Gå til innhold

Tips mot kjedsomhet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og da mener jeg en slags kjedsomhet som er der nesten hele tiden.. som gjør det vanskelig å fokusere.. som gjør at man fort blir irritert og utålmodig.. og som får en til å prokrastinere og gi opp gjøremål. 

Har slitt med dette så lenge, og skjønner virkelig ikke hva som er "galt" med meg. 
Får ikke særlig mestring av å gjøre ting heller. Om det har noe å for seg å vite.

Hadde vært kjekt å høre om andre sliter med det samme, og om hva som ev hjelper for dere.

Anonymkode: 14a96...f75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er dette symptomer på depresjon. 

Anonymkode: 841e4...748

• Nyttig 2
Skrevet

Gaming. 

Anonymkode: 73e2d...09b

Skrevet

Tidsfrister. 

Da må du bare. 

Jeg hater det når jeg står midt i, men etterpå er man glad for at man har fått fullført noe 

Anonymkode: 30fac...912

Skrevet

Du høres deprimert ut. Eventuelt utslitt. Hvilket blir mye det samme. 

God og positiv indre dialog har mer å si enn man skulle tro. 

Hilsen en som tidvis har slitt med depresjon på grunn av mental og fysisk utslitthet. Kommer meg ut av det ved å være min egen beste venn i min indre dialog. 

Anonymkode: 15904...355

Skrevet

Begynn med hest som hobby. Aldri et kjedelig øyeblikk og tiden flyr!

Anonymkode: f5ba8...65c

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tidsfrister. 

Da må du bare. 

Jeg hater det når jeg står midt i, men etterpå er man glad for at man har fått fullført noe 

Anonymkode: 30fac...912

Men er det ikke leit å bare jakte etter den følelsen av at det er godt å ha fullført noe?  Det ville jo vært fint å like å stå midt oppi noe også

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Du høres deprimert ut. Eventuelt utslitt. Hvilket blir mye det samme. 

God og positiv indre dialog har mer å si enn man skulle tro. 

Hilsen en som tidvis har slitt med depresjon på grunn av mental og fysisk utslitthet. Kommer meg ut av det ved å være min egen beste venn i min indre dialog. 

Anonymkode: 15904...355

Hmmm.. kan godt hende det er noe sånt hos meg og.. hva slags ting sier du til deg selv, for å være en egen beste venn da? Hvis du orker å dele noen eksempler. Og hvis man begynner å endre indre dialog, vil det ta lang tid før det blir automatisk, eller er man nødt til å aktivt endre tankegang hver gang/hele tiden…. 

Skrevet

Høre på musikk 🎶

Anonymkode: a2952...960

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...