Gå til innhold

Gode flysokker?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal til Thailand i sommer, og jeg er på leit etter flysokker. Kjøpte ett par på apoteket, men de er så stramme at jeg ikke får de på. 

Tips? 🫶

Anonymkode: edc13...cce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flysokker? Tenker du på støttestrømper? For de er jo meningen at skal være stramme.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi skal til Thailand i sommer, og jeg er på leit etter flysokker. Kjøpte ett par på apoteket, men de er så stramme at jeg ikke får de på. 

Tips? 🫶

Hvorfor trenger du spesialsokker? Vet du at du trenger det?

Anonymkode: 85303...d3c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor trenger du spesialsokker? Vet du at du trenger det?

Hvis ikke, er jo disse fine.

1 par morsomme flytrykk sokker -   tå for menn & kvinner, unisex,   til    , fester, gaver (bursdager, helligdager) - flytema,  -calf 2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg blir megahoven i bena, selv på relativt korte flyturer i Europa. Så når jeg reiser til Østen, bruker jeg støttestrømper, det er helt magisk (om enn ikke særlig lekkert). De jeg har nå er i ull, fordi det faktisk er litt kaldt på langdistansefly. 
Tar dem av når jeg kommer fram og kan faktisk få på meg skoa ☺️ Så anbefales herfra hvertfall. Men ja, de er megatrange, en hel treningsøkt å få på seg 🤣

Anonymkode: 1ef0e...7cd

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tips? 🫶

Da går jeg ut fra at du jakter på dette basert på egen erfaring med hovne ben? Eller er det bare en "føre var" trygghet for deg? Vi har flydd t/r Thailand og USA et tyvetalls ganger, og har selv aldri kjent på noe slikt behov. Skoene er selvsagt litt trangere når en tar dem på etter 10-13 timer i fly, men det går.

Men det kan jo være individuelle medisinske grunner selvsagt. Min gamle mor bruker slike på langdistanseturer. Men de SKAL være stramme, og ikke spes behagelige. Men vi er jo bygget litt ulikt i leggene alle sammen, så en bandasjist eller et godt apotek kan sikkert finne noen som passer for deg (og ja, de fås i en mengde ulike størrelser og varianter).

Hvis dere er førstereis til Thailand: Ikke ta med myggspray fra Norge. Kjøp den rosa som dere får på 7/11 og "alle" andre steder. Ta heller med zyrtec eller en tube Eurax, just in case.

image.thumb.png.d0ff6772adb53184f4dee1eb5e1f4a6b.png

Anonymkode: c4c5f...e24

Skrevet

Pleier å ta på meg sokkene jeg får utdelt på flyet.

Anonymkode: b836b...254

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...