AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 05:22 #21 Skrevet tirsdag kl. 05:22 Millimani skrev (10 timer siden): Plastplanter er kunstige, og tåler ikke vann. Du får foreslå for din partner at det bør skrives en lapp på de kunstige plantene med teksten: "Jeg er kunstig, og ikke glad i vann" Tåler ikke vann? Det er jo plast. Ikke verre enn å tørke dem Anonymkode: 5327e...e7d 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:17 #22 Skrevet tirsdag kl. 11:17 Ta det helt med ro. Min søster gjorde akkurat det samme hos våre foreldre en gang. Anonymkode: 2c886...caf 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:24 #23 Skrevet tirsdag kl. 17:24 Fighter83 skrev (På 13.4.2026 den 19.10): Stakkars deg som ikke ser og kjenner en fysisk forskjell tenker jeg😅 Håper du kan se litt nærmere på dem neste gang😉 Heldige deg som aldri har gjort en tabbe i ditt liv tenker jeg 😊😊😊😊 Anonymkode: e56e6...d14 1 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:27 #24 Skrevet tirsdag kl. 17:27 AnonymBruker skrev (På 13.4.2026 den 19.22): Du følger ganske lite med om du vanner falske planter, og vannet kan skade både de og underlaget, vannet kan renne ut og gi skade på vinduskarm og gulv… Sur? Tja, hun er vel kanskje lei av st du ikke følger bedre med på det rundt deg da? Anonymkode: d9045...64c Sorry men jeg blir nysgjerrig her. Hvordan føles det å være helt perfekt i en verden full av kløner? Anonymkode: e56e6...d14 1 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:29 #25 Skrevet tirsdag kl. 17:29 Hvis hu blåser seg opp over dét, hva skjer den dagen du knuser et glass eller søler rødvin på duken? Henrettelse? Nei veit du hva, å klikke for noe sånt er et stort, vaiende rødt flagg i min bok. Anonymkode: e56e6...d14 2 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:32 #26 Skrevet tirsdag kl. 23:32 AnonymBruker skrev (På 13.4.2026 den 19.09): Partner klikket på meg da jeg vannet plastplantene sammen med de ekte. Innafor å gi meg inn for dette? (Jeg er mann ja) Anonymkode: 2c6f4...d26 Hahaha - bare morsomt 😂👍 Er det virkelig mulig å klikke for noe slikt? Opp gjennom årene har jeg alltid vannet blomstene/plantene til mine foreldre mens de har vært bortreist. Min mor kan ikke fordra plastblomster, men til gjengjeld simpelthen bare eeeeeelsker hun ekte planter og blomster både inne og ute. De befinner seg på bord, i vinduskarmer, i hyller, på gulvet, hengende fra taket og langsetter vegger. Det er såpass mange at det er vanskelig å få med seg om det har kommet til flere. Men ene gangen det gjorde det, så vannet jeg selvfølgelig denne også. Den var veldig tørr, akkurat slik som enkelte planter som må ha vann daglig blir, og denne grønnplanten var full av blader så jeg klarte ikke å se nedi krukka. Og den var særdeles naturtro det den stod... 🫣😅😂 Jeg skjemtes et halvt sekund, men lo godt av meg selv flere gang den dagen - og jeg har aldri gitt den så mye som en dråpe vann i ettertid. Mine foreldre lo også godt da de hørte det. Og ja, jeg er dame 😂 Anonymkode: 04795...bad 1 1
Bil123 Skrevet torsdag kl. 13:28 #27 Skrevet torsdag kl. 13:28 AnonymBruker skrev (På 13.4.2026 den 19.09): Partner klikket på meg da jeg vannet plastplantene sammen med de ekte. Innafor å gi meg inn for dette? (Jeg er mann ja) Anonymkode: 2c6f4...d26 Eg hadde død av latter😂😂 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:35 #28 Skrevet torsdag kl. 13:35 Jeg hadde ikke klikket og ikke ledd av deg heller. Jeg holdt nemlig på å vanne min kunstige grønne plante her om dagen. Jeg har kjøpt den selv, vet veldig godt at den er kunstig, veldig veldig veldig godt for å si det med Mette. Jeg lo veldig av meg selv 🤣 Anonymkode: 1f22e...86f 1 2
Vulpine Kris Skrevet fredag kl. 16:09 #29 Skrevet fredag kl. 16:09 AnonymBruker skrev (På 15.4.2026 den 1.32): Hahaha - bare morsomt 😂👍 Er det virkelig mulig å klikke for noe slikt? Opp gjennom årene har jeg alltid vannet blomstene/plantene til mine foreldre mens de har vært bortreist. Min mor kan ikke fordra plastblomster, men til gjengjeld simpelthen bare eeeeeelsker hun ekte planter og blomster både inne og ute. De befinner seg på bord, i vinduskarmer, i hyller, på gulvet, hengende fra taket og langsetter vegger. Det er såpass mange at det er vanskelig å få med seg om det har kommet til flere. Men ene gangen det gjorde det, så vannet jeg selvfølgelig denne også. Den var veldig tørr, akkurat slik som enkelte planter som må ha vann daglig blir, og denne grønnplanten var full av blader så jeg klarte ikke å se nedi krukka. Og den var særdeles naturtro det den stod... 🫣😅😂 Jeg skjemtes et halvt sekund, men lo godt av meg selv flere gang den dagen - og jeg har aldri gitt den så mye som en dråpe vann i ettertid. Mine foreldre lo også godt da de hørte det. Og ja, jeg er dame 😂 Anonymkode: 04795...bad Jeg er dame og har også vannet kunstig blomst. Jeg lo ikke. Måtte løpe med planten til kjøkkenet og det ble ekstra arbeid med å tørke vinduskarm og gulv. (Kan le av det nå) Viss denne mannen her vannet, fant ut at han hadde gjort en feil, og ordnet opp etter seg ,så syns jeg det er merkelig at dama ble så voldsomt sint. Men viss det var ho som måtte ordne opp så er det ikke merkelig i det hele tatt. Mannen her kommer ikke med utfyllende opplysninger. Han sier bare at han vannet og ho ble veldig sint. Historien er fortalt på en måte som er konstruert for å sette dama i et dårlig lys og for å få sympatiske svar fra KG. Tror historien trenger mer kjøtt på beinet for at folk kan være for eller i mot. 1
Snok1 Skrevet fredag kl. 16:18 #30 Skrevet fredag kl. 16:18 Millimani skrev (På 13.4.2026 den 20.38): Plastplanter er kunstige, og tåler ikke vann. Du får foreslå for din partner at det bør skrives en lapp på de kunstige plantene med teksten: "Jeg er kunstig, og ikke glad i vann" Hva slags plast er det som ikke tåler vann?
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:24 #31 Skrevet fredag kl. 16:24 AnonymBruker skrev (På 13.4.2026 den 19.09): Partner klikket på meg da jeg vannet plastplantene sammen med de ekte. Innafor å gi meg inn for dette? (Jeg er mann ja) Anonymkode: 2c6f4...d26 Hvorfor valgte du å vanne de kunstige plantene? For du formulerer deg som om dette bare «skjedde». Men både du og vi vet at du så plantene, så at de var av plast, og så valgte du å helle vann på dem. Og du vet årsaken til at du tok det valget. Jeg kan gjette (og det er ikke flatterende for deg). Men du sitter på fasiten. (nei, jeg tror ikke på deg dersom du velger å lyve og si du «ikke ser forskjellen». Dersom du var så dum ville du ikke vært en myndig voksen. Du ville hatt verge og tilrettelagt bolig og du ville på ingen måte høre hjemme i en relasjon som inneholder aktiviteter forbeholdt myndige voksne) Anonymkode: cafd0...3a1
Cam03 Skrevet fredag kl. 16:41 #32 Skrevet fredag kl. 16:41 En kamerat (17 år, så begynner å bli noen år siden dette skjedde) var veldig stolt over at han hadde holdt liv i de aller fleste plantene til bestemoren sin. Som han sa "Jeg har bare tatt livet av to stykker på disse ukene". Han lo like mye som meg da jeg kommenterte at de som overlevde var av plast. Og ja, han snakker fortsatt om dette. 😂 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:49 #33 Skrevet fredag kl. 16:49 Jeg hadde bare småfnist av det😅 du skal ha for innsatsen hvertfall😂 Anonymkode: e951f...6fd
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:55 #34 Skrevet fredag kl. 16:55 Jeg hadde nok ledd godt. Det er ikke verre enn at man snur ''planten'' opp-ned i vasken. Tror jeg hadde syntes det var litt sjarmerende også. Her kommer du og skal gjøre noe godt for husholdningen, du ønsket bare å gjøre det rette, men ble for ivrig. 😂 Med mindre du gjør det hele tiden ser jeg ikke noen grunn til at det skal være noe å bli irritert for. Anonymkode: e2fa7...4a9
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:57 #35 Skrevet fredag kl. 16:57 Hun er vel lei av at du gjør deg til en idiot hver gang du skal gjøre noe du synes er kjedelig. Anonymkode: 7fdec...e2c 1
Jesusser Skrevet i går, 19:04 #37 Skrevet i går, 19:04 AnonymBruker skrev (På 13.4.2026 den 19.09): Partner klikket på meg da jeg vannet plastplantene sammen med de ekte. Innafor å gi meg inn for dette? (Jeg er mann ja) Anonymkode: 2c6f4...d26 🤣🤣
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå