AnonymBruker Skrevet 13. april #1 Skrevet 13. april Hvorfor er det slik at er du en kjekk mann og legger an på kvinner er det sjarmerende og veldig hyggelig. Men er du normal\mindre pen så er det trakassering. Anonymkode: 3fb5b...b87 2
AnonymBruker Skrevet 13. april #2 Skrevet 13. april Fordi de kjekke tar et nei, men det gjør dessverre ikke de mindre attraktive mennene (de såkalte snille). Anonymkode: 9323a...b0d 6 3
AnonymBruker Skrevet 13. april #3 Skrevet 13. april 2 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi de kjekke tar et nei, men det gjør dessverre ikke de mindre attraktive mennene (de såkalte snille). Anonymkode: 9323a...b0d Er det ikke litt urettferdig å dømme alle 'normale' menn basert på de som ikke kan oppføre seg? Det kan vel føles som trakassering uansett utseende hvis noen ikke tar et nei, men kanskje terskelen for hva som oppleves som 'creepy' er lavere hvis kjemien ikke er der fra start? Anonymkode: 3fb5b...b87 3
AnonymBruker Skrevet 13. april #4 Skrevet 13. april Det er ikke sånn. Bare noe mindre kjekke menn innbiller seg. Anonymkode: 5b4cc...7b8 9 5
AnonymBruker Skrevet 13. april #5 Skrevet 13. april Menn som tydelig legger an på trakasserer uansett hvordan de ser ut. Menn som starter en normal samtale uten å prøve seg på noe er ok uansett hvordan de ser ut. Anonymkode: 179ee...ef7 7 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #6 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor er det slik at er du en kjekk mann og legger an på kvinner er det sjarmerende og veldig hyggelig. Men er du normal\mindre pen så er det trakassering. Anonymkode: 3fb5b...b87 Hva mener du med "legger an på"? Jeg er kvinne og det skal en del til før jeg karakteriserer et sjekkeforsøk som trakassering, altså. Det er hvis fyren ikke gir seg til tross for høflig avvisning. Anonymkode: bed43...752 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #7 Skrevet 13. april Nå skal jeg si noe klysete, men jeg mener man bør sjekke i noenlunde samme avdeling som man selv tilhører. Kjærlighet kan selvsagt oppstå overalt, men like barn leker best også når det kommer til utseende. Anonymkode: 80f7c...822 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. april #8 Skrevet 13. april Det er ikke slik. Det kommer an på setting, er det en tilfeldig forbipasserende så hjelper det ikke hvor pen han er. Anonymkode: 86f5b...a3f 3
AnonymBruker Skrevet 13. april #9 Skrevet 13. april 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er ikke slik. Det kommer an på setting, er det en tilfeldig forbipasserende så hjelper det ikke hvor pen han er. Anonymkode: 86f5b...a3f Tydeligvis ikke: Anonymkode: 3fb5b...b87 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #10 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tydeligvis ikke: Anonymkode: 3fb5b...b87 Youtubevideoer har ingenting med hva vi mener å gjøre, uansett hva incels måtte tro. Venter bare på førstemann som poster den vitsetegningen som skal bevise hva kvinner mener. Anonymkode: 86f5b...a3f 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #11 Skrevet 13. april 1 minutt siden, AnonymBruker said: Youtubevideoer har ingenting med hva vi mener å gjøre, uansett hva incels måtte tro. Venter bare på førstemann som poster den vitsetegningen som skal bevise hva kvinner mener. Anonymkode: 86f5b...a3f Incel faktisk... og skjult kamera vise godt hvordan folk tenker, nettopp fordi dem ikke vet dem er utsatt for prank. Poenget her er at er du kjekk er det hyggelig. Hadde dette vært en mindre pen mann hadde damene sett på det som trakassering Anonymkode: 3fb5b...b87
AnonymBruker Skrevet 13. april #12 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Incel faktisk... og skjult kamera vise godt hvordan folk tenker, nettopp fordi dem ikke vet dem er utsatt for prank. Poenget her er at er du kjekk er det hyggelig. Hadde dette vært en mindre pen mann hadde damene sett på det som trakassering Anonymkode: 3fb5b...b87 Fordi det ene er ønsket oppmerksomhet og det andre er uønsket. De har jo ikke tatt med de som syntes det var ubehagelig og gikk. Anonymkode: 5b4cc...7b8 6 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #13 Skrevet 13. april Utsagnet ditt stemmer ikke overens med virkeligheten. Å bli lagt an på kan være hyggelig, helt uavhengig av utseende. Dette forutsetter at mannen er morsom, karismatisk og intelligent. Mangler han disse trekkene, er det helt likegyldig om han er pen eller ikke. Da er det creepy. Anonymkode: b4ea6...f4b 4 2
AnonymBruker Skrevet 14. april #14 Skrevet 14. april Har blitt lagt an på av både kjekke, upene og nøytrale. Det som gjør det creepy, er når de ikke respekterer et nei. Anonymkode: 0778c...e40 2
AnonymBruker Skrevet 14. april #15 Skrevet 14. april Jeg tror nok at det kan være litt i det at det er mer velkomment at enn kjekk mann legger ann på deg. Og jeg tror det kan være fordi hvis en pen mann legger ann på deg, vil det føles som at du er mer attraktiv enn om en normalt utseende mann legger ann på deg. Det blir et kompliment at en pen mann anser deg som pen nok til å legge ann på deg. Men, tror ikke kvinner flest ser på det som trakasseringom en normalt utseende mann legger ann på de. Men de som prøver litt for hardt blir det kleint med. Og de som ikke gir seg når de får nei, det er ikke greit. Anonymkode: e093e...3e0 2
AnonymBruker Skrevet 14. april #16 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er ikke sånn. Bare noe mindre kjekke menn innbiller seg. Anonymkode: 5b4cc...7b8 Pretty privilege er en ting, å bli lagt an på av en kjekkas er en boost. En mindre kjekk mann kan sees på som en fornærmelse. (Tror han virkelig vi er i samme liga) Hvis ei dame har blitt forsøkt sjekket opp av av Brad Pitt i sine glansdager vil det være en opplevelse hun vil skryte av til evig tid. Selv kvinnelige kjendiser skryter av hvilke kjekkaser som har forsøkt å sjekke dem opp. Pynter på CV`en.... Dama som ga Espen Lind en blowjob på nach har sikkert vært kjempe stolt av det de siste 20 årene... Anonymkode: 92655...823
AnonymBruker Skrevet 14. april #17 Skrevet 14. april Det handler om noe som har blitt mangelvare de senere årene, nemlig å lese signaler. En kjekk mann får (naturlig nok) i snitt oftere respons og kan fortsette flørten. En som ikke får respons må forstå det og avslutte. Hvis han ikke gjør det så kan det gli over i trakassering. Anonymkode: fdb31...80c 1
Beloved Skrevet 14. april #18 Skrevet 14. april Jeg pleide å gå ut med kollegaer på en såkalt "brun pub" for noen år siden. Kollegaene mine var stort sett menn på rundt 25-30 år. Der ble kollegaene mine jevnlig lagt an på av eldre og "slitne" damer (tenk mange år med veldig mye alkohol og tobakk samt diverse andre dårlige livsvalg..). Og alle satt og huffet seg over at ei SÅ stygg dame trodde hun hadde en sjans på ham. Så det er ikke bare kvinner. Det er bare at menn ikke opplever det like ofte. 4
AnonymBruker Skrevet 14. april #19 Skrevet 14. april Det kommer helt an på hvordan de legger an på deg. Ikke utseende. Jeg har fått komplimenter fra menn 20 år eldre enn meg, men sagt på en veldig hyggelig måte, og jeg føler meg ikke sjekket opp. Mens andre igjen blir veldig innpåslitne, og vil ikke gi seg. Jeg vil ikke ha en mann 20 år eldre. Men å få et hyggelig kompliment, synes jeg bare er hyggelige, men når de blir direkte ekle i hvordan de sjekker deg opp, så er det ikke hyggelig. Regner med at det samme gjelder for menn og. Anonymkode: c2483...981 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå