AnonymBruker Skrevet 14. april #1 Skrevet 14. april Hei Lurer på om disse skoene passer til kjole om sommeren? https://www.finn.no/458342134 Anonymkode: d9bd1...e9d
AnonymBruker Skrevet 14. april #2 Skrevet 14. april Ja, hvis du er Spice Girl Anonymkode: f111a...33a 3
AnonymBruker Skrevet 14. april #3 Skrevet 14. april For et barn/ungdom tenker jeg at dette ikke er noe problem Er du voksen ser det nok litt rart ut, men det er jo ikke noe i veien med det. Anonymkode: 32fa5...608
AnonymBruker Skrevet 14. april #4 Skrevet 14. april Kjem heilt an på kjolen og anledningen Anonymkode: c9c9c...dbf
AnonymBruker Skrevet 14. april #5 Skrevet 14. april Personlig synes jeg det er finere med noen nettere sneakers til kjole, de du viser ser ganske klumpete og kraftige ut. Jeg ville heller gått for noe slikt som disse: Anonymkode: 34d9d...8f9 3
AnonymBruker Skrevet 14. april #6 Skrevet 14. april De der var veldig klumpete. Ville sett etter noen som ikke har SÅ tykke såler. Jeg vet at alle bruker det, og jeg gjør det selv også, men sneakers er egentlig aldri pent til kjole. Anonymkode: b51a4...e1b 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #7 Skrevet 14. april Sånne flytebrygge sko er vel på vei ut. Er tynnere såler som gjelder nå. Så spørs det om du er opptatt av å være trendy eller ei. Anonymkode: b71e4...a47
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå