Gå til innhold

Disneyland Paris

Fremhevede innlegg

Skrevet

To dager til Disneyland Paris, barn 9 og 10 år. Anbefales to parker hver dag, eller holder det med en park den ene dagen og den andre den andre dagen? Erfaringer? 

Anonymkode: 80093...968

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En park hver dag. Du rekker ikke over alt i begge parkene på de to dagene uansett

Anonymkode: fe143...fe7

Skrevet

Definitivt en park hver dag. Husk at det er køer

Anonymkode: c7595...2f1

Skrevet

Du kan bevege deg mellom parkene når du vil om du har billett til 2 parker 2 dager.

Skrevet
Jentadi skrev (4 minutter siden):

Du kan bevege deg mellom parkene når du vil om du har billett til 2 parker 2 dager.

Ja, har noen sagt noe annet?

Anonymkode: f6981...754

Skrevet

Jeg synes den ene parken er mye bedre enn den andre (husker ikke navnene), så kanskje litt mer enn en dag i den ene og så noen timer i den andre? Kos dere! Jeg elsker Disneyland Paris!!!

Anonymkode: 18613...357

Skrevet

Så heldige dere er🤩 Nå har de jo også åpnet Adventure world med land of Frozen, nytt kveldsshow og alt🎉 Kos dere masse! 

Anonymkode: e9d27...373

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så heldige dere er🤩 Nå har de jo også åpnet Adventure world med land of Frozen, nytt kveldsshow og alt🎉 Kos dere masse! 

Men for å svare på spørsmålet ditt (😅), ville brukt en dag i hver park. På appen kan du også se hvor lang køtid det er på de forskjellige attraksjonene😄 

Skrevet
Jentadi skrev (2 timer siden):

Ja, vet. Men er det behov for det? Antar det er dyrere. Så håpet det holdt med en dag per park.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ja, vet. Men er det behov for det? Antar det er dyrere. Så håpet det holdt med en dag per park.. 

Jeg tror prisen er lik😊. Hadde sjekket nærmere hvis jeg var deg.

Skrevet

En dag i hver park ja. Men som h*n over sier; du rekker ikke alt. Vi pleier å bruke 2 dager i Disneyland og 1 dag i Walt Disney Studios☺️

Anonymkode: 246d4...9bd

Skrevet

Vi skal også dit i ferien! Vi kommer til å bo i parken. Da kan man ha laaaange dager der med siesta midt på.

Skrevet

Nå er det mange år siden jeg var der, men forbered deg/barna på lange køer. 

Anonymkode: c2ba6...4aa

Skrevet
Juleeees skrev (3 timer siden):

Vi skal også dit i ferien! Vi kommer til å bo i parken. Da kan man ha laaaange dager der med siesta midt på.

Enig! Vi gjorde det, og jeg angret ikke et sekund. Særlig da det var hetebølge og 35++ grader! 
Studios er mye mindre, jeg ville tatt én dag i Studios og to dager i Disneyland. 
Sett dere godt inn i køsystemet og muligheter for å kjøpe seg ut av det/unngå det, og planlegg turen! Planlegg hvilke rides dere bør ta først (minst kø), bestill bord på restauranter lenge i forveien(!!!). Hvis dere planlegger godt unngår dere de forferdelige køene. Jeg har dratt til Disneyland Paris og Disneyworld i FL og kun stått minimalt i kø, og tatt alle de store ridene, noen flere ganger. Men jeg planla godt! Det finnes mange gode ressurser på nett. 

Anonymkode: 0087a...1b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvis du kun har to dager, ville jeg hatt en halv dag i Studios og 1,5 dag i Disneyland. 

Anonymkode: 0087a...1b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...