AnonymBruker Skrevet 14. april #1 Skrevet 14. april Jeg er dessverre en av de som har slitt med tynt pjusket hår hele livet. De siste 10-15 årene har det gradvis blitt mye verre, med ekstra tynne hårstrå, synlig hodebunn mm. Har fått påvist androgynt håravfall. Er nå 55 år. Har lyst å prøve Minoxidil 5% skum. Er det noen som har prøvd dette og kan fortelle litt om egne erfaringer? Anonymkode: 1f47a...d69
AnonymBruker Skrevet 14. april #2 Skrevet 14. april Har ikke prøvd skum, men har god erfaring med flytende Minoksidil mot traumerelatert hårtap. Anonymkode: b1360...194
AnonymBruker Skrevet 14. april #3 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har ikke prøvd skum, men har god erfaring med flytende Minoksidil mot traumerelatert hårtap. Anonymkode: b1360...194 Traumerelatert er nok litt annerledes, men kjekt å høre at du har hatt effekt. Hårtap er noe dritt Anonymkode: 1f47a...d69
AnonymBruker Skrevet 14. april #4 Skrevet 14. april Hvem setter diagnosen for håravfall? Og hvordan ser legen forskjell på traumerelatert håravfall og annen type håravfall? Anonymkode: 509ff...faa 2
AnonymBruker Skrevet 14. april #5 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem setter diagnosen for håravfall? Og hvordan ser legen forskjell på traumerelatert håravfall og annen type håravfall? Anonymkode: 509ff...faa Man trenger da ikke noen diagnose, man ser jo selv at håret faller ut. Anonymkode: b1360...194
AnonymBruker Skrevet 14. april #6 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Man trenger da ikke noen diagnose, man ser jo selv at håret faller ut. Anonymkode: b1360...194 Så hvordan fikk du diagnosen? Anonymkode: 4f87d...2b9
AnonymBruker Skrevet 14. april #7 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Så hvordan fikk du diagnosen? Anonymkode: 4f87d...2b9 Det er jo ikke noen diagnose sånn sett, oppdager man plutselig betydelig håravfall klarer man jo stort sett å sette det i sammenheng med hva som skjer i livet. Er det derimot tilsynelatende uten grunn kan det være på tide å oppsøke lege. Anonymkode: b1360...194
AnonymBruker Skrevet 14. april #8 Skrevet 14. april Ikke prøvd det, men vil varmt anbefale Biopilexin! Håret vokser som et uvær🤭 Anonymkode: e3971...78a 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #9 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke prøvd det, men vil varmt anbefale Biopilexin! Håret vokser som et uvær🤭 Anonymkode: e3971...78a Jeg trenger ikke at håret vokser i lengde, men at det vokser ut med tykkere hårstrå og helst at det gror hår der jeg har mistet slik at håret blir «tettere» Anonymkode: 1f47a...d69 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #10 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg trenger ikke at håret vokser i lengde, men at det vokser ut med tykkere hårstrå og helst at det gror hår der jeg har mistet slik at håret blir «tettere» Anonymkode: 1f47a...d69 I omtalen står det at man får tykkere hår, dvs hår der det ikke har vokst hår på en stund Anonymkode: 509ff...faa
AnonymBruker Skrevet 14. april #11 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke prøvd det, men vil varmt anbefale Biopilexin! Håret vokser som et uvær🤭 Anonymkode: e3971...78a Hvor kjøper du det? Anonymkode: 18313...cb6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå