Gjest nevèsta Skrevet 18. mai 2006 #201 Del Skrevet 18. mai 2006 God bedring! Ta godt vare på deg selv, eller enda bedre - få kjæresten din til å ta vare på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 19. mai 2006 #202 Del Skrevet 19. mai 2006 Herlig å droppe 17. mai ja! Jeg gjorde også det; sambo var på jobb, så jeg droppet å se på toget og gikk på fjellet i stedet. Så ble det 17.mai-mat hos mamma og pappa etterpå. Håper du og din kjære klarer å jage bort det viruset ditt fortere enn svint da, du kan jo ikke bli syk nå! God bedring- ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #203 Del Skrevet 19. mai 2006 Markblomsten, nevèsta og FF: Dere er så snille! Dette har vært en skikkelig, skikkelig dum dag, og jeg gleder meg til den er ferdig!!! Heldigvis har kjæresten min akk kommet hjem fra jobb, og da blir det litt bedre! Skal holde meg tett inntil ham! Dumme dag!!!! *sparke den vekk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 19. mai 2006 #204 Del Skrevet 19. mai 2006 Åhhh, kos deg masse med din kjære afrOdite Måtte dagen i morgen bli mye bedre for deg, enn dagen i dag tydeligvis har vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 19. mai 2006 #205 Del Skrevet 19. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 19. mai 2006 #206 Del Skrevet 19. mai 2006 Vi benyttet oss også av det privileget at vi ikke må feire 17.mai, så vi var hjemme hele dagen og koset oss. I slabbedask-klær God bedring!! Håper du blir frisk snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 21. mai 2006 #207 Del Skrevet 21. mai 2006 Hvordan går det med sjuklingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #208 Del Skrevet 21. mai 2006 Maibrud`06, Mart`n, Lassie og nevèsta: Er så godt å åpne dagboken og finne sånne fine meldinger fra dere! Tar meg en runde og oppdaterer meg hos dere i morgen! Jeg ble heldigvis ikke skikkelig syk, men har vært superstresset med semesteroppgaven min som skal leveres i morgen!! Har sittet skikkelig fast, men nå har det løsnet og jeg tror jeg kommer i mål! Sent, men godt! Jeg er helt mørbanket i kroppen etter å ha blitt yoga-junkie! Har gjort så mye yoga at jeg har vondt i hele kroppen, og nå angrer jeg, bare litt, fordi jeg skal på yoga i morgen kveld, og er jo litt dumt hvis jeg ikke får gjort noenting der, fordi jeg har gjort så mye hjemme! Men så er det så deeeeeeeiiiliiiiiiiiiiiiiig!!!!!!!! :grine2: Men nå må jeg gi meg løs på oppgaven min igjen, dette kommer til å bli en LAAAAAAAANG natt.... Flinke :lese: - afr0dite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 22. mai 2006 #209 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei snuppa! Hvordan gikk det med lesingen? Håper du får slappe av litt nå som du får levert oppgaven da. Da fortjener du et laaangt deilig skumbad og et glass med noe kaldt og sprudlende! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #210 Del Skrevet 23. mai 2006 FF: Jeg fikk levert oppgaven min på minuttet og resten av dagen i går var et virrvarr av trøtthet! Det verste var at en halvtime før oppgaven skulle leveres streika printern her hjemme!!! Den streika midt i det første eksemplaret jeg holdt på åskrive ut, og vi skulle ha TRE eksemplarer. Og kjæresten min skulle jo også ha sine tre eksemplarer, så da var vi 5 og en halv oppgaver short! Vi kastet oss i bilen og bort til blindern, hvor det var laaaaang kø foran printern. Alle de ledige datamaskinene var ute av drift (i ekte blindern stil), så vi sto der og trippet til det ble en ledig maskin. Kjæresten min logget seg inn, og ingenting skjedde. Ingen oppgaver kom susende... I mellomtiden var en annen maskin blitt ledig ogjeg logget meg inn og fikk skrevet ut mine tre eksemplarer. Viste seg at kjæresten min ikke hadde flere utskrifter igjen på kvoten sin. Så da skulle han printe ut på min kvote han også. MEN, etter å ha skrevet ut mine tre, var jeg tok for utskrifter også! Kjæresten min løp vilt rundt seg, og jeg tror han var nesten på gråten! Han hadde sittet oppe uten søvn i halvannet døgn og var mildest talt utslitt. Vi fant en venninne vi fikk låne utskrifter av, og hoppet inn i resepsjonen i det de skulle til å stenge! PHUUUUU!!!!!!!!!!!! I dag er bare en rar dag. Er så rart når man har jobbet skikkelig med en ting lenge, og så er det plutselig over. Hva i all verden skal man ta seg til da? Jeg har muntlig om tre uker, men gir meg i hvertfall denne dagen fri til å lande litt. Og i morgen skal vi i møte med presten!!! Spennende! Tror vi har funnet ut hele forløpet, så blir spennende å se hva presten sier! I dag har jeg først gjort yoga i ca halvannen time, deretter peeling og ligget i badekaret. Etterpå skal jeg ned å ta noe sol, for å få litt farge og for å ta vekk det dumme eksemet (og sol hjelper jo!!!! Trodde det bare var tull jeg!). Ellers tror jeg min sørste plan i dag er å lage ananas + mynte + lime smoothie! Kjøpte nemlig en "Knus" med den kombinasjonen i går, og den var MOOOOJEEEE GOD!!! Hadde egentlig planer om å bruke denne dagen til å shine opp balkongen, plante noe blomster og sånn, men vet ikke hvor motivert jeg er til det på slik en regnværsdag... Har egentlig bare lyst til å gjøre ting som er skikkkkkkkelig godt for meg og kroppen min heeeeeeeeleeeeee dagen, men jeg klarer ikke å komme på flere ting! Tips tas i mot med STOR takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 23. mai 2006 #211 Del Skrevet 23. mai 2006 Oi, det hørtes ut som en stressende innlevering! Bra at dere rakk det til slutt, nå fortjener dere en liten pause!! Ta ansiktsmaske, fotbad, en liten manikyr, hårkur, og spør din kjære om ikke dere skal gi hverandre romaaaaantisk massasje med aromaoljer, masse stearinlys og stemningsmusikk for å feire innleveringen. DET er godt for kropp og sjel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 23. mai 2006 #212 Del Skrevet 23. mai 2006 Det verste var at en halvtime før oppgaven skulle leveres streika printern her hjemme!!! Den streika midt i det første eksemplaret jeg holdt på åskrive ut, og vi skulle ha TRE eksemplarer. Og kjæresten min skulle jo også ha sine tre eksemplarer, så da var vi 5 og en halv oppgaver short! Vi kastet oss i bilen og bort til blindern, hvor det var laaaaang kø foran printern. Alle de ledige datamaskinene var ute av drift (i ekte blindern stil), så vi sto der og trippet til det ble en ledig maskin. Kjæresten min logget seg inn, og ingenting skjedde. Ingen oppgaver kom susende... I mellomtiden var en annen maskin blitt ledig ogjeg logget meg inn og fikk skrevet ut mine tre eksemplarer. Viste seg at kjæresten min ikke hadde flere utskrifter igjen på kvoten sin. Så da skulle han printe ut på min kvote han også. MEN, etter å ha skrevet ut mine tre, var jeg tok for utskrifter også! Kjæresten min løp vilt rundt seg, og jeg tror han var nesten på gråten! Han hadde sittet oppe uten søvn i halvannet døgn og var mildest talt utslitt. Vi fant en venninne vi fikk låne utskrifter av, og hoppet inn i resepsjonen i det de skulle til å stenge! PHUUUUU!!!!!!!!!!!! ← Hihi... ahhhh... kjenner meg såååå godt igjen savner ikke akkurat studentlivet når du minner meg på slike skrekkopplevelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 23. mai 2006 #213 Del Skrevet 23. mai 2006 Nå måtte jeg puste litt for deg...For stress da.... Godt det er over iallefall. Gled deg til å møte presten Da blir det liksom litt mer alvorlig, og sommerfugler inntar magen et lite øyeblikk!!! Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 23. mai 2006 #214 Del Skrevet 23. mai 2006 Åh, ble nesten stressa på dine (og særlig på kjæresten din) sine vegne, jeg, med tanke på den oppgaven! Usj, jammen godt dere fikk levert i tide og at dere ENDELIG ER FERDIGE MED OPPGAVENE DERES!! Nå kan du nyyyte et par dager, før du kaster deg over muntlig Lykke til med møtet i morgen med presten!! Det blir spennende, gleder meg til å få referat! Stikk innom en tur på vei hjem, da hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 24. mai 2006 #215 Del Skrevet 24. mai 2006 Hvordan var møtet med presten??!! Alt ble litt mer virkelig eller? Det satt jeg igjen med da vi hadde hatt generalprøve i kirken sist lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 25. mai 2006 #216 Del Skrevet 25. mai 2006 Hei afr0dite Må si meg enig i de andre her at men nesten ble stresset selv av å lese om innevering av oppgave Huff, glad jeg slipper det de altså! Hvordan gikk møtet med presten? Skjønner at du har fått dilla på yoga altså. Jeg har dilla på pilates jeg! Kjempe god trening...også er det morro! Ha en fin "sprett" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #217 Del Skrevet 26. mai 2006 FF, marsy, Maibrud`06, Lassie og Mart`n FF: det ble en lang velfortjent pause! har vært helt pumpa frem til nå! Men nå må jeg stå på igjen, for muntlig nærmer seg... marsy: rart at man aldri lærer!! Gjør de samme tabbene hvert eneste år! Og hvert år starter jeg med å si at DETTE semesteret! DA skal det bli annerledes DA!!! ...men det er noe med det å sette det ut i praksis.... Maibrud`06: Møtet med presten var kjempespennende! Vi var sååååå nyforelsket da vi dro derfra! Og I MORGEN blir du fru!!!! Sinnsykt!! Lassie: Haha, hadde jeg bare visst hvor du bodde! Kan ikke akk henge utenfor Holmen Kirke og satse på at du dukker opp! Ser det for meg, vandrende rundt på plassen der mens jeg roper "Lasssiiiiieeeeeeee!!!!" Mart`n: Takk, vennen, det var en deilig sprett! Hadde du? Først da vi kom inn på prestens kontor, ble vi kjemperedde begge to! Han snakket og så grundig på oss, og det føltes ut som om han hadde sittet og fulgt med på livene våre, og at vi nå ble satt til veggs. Utover i samtalen ble det veldig nært, fint og intimt. Har tenkt mye på de tingene han sa, og det gjorde virkelig inntrykk. Han kom med masse forskjellige alternativer til salmer ol, men vi var så bestemt på det vi hadde valgt at det var nesten pinlig! Vi kom også frem til presten vi skal vies av, også har døpt + konfirmert meg! Morsomt! Nå har jeg støvsugd leiligheten kjempegrundig, hengt ut dyna + puter til lufting og støvsugd senga. Så har jeg gjort yoga i en drøy time og snart skal jeg prøve å tørre å ta sol på egenhånd! Jeg er så redd at jeg nesten ****** på meg selv, for jeg synes det er så skummelt med sånne greier. Spesielt rett nedi her, for der må man ta ned "lokket" med knapper som er på utsiden av sengen. Og det betyr jo at man må SE PÅ!!! Tror jeg skal se om det ikke er sånn håndtak man trekker ned på et annet solsted jeg vet om her i nærheten. Eller så venter jeg til kjæresten min kommer hjem fra jobb... Utrolig hvordan man plutselig blir så motivert til å gjøre husarbeid i eksamenstiden! FOR DA KASTER MAN JO IKKE BORT TIDEN!!!!! MAN GJØR JO NOE KONSTRUKTIVT!!! JA! DET GJØR MAN!! ... ... Å, jeg tror også jeg har funnet morgengave, men det tør jeg ikke å snakke om her! Enda! Hmm... begynner å oppdage at jeg er mer paranoid enn jeg trodde... Men, så liker jeg å vite hundre prosent sikkert selv, før jeg forteller til andre! Bok eller solarium? Eksamen eller tur? Hmmm... Går tur til solarium, og leser bok til eksamen... etterpå!!! Helt sant! Lover!! Kanskje jeg vasker verandaen først.... FOR DEN ER SÅ SKITTEN!!!! Og det er i hvertfall viktig!! Nå som sommern kommer! Sukk... jeg trenger hundre armer og et sinn som klarer å bestemme seg og holde seg til det valget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 26. mai 2006 #218 Del Skrevet 26. mai 2006 Spennende med vielsessamtale da! Når på dagen er det dere skal vies, forresten? Håper du får en fantastisk helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 26. mai 2006 #219 Del Skrevet 26. mai 2006 Takk for besøket i dagboken min, det var koselig! Skal si du har dagene fulle ja. He he, kjenner veldig godt til den paranoid delen. Der er jeg helt ekstrem også! Lurer veldig på kjolen din jeg... sende bilde av den til meg? Ønsker deg en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 26. mai 2006 #220 Del Skrevet 26. mai 2006 Så fint at møtet med presten var så positivt. Da blir nok vielsen kjempebra også! Kos deg med eksamensforberedelser. Er så glad jeg er ferdig med det. Med mindre jeg tar etterutdanning etterhvert, da. Men nå har jeg bare igjen å avslutte skoleåret og ha panikk for alt pensumet vi ikke kom igjennom. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå