Gå til innhold

Vannet plastplantene..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Partner klikket på meg da jeg vannet plastplantene sammen med de ekte.

Innafor å gi meg inn for dette?

(Jeg er mann ja)

Anonymkode: 2c6f4...d26

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

(Jeg er mann ja)

Stakkars deg som ikke ser og kjenner en fysisk forskjell tenker jeg😅 Håper du kan se litt nærmere på dem neste gang😉

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

å gi meg inn for dette?

å gi deg inn? Hva betyr det? 

Hun kjeftet på deg? 

Jeg hadde vel heller kommet med en latterkule. Absolutt ingenting å lage drama av 

Anonymkode: e9311...96e

• Liker 6
Skrevet

Ikke innafor å bli sint, nei. Innafor å le og erte vennskapelig, innafor å riste på hodet med et smil rundt munnen. Men Gud bedre så jævla kjip man skal være for å bli sur av sånt. Shit happens, det var komisk og ferdig med saken. 

Anonymkode: fa22a...167

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Var hun redd for at de skulle drukne?

Anonymkode: dc7a6...512

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Du følger ganske lite med om du vanner falske planter, og vannet kan skade både de og underlaget, vannet kan renne ut og gi skade på vinduskarm og gulv… 

Sur? Tja, hun er vel kanskje lei av st du ikke følger bedre med på det rundt deg da? 

Anonymkode: d9045...64c

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du følger ganske lite med om du vanner falske planter, og vannet kan skade både de og underlaget, vannet kan renne ut og gi skade på vinduskarm og gulv… 

Sur? Tja, hun er vel kanskje lei av st du ikke følger bedre med på det rundt deg da? 

Jeg har aldri sett det selv, må jeg innrømme, jeg har bare latt alt treverk råtne. Men jeg har den siste tiden hørt opptil flere påstå at det går an å tørke bort vann.

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har aldri sett det selv, må jeg innrømme, jeg har bare latt alt treverk råtne. Men jeg har den siste tiden hørt opptil flere påstå at det går an å tørke bort vann.

Hvis man ikke følger med på det man vanner, så følger man vel ikke med på det vannet følger heller… 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men jeg har den siste tiden hørt opptil flere påstå at det går an å tørke bort vann.

😆😆😆😆

Skrevet

Ga hun deg inn, fikk du juling? I så fall overdrev hun. 

Anonymkode: f71a6...98e

Skrevet

Hahaha! Er du blind?!

Anonymkode: 86bc6...44e

Skrevet

men nå lurer jeg litt på hvorfor i all verden man har plastplanter stående sammen med ekte? Står det så dårlig til med de ekte at hun mente hun måtte supplere med kunstige? 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

..vannet kan renne ut og gi skade på vinduskarm og gulv… 

DETTE.

Anonymkode: 6185f...7ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ikke innafor å bli sint, nei. Innafor å le og erte vennskapelig, innafor å riste på hodet med et smil rundt munnen. Men Gud bedre så jævla kjip man skal være for å bli sur av sånt. Shit happens, det var komisk og ferdig med saken. 

Med mindre han faktisk jevnt over saboterer hver gang han skal "hjelpe til". 

Anonymkode: ed160...029

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Amper hun er da..bare å helle av vannet etterpå eller tørke opp om noe skulle renne utover.

Anonymkode: 6b62d...13c

• Liker 1
Skrevet

Hvis det hadde ført til skader på underlaget hadde jeg kanskje blitt litt gretten ja. Det handler om å ta ordentlig ansvar for de oppgavene man utfører. Så vi kvinner slipper å føle oss som mammaen som må springe etter guttebabyen vår. 

Anonymkode: 083ab...3ab

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Oppdaget du feilen selv? 

Ryddet du opp selv, helt uten at hun måtte be deg om det?

Anonymkode: 59385...d18

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvis det her medførte skader på gulv eller annet underlag ville ikke jeg heller vært blid. Slik hjelp trenger ingen.

Ellers ville jeg bare ledd av det

Anonymkode: 20d0a...b13

Skrevet

Med eksen ville jeg også blitt sint. Han slurvet med hver eneste oppgave han gjorde i hjemmet (fremsto som en påtatt inkompetanse), sånn at hver gang han gjorde noe som helst husarbeid fikk jeg dobbelt opp med arbeid. Så en sånn "feil" kunne jeg også kunne blitt sint for. 

Med nærværende samboer hadde jeg ikke blitt sint, for da hadde jeg skjønt at det var et hendig uhell som kan skje de fleste som er litt fjern innimellom. 

Anonymkode: c70ba...20d

• Liker 3
Skrevet

Plastplanter er kunstige, og tåler ikke vann.

Du får foreslå for din partner at det bør skrives en lapp på de kunstige plantene med teksten: "Jeg er kunstig, og ikke glad i vann"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...