys av og på x antall ganger eller gjøre/si noe så mange ganger etc. Noen som kan forklare? Er tvangstanker det samme? Hører man stemmer? Anonymkode: 26ae8...e6e
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Det er kjempeslitsomt. Hadde alvorlig vaske-ocd, det var en mestringsstrategi for å holde kontroll på veldig sterk angst. Men så en dag bestemte jeg meg for å ta opp kampen - og 4 måneder senere er jeg 90 % frisk. Det har vært krevende og vanskelig, men gikk likevel lettere enn jeg fryktet. Er fortsatt redd for smitte etter å ha tatt på ting, det kommer nok til å henge i en stund. Det er bare tanker nå. Anonymkode: c08ae...ea4
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er kjempeslitsomt. Hadde alvorlig vaske-ocd, det var en mestringsstrategi for å holde kontroll på veldig sterk angst. Men så en dag bestemte jeg meg for å ta opp kampen - og 4 måneder senere er jeg 90 % frisk. Det har vært krevende og vanskelig, men gikk likevel lettere enn jeg fryktet. Er fortsatt redd for smitte etter å ha tatt på ting, det kommer nok til å henge i en stund. Det er bare tanker nå. Anonymkode: c08ae...ea4 Hvordan klarte du det? Og når og hvordan innrømmet du for deg selv at det var ocd du hadde? Anonymkode: 74ce7...efc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå