AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 06:44 #1 Skrevet tirsdag kl. 06:44 To dager til Disneyland Paris, barn 9 og 10 år. Anbefales to parker hver dag, eller holder det med en park den ene dagen og den andre den andre dagen? Erfaringer? Anonymkode: 80093...968
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 06:52 #2 Skrevet tirsdag kl. 06:52 En park hver dag. Du rekker ikke over alt i begge parkene på de to dagene uansett Anonymkode: fe143...fe7
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:08 #3 Skrevet tirsdag kl. 07:08 Definitivt en park hver dag. Husk at det er køer Anonymkode: c7595...2f1
Jentadi Skrevet tirsdag kl. 07:12 #4 Skrevet tirsdag kl. 07:12 Du kan bevege deg mellom parkene når du vil om du har billett til 2 parker 2 dager.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:17 #5 Skrevet tirsdag kl. 07:17 Jentadi skrev (4 minutter siden): Du kan bevege deg mellom parkene når du vil om du har billett til 2 parker 2 dager. Ja, har noen sagt noe annet? Anonymkode: f6981...754
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:13 #6 Skrevet tirsdag kl. 08:13 Jeg synes den ene parken er mye bedre enn den andre (husker ikke navnene), så kanskje litt mer enn en dag i den ene og så noen timer i den andre? Kos dere! Jeg elsker Disneyland Paris!!! Anonymkode: 18613...357
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:21 #7 Skrevet tirsdag kl. 08:21 Så heldige dere er🤩 Nå har de jo også åpnet Adventure world med land of Frozen, nytt kveldsshow og alt🎉 Kos dere masse! Anonymkode: e9d27...373 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:37 #8 Skrevet tirsdag kl. 08:37 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så heldige dere er🤩 Nå har de jo også åpnet Adventure world med land of Frozen, nytt kveldsshow og alt🎉 Kos dere masse! Anonymkode: e9d27...373 Men for å svare på spørsmålet ditt (😅), ville brukt en dag i hver park. På appen kan du også se hvor lang køtid det er på de forskjellige attraksjonene😄 Anonymkode: e9d27...373
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:20 #9 Skrevet tirsdag kl. 09:20 Jentadi skrev (2 timer siden): Du kan bevege deg mellom parkene når du vil om du har billett til 2 parker 2 dager. Ja, vet. Men er det behov for det? Antar det er dyrere. Så håpet det holdt med en dag per park.. Anonymkode: 80093...968
Jentadi Skrevet onsdag kl. 04:05 #10 Skrevet onsdag kl. 04:05 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja, vet. Men er det behov for det? Antar det er dyrere. Så håpet det holdt med en dag per park.. Anonymkode: 80093...968 Jeg tror prisen er lik😊. Hadde sjekket nærmere hvis jeg var deg.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 04:13 #11 Skrevet onsdag kl. 04:13 En dag i hver park ja. Men som h*n over sier; du rekker ikke alt. Vi pleier å bruke 2 dager i Disneyland og 1 dag i Walt Disney Studios☺️ Anonymkode: 246d4...9bd
Juleeees Skrevet onsdag kl. 04:14 #12 Skrevet onsdag kl. 04:14 Vi skal også dit i ferien! Vi kommer til å bo i parken. Da kan man ha laaaange dager der med siesta midt på.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 04:14 #13 Skrevet onsdag kl. 04:14 Nå er det mange år siden jeg var der, men forbered deg/barna på lange køer. Anonymkode: c2ba6...4aa
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:28 #14 Skrevet onsdag kl. 07:28 Juleeees skrev (3 timer siden): Vi skal også dit i ferien! Vi kommer til å bo i parken. Da kan man ha laaaange dager der med siesta midt på. Enig! Vi gjorde det, og jeg angret ikke et sekund. Særlig da det var hetebølge og 35++ grader! Studios er mye mindre, jeg ville tatt én dag i Studios og to dager i Disneyland. Sett dere godt inn i køsystemet og muligheter for å kjøpe seg ut av det/unngå det, og planlegg turen! Planlegg hvilke rides dere bør ta først (minst kø), bestill bord på restauranter lenge i forveien(!!!). Hvis dere planlegger godt unngår dere de forferdelige køene. Jeg har dratt til Disneyland Paris og Disneyworld i FL og kun stått minimalt i kø, og tatt alle de store ridene, noen flere ganger. Men jeg planla godt! Det finnes mange gode ressurser på nett. Anonymkode: 0087a...1b2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:29 #15 Skrevet onsdag kl. 07:29 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ja, vet. Men er det behov for det? Antar det er dyrere. Så håpet det holdt med en dag per park.. Anonymkode: 80093...968 Hvis du kun har to dager, ville jeg hatt en halv dag i Studios og 1,5 dag i Disneyland. Anonymkode: 0087a...1b2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå