AnonymBruker Skrevet 14. april #1 Skrevet 14. april Jeg er gravid med nr 3, og syntes selv at jeg begynte å se en liten babybump allerede mot slutten av 1.trimester. De siste ukene har den forsvunnet helt, og nå skal jeg snart til OUL. Med eldste tok det lang tid før magen kom, mens nr 2 allerede fra uke 14 ca. Trodde derfor at det ble noe sånt nå også. Er det grunn til bekymring? Jeg stresser litt fordi jeg sliter med mye oppkast og lite matlyst, så er redd for at babyen kanskje ikke vokser som den skal? Skal som sagt snart til OUL, men alt er helt flatt og det føles nesten som et innbilt svangerskap (sett bort fra kvalmesymptomene). Anonymkode: 30033...f5c
AnonymBruker Skrevet 14. april #2 Skrevet 14. april Har du kjent spark eller annen form for liv da? Vi kjenner jo ofte tidligere med nr 2, 3 osv. Anonymkode: 9f3d1...56a
AnonymBruker Skrevet 14. april #3 Skrevet 14. april Det er helt vanlig å få tidlig "babymage" som forsvinner. Det er fordi denne magen består av luft (som mange er plaget med i starten av svangerskapet), og ikke livmor/foster. Anonymkode: e9e03...225 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #4 Skrevet 14. april Kjenner du babyen da? Hvis du snart skal på OUL er du jo ganske langt. Anonymkode: ab38b...1ad
AnonymBruker Skrevet 14. april #5 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er helt vanlig å få tidlig "babymage" som forsvinner. Det er fordi denne magen består av luft (som mange er plaget med i starten av svangerskapet), og ikke livmor/foster. Anonymkode: e9e03...225 Dette har jeg også hørt. Anonymkode: f4306...edd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå