afr0dite Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #161 Del Skrevet 2. mai 2006 Lurer på om jeg ikke pent overlater de formelle greiene til kjæresten min. Det er da tross alt en manns jobb med alle de vanskelige papirene!!! FF, du får gi de udugelige aetat- folka en opplæring i oseaaan-lakkens gleder! :grine2: Mart`n: vi skal ikke ha de grønne glassene. De er helt nydelige, men vi har bare seks stykker.. Og med seks glass på deling til 60 gjester, kan jeg godt begynne å ta i mot kommentarer om smålighet! Men jeg er enig at det var veldig fint med de grønne glassene!! Regner med at det blir krystallglass av noe slag, og så er veggene og gardinene der vi skal være grønne, i tillegg til DIGRE vinduer rett ut mot trær + fjorden, så grønt glir rett inn. Haha, det var egentlig ikke planlagt sånn, men kjenner jeg meg selv har jeg nok hatt et ubevisst fargekart i hodet, som tok seg av de detaljene der... uff, jeg klarer ikke helt å bestemme hvilke blomster jeg skal ha! Skikkelig vinglebøtte!! Hvordan har det seg at jeg hele tiden havner inn i dette forumet når jeg egentlig skal gjøre noe helt annet?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 3. mai 2006 #162 Del Skrevet 3. mai 2006 Mart`n: vi skal ikke ha de grønne glassene. De er helt nydelige, men vi har bare seks stykker.. Og med seks glass på deling til 60 gjester, kan jeg godt begynne å ta i mot kommentarer om smålighet! ← Det er nok en fare for det da ja!! Blir fint uansett. Tror jeg skal ha de hvite med rosa skrift jeg...får se. Hvor kjøpte du den tusjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 3. mai 2006 #163 Del Skrevet 3. mai 2006 Hvordan har det seg at jeg hele tiden havner inn i dette forumet når jeg egentlig skal gjøre noe helt annet?!? ← Hihihi, jeg kjenner meg igjen her, og når jeg leste dette kom jeg på at nå gjør jeg det igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #164 Del Skrevet 4. mai 2006 Mart`n: Vi kjøpte pennen på Panduro. Det er en relieffpenn. FF: Hehehe, helt utrolig hvordan man plutselig oppdager at man sitter her inne når man holder på med noe annet. At man ikke merker det!! Nå har vi vært og kjøpt ferdiglaget naturpapir, og det blir veldig veldig fint! Phu! Slipper å stresse med den papirbakingen noe mer! Det verste er at nå som vi har ordnet det, har jeg lyst til å bake papir igjen! :grine2: Får nok sjansen til å bake papir igjen her i livet, nå er det greit at det blir som det blir, med ferdigbakt! Nå skal jeg rusle nedover Akerselva og til byen for å møte kjæresten min som har vært hos frisøren! :hår: Jeg er livredd for frisører, og synes alltid folk blir så strenge når de er nyklipt, så gruer meg litt! Dessuten er jeg redd for at han klipper seg helt kort!!! Liker litt hår jeg da... Uff, jeg er nok ikke så enkel sånn. Jeg kysset rundt på håret hans før han gikk i stad for å si hadet til det. Stakar kjæresten min, tør jo nesten ikke å klippe seg!! Men det er så fiiiiiint med hååååår!!!!! :grine2: Vi skal bort i den botaniske hagen etterpå og se på magnoliablomstringen, og det gleder jeg meg masse til!! Så får jeg ta med meg noen digre solbriller for å skjule de såre tårene dersom det er lite hår igjen.. *Stryke på det fine håret* Nei, huff, nå må jeg slutte med disse greiene, og komme meg avgårde! (Haha, jeg var redd for at kjæresten min skulle by accident komme inn på denne siden og se kjolen min. Og hva annet gjør jeg ikke enn å sitte å bla gjennom bildene vi har tatt i det siste, mens han sitter ved siden av meg. Plutselig begynner han å rynke på nesen og si at "bør du ikke være litt forsiktig nå?" Jeg skjønner ingenting før jeg HYLSKRIKER og hiver meg over maskina, for plutselig dukker det opp et bilde der av meg i brudekjolen!!!!! Han var så forberedt på at det skulle skje, at han snudde seg før han fikk sett noe, men jeg vet enda ikke helt om jeg stoler på at han IKKE så noe!!!) UT I SOLA MED MEG NÅ!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 4. mai 2006 #165 Del Skrevet 4. mai 2006 Ååååå, jeg vil også ut i sola!! Det er så varmt her i dag at det burde være forbudt å jobbe!! (eller være på jobb i mitt tilfelle, jeg gjør jo ingenting...) Skjønner godt at du er redd for at håret forsvinner jeg. Jeg har også en sann som synes det er "praktisk" å snaue seg om sommeren, men nå tror jeg at jeg har fått ham på bedre tanker. Får alltid litt dårlig samvittighet når jeg får ham til å gjøre noe han aldri hadde gjort dersom det ikke var for meg, men jeg kommer over det... Håper han ikke så kjolen din da. Det gjorde han sikkert ikke, og hvis han så noe hvitt på en skjerm så betyr ikke det at han SÅ kjolen din heller vettu. Det er et mannfolk vi har med å gjøre her, ikke sant? Kos deg i sola, jeg er skikkelig misunnelig!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 4. mai 2006 #166 Del Skrevet 4. mai 2006 Innom en tur i det deilige været ..hvor jeg heller burde sitte ute enn her på kg Jeg klipper alltid G jeg, så da er det jeg som bestemmer hvor mye av lokkene som faller Håper han ikke har tatt av for mye da! Ha en fin solskinnsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 4. mai 2006 #167 Del Skrevet 4. mai 2006 og Kos deg i botanisk hage. Kanskje du finner noen fine blomster til brudebuketten din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #168 Del Skrevet 4. mai 2006 I dag har jeg gått mye!! :storfot: Først gikk jeg ned til byen langs Akerselva, så bort i sentrum og traff kjæresten min som var blitt KJEMPEFIN på håret!!!!! :-D Uroet meg masse for ingenting!! Så gikk vi og spiste på en vietnamesisk restaurant, før vi tok turen bort i den botaniske hagen. Magboliablomstene var ikke helt sprunget ut enda, men det var helt fantastisk å være der likevel!! Så tok vi en tur oppom kjæresten min sine foreldre, for å hente bilen som moren hadde lånt. Etter en tur i butikken, kom vi kjørende inn på plassen her for å parkere, og der står det en politibil. De står foran den ene inngangsdøren til blokken vår og sperrer av. Der fikk vi ikke lov til å gå fordi det hadde nettopp vært knivstikking der!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hår: :hår: :hår: Det er KJEMPEEKKELT!!!!!! Mannen som var blitt stukket ned bor også her i blokken, mens han som stakk gjør ikke det. Vi aner ingenting om hva slags tilknytning de har til hverandre, og vi vet ikke en gang om mannen overlevde. Vi bare så blodsølet på bakken, der vi går frem og tilbake hver dag!!! Det verste er at kjæresten min skal på kveldsmøte etterpå, så jeg skal være alene!! Men han beroliget meg med at det nok er tryggere her enn noensinne, siden det er masse politibiler her. Og det er jo sant! Men det beroliger meg nok ikke helt, for vi driver og lager middag og jeg bare mister alt i bakken og veiver alt overende.. Er nok litt nrevøs og redd ja... Så jeg fikk beskjed om å komme meg ut av kjøkkenet før jeg gjorde noen skade... Veldig glad for at vi har hatt en så utrolig fin dag i forkant i allefall! Hadde vært verre å komme fra en skikkelig drittdag, og så til en sånn nyhet utenfor dørstokken... Blir spennende å se hva som står i avisen om det... Jeg HÅPER det var noe gjeng/dop- greier, og at det ikke var fullstendig uprovosert! Og så håper jeg at mannen overlever!!!!!! Ekkelt hvis vi plutselig får beskjed om at en leilighet er til salgs, og vi vet det er fordi eieren ble stukket ned på gårdsplassen! Lurer på om han, hvis han overlever, kommer til å fortsette å bo her når han kommer seg? Er det kynisk og kaldt å tenke det? Er bare litt i sjokk over det hele... FF: Du har rett, det tenkte jeg ikke på!! Forskjell på å se og SE! Nå vil jeg ikke gni det inn, men været var helt fantastisk! Jeg startet med lue + skjerf + votter + ullstrikkejakke + sjal + vanelig genser selvfølgelig, og da jeg var kommet ned til byen gikk jeg i t- skjorte med et digert lass klær i armene! Skikkelig deilig med litt sommer! Mart`n: Jeg pleide alltid å få dårlig samtvittighet hvis jeg var inne når det var sol, men så bestemte jeg meg for å ikke få det mer, for det viktigste er jo at man har det bra der man er!! Det gikk ikke for mange lokker, og det er den fineste sveisen han noengang har hatt!! (Og han var tilogmed hos MIN frisør!!) nevèsta: Ja, kanskje jeg tar et helt orkideTRE!! Var faktisk innom en blomsterbutikk med et bilde av en orkide, men fant ingen som lignet... Må lete videre! Eller vise til mamma! Mamma vet alt! SÅ bortsett fra at det er skikkelig, skikkelig, skikkelig ekkelt med denne knivstikkingen, (SKIKKELIG ekkelt!!!) har det vært en UTROLIG deilig dag! Og det får veie mye når sånt noe skjer!! (håper kjæresten min kommer fort hjem fra møte!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 5. mai 2006 #169 Del Skrevet 5. mai 2006 ser ut til at det skal bli enda varmere i dag hadde dugnad i går, og det var bare helt fantastisk å stå ute i t-skjorte i solsteken og rake løv Ekkelt med knivstikking. Man liker jo å tro at det skjer "andre steder" og ikke der du selv bor. Men jeg kan trøste deg med at slike ting veldig skjelden skjer helt uten grunn, ofte er det i sammenheng med dop/kriminalitet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #170 Del Skrevet 5. mai 2006 Du har nok rett i det.. Ser at det ikke er nevnt i noen av avisene heller, så da er det jo bare å håpe at det har gått bra! Nå skal jeg snart spenne opp hengekøyen og ligge og slikke sol! Kanskje være litt student også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 5. mai 2006 #171 Del Skrevet 5. mai 2006 Ehm, jo, jeg har dagbok Den kalles "Herfra til evigheten". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 6. mai 2006 #172 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Hei Takk for hilsen i dagboka mi Spennede at vi skal gifte oss på samme dag da Skal si du er kreativ som driver å tørker roseblader og lager papir og greier. Her akter jeg å gjøre alt så lett som mulig og fordeler oppgaver til alle jeg kan. Men ikke rart heller da med en liten sprett på 1 1/2 md og bryllupet bare litt over 2 md unna Endret 6. mai 2006 av @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 12. mai 2006 #173 Del Skrevet 12. mai 2006 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSJJJ!!! Så utrolig ekkelt med knivstikking!!! Har dere hørt noe mer om hvordan det gikk med han som ble stukket?? Og har de tatt gjerningsmannen? Jeg hadde også blitt skikkelig nervøs hvis noe slikt hadde skjedd der jeg bor. Håper du snart klarer å tenke på noe annet og mer hyggelig. Slike ting skjer tross alt ikke så ofte. Så herlig dagen deres i botanisk hage med ny flott sveis på mannen hørtes ut da! Kjemperomantisk! Vi har også hatt noen fine dager her, men i går regnet det igjen, og det har kommet nysnø på fjellet her rett over fjorden. Usj!! Nå som jeg hadde tatt frem sommerklærne og forberedt meg på litt bruning... Ikke samme sjarmen å sykle til jobb i fullt regntøy nei. Vi får håpe at fineværet snart kommer tilbake så vi kan springe ut og kjøpe is igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 12. mai 2006 #174 Del Skrevet 12. mai 2006 I dag har jeg gått mye!! :storfot: Mamma vet alt! ← Mammaer er veeeldig gode å ha! De må vi ta godt vare på Skummelt med knivstikking! *grøsse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #175 Del Skrevet 12. mai 2006 Nå er det LENGE siden jeg har skrevet her inne!! Tror jeg da...? Vi har ikke hørt noe som helst mer om knivstikkingen, og tenkte at det måtte bety at det ikke var så alvorlig som det virket. Litt ekkelt å ikke få vite noe som helst uansett... MEN, nå er en leilighet i blokken lagt ut til salg!!!!! Det er HELT sikkert tilfeldig, men litt ekkelt likevel. Vet at de eneste gangene avisene ikke har lov til å skrive om ting som skjer er hvis det handler om selvmord... Og det var fryktelig lite politi på kvelden det skjedde også... Uff, ikke tenke mer på det. Blir bare sprø av å spekulere!! Ellers tenker jeg ikke så mye på det lenger, men synes fortsatt det er ekkelt med det størknede blodet utenfor døren. Rart at ikke vaktmesteren har skyldt det vekk synes jeg... Men over til bryllupsting! Vi tar livet helt med ro i den deilige deilige deilige solen og varmen, men litt planlegging har vi jo fått gjort! Vi har bestemt ulike sanger og salmer + bestilt innstikk til invitasjonene. Tenkt litt på bordpynt har vi også begynt å gjøre. Går litt i ett med all planleggingen, for vi driver jo og skriver semesteroppgave, samtidig som vi snart skal ha eksamen i tillegg til planleggingen rundt utvekslingen i høst, spesielt i forhold til det at vi skifter navn! Men nå har jeg gått lang lang tur, så nå skal jeg sette meg ned og spise nachos med tzatziki (som jeg har laget helt selv!! ) Dustete blomsterbutikken jeg var innom her og dagen som påstod at blomstene på bildet jeg hadde med var orkideer! Butikkdame: "Det er jo orkideer, det ser man jo helt klart! Det er den! *peke på bilde på veggen i blomsterhandelen*" Jeg: "Jeg synes ikke at den ligner så veldig" Butikkdame: "Jo, det er den, det ser man jo helt tydelig. Orkideer kommer i veldig mange ulike utgaver. Det er den! *peke på en som ikke ligner*" Jeg: "Men den har jo sånne kronblader, mens denne har sånne" Butikkdame: "Det finnes mange ulike sorter, det er helt klart den!" Vanskelige dama! I går gikk jeg på tokt på det derre internettet og fant ut at blomstene heter PLUMERIA!!!! HAAA!!! DER FIKK DU DIN PÅSTÅELIGE BUTIKKDAME!!! Men NÅ!!! Nachos + hjemmemekka tzatziki!! Og jeg gleder meg fryktelig til å bli fru om dagen!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mies Skrevet 12. mai 2006 #176 Del Skrevet 12. mai 2006 hurra! jeg har fått en ny favorittblomst! Tok et lite google søk, og opp dukket de vakreste små blomster. Geniale. Har du lagt ut bilde av buketten? hadde vært morsomt å se. Sånne butikkdamer er forresten utrolig iriterende. Så flink du er som fant ut av det på egen hånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #177 Del Skrevet 12. mai 2006 Ja, er den ikke bare helt nydelig!?! Skal se om jeg finner den i alt kaoset av bilder jeg har plukket ned fra nettet, men det er nesten større jobb enn å rydde i boden, så det er ikke noe jeg tar meg til en lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #178 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Fant den likevel! Har ikke bestemt meg endelig enda, men synes den er helt nydelig!!!!! Bilde slettet i henhold til reglene ang kopirett. vimse -mod- Endret 12. mai 2006 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #179 Del Skrevet 13. mai 2006 Uff, regler er virkelig ikke min sterke side.... SÅNN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia Skrevet 13. mai 2006 #180 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) .. Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå