Gå til innhold

Bryllupsdagbok

afr0dite

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nydelige blomster afr0dite!!

Blir så irritert på sånne folk som skal late som de kan alt!! Er det ikke mye bedre å si :"beklager det vet jeg ikke, men jeg skal finne det ut for deg"??

Ja,ja det er odt du er en stanhaftig soldat og finner ut av det selv ;)

Takk gud for google :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det var fiiiine blomster :Nikke: Herlig å finne "buketten sin". Er jo like personlig og like spesiell som kjolen faktisk(syns iallefall jeg da :sjenert: )

Ha en fortsatt god helg afrOdite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg :hoppe::hoppe::hoppe: litt for 10 sider!

Så glad jeg blir for at dere liker blomstene!!! :klem:

Nordlandspia: Jeg følte meg ganske tummelumsk etter jeg gikk fra blomsterbutikken, men det fortsatte å gnage for jeg syntes virkelig ikke det lignet på en orkidé! De har helt ulike kronblader! Så etter jeg hadde fått tumlet ferdig, satte jeg med ned og tenkte, nei, nå skal jeg finne ut av dette! Og det gjorde jeg! :-D

Lassie: Tja, ikke nerver, men jeg gleder meg noe veldig!! :hjerter_rundt: Du da? Hvordan står det til med nervene?

Mart`n: Ja, jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten google! :ler: Storheksa (sjefen) i butikken prøvde til og med å påstå at det var en type orkidéer som hadde en farge de kalte OKSEBLODRØD!!! Tror hun jeg skal gå oppover kirkegulvet med en bunt okseblod i hendene?!??! :eeeh:

Maibrud`06: Jeg synes faktisk blomstene er vanskeligere enn kjolen! Kjolen fant jeg med en gang og visste at DETTE er kjolen! Blomstene derimot... :ler: Har ikke bestemt meg HELT for akk den buketten enda, har noen andre også jeg lurer på (men finner ikke linkene og da blir det regelbrudd her... :ler: ) men tror jeg i allefall skal snike inn noen plumeria, for de likte jeg veeeeeeldig godt! :enig:

nevèsta: :klem:

FF: :kose:

Og SÅ må jeg :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: litt for at det er 2 MÅNEDER IGJEN I DAG!!!!

Og NÅ må jeg :reise: og :lese:

(Må til stadighet minne meg selv på at jeg er student... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

Tenk at det bare er 2 måneder igjen da :hoppe:

Om nøyaktig 2 måneder sitter jeg vel i bilen på vei til kirka :sjarmor:

Haåper du har en flott lesedag, eller så flott den kan bli med lesing da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

To måneder er kort tid. Og åtte uker høres faktisk enda mindre ut... Straks siste innspurt. Det er en del, skal jeg si deg. Særlig hvis du har både fotografer og lokaler som vil snakke med deg på forhånd. (Ser for meg afrodite som står og snakker med et lokale....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: marsy, Maibrud`06, Markblomsten, Mart`n & nevèsta :klem:

HAHAHA!! Tror jeg skal passe på at ingen ser meg når jeg snakker med lokalet i allefall, så jeg ikke sitter bak galemanns lås og slå om to måneder!! :grine2:

Føler på meg at det blir et skikkelig skippertak der også, som med alt annet! Føler at jeg minner meg selv på at jeg er student hver eneste dag, men at det blir gjort rent lite likevel... :plystre:

Men I MORGEN! DA! DA skal jeg være student da!!!! :enig: ... ( :plystre: )...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

I morgon skal eg byrja (?) et nytt og betre liv. Trur eg.

Då skal eg studere. Trur eg.

(og til alle dere med nynorsk som skriftspråk - beklager alle feil som antakelig har dukket opp i løpet av de to linjene jeg skrev).

:lese: pent! Skal tenke på deg som har eksamen. Glad jeg er ferdig med sånt. Inntil videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nevèsta & mart`n: :klem::klem:

I dag har jeg faktisk vært kjempeflink! :-D Jeg har vært flink student og vi har skrevet navn og adresse på konvolutter til invitasjoner ol. Pluss at vi har spilt biljard og hatt det kjempegøy! :enig:

Nå er jeg kjeeeeeeempeeeeeeetrøtt!!!!!!

:flagg:GOD 17. MAI I MORGEN ALLE SAMMEN!!!!!!! :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lassie: Tja, ikke nerver, men jeg gleder meg noe veldig!!  Du da? Hvordan står det til med nervene?

Tja, for å si det sånn så merker jeg helt klart at jeg er i live om dagene :ler: Nervene begynner å merkes, gitt... Ikke kalde føtter, langt derifra, men nerver for selve vielsen... Den er mest skummel, synes jeg ;)

Håper du har en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for at du var flink student på tirsdag! Det er letter når man først har kommet i gang, det er bare så utroooolig lite lystbetont å plukke opp boka og starte på side 1... Vet hvordan det er, har en lang studenttilværelse bak meg.

ALT er gøy med å være student, bortsett fra lesing og dårlig råd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Lassie, FF og Maibrud`06 :klem:

Jeg våknet i går og følte meg skikkelig dårlig, og hjalp ikke akk med det j***** været! Vi stod opp og skulle til å pynte oss og hele pakka, da det plutselig slo oss hva slags privilegium det var å kunne "droppe" 17. mai når det var dårlig vær. Vi vil jo tidsnok bli bundet til å stå i regnet og vinke til klissvåte og skitne unger, enten vi vil eller ikke! :ler:

Så vi bestemte oss for å droppe 17. mai, og det var veeeldig deilig. Da ettermiddagen kom, hadde vi ikke lyst til å droppe nasjonaldagen lenger, så vi dro ut og spiste med kjæresten min sin forlover og fulgte opp med biljard etterpå. Kjempedag! :)

I dag har jeg vært ALT annet enn flink student! Jeg prøvde, men ble så tung i hodet, at jeg bare droppet det. Har herved konkludert med at jeg ikke kan sitte hjemme å studere. Har også funnet ut at jeg ikke bare har dårlige studievaner, jeg har ikke studievaner. Slitsomme greier...

Så i morgen skal vi tidlig opp begge to og ta turen til blindern. Da skal det jobbes!!!

I dag har kjæresten min vært i byen med forloveren sin og funnet jaquett!!!! Jeg er så spent!!!! Og jeg får ikke vite noen ting som helst!!!!!!! Wææææ!!!!

Men nå fant jeg nettopp ut hvorfor jeg ikke har vært noe arbeidsjern i dag, for jeg har jo feber nå også!!

Da kan jeg legge meg på sofaen med god samvittighet og ikke gjøre noen verdens ting! Jo, jeg skal klemme masse på kjæresten min som akk kom inn døra!

Gleder meg veeeeeeeldig til å gifte meg med ham!!! :-D :bryllup::hjerter_rundt::hoppe::enig: :kys_2: :klem::kose::kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...