AnonymBruker Skrevet 13. april #1 Skrevet 13. april Jeg tenner veldig på dette og synes det er deilig å gi. Er kvinne. Anonymkode: 5d277...a8b 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #2 Skrevet 13. april Deep throat gir meg null. Absolutt null. Men nå syntes jeg all type BJ er kjedelig også da. Anonymkode: bd8db...859 8
AnonymBruker Skrevet 13. april #3 Skrevet 13. april Det er veldig godt hvis du kan å utføre det skikkelig. Anonymkode: 61910...b38 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #4 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er veldig godt hvis du kan å utføre det skikkelig. Anonymkode: 61910...b38 Hva er skikkelig? Anonymkode: 3ee33...bea 3
AnonymBruker Skrevet 13. april #6 Skrevet 13. april Veldig godt, men ikke hvis du er redd for å se litt grisete ut eller brekker deg mye Anonymkode: 15f45...ad2
AnonymBruker Skrevet 13. april #7 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Veldig godt, men ikke hvis du er redd for å se litt grisete ut eller brekker deg mye Anonymkode: 15f45...ad2 Kan man det ordentlig brekker man seg jo ikke. Jeg kan det helt og kan da slappe av bak i svelg, har kunnet det helt siden jeg startet med bj som ung. Har alltid kunnet ta alle helt ned. Anonymkode: 99a70...7dc 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #8 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er veldig godt hvis du kan å utføre det skikkelig. Anonymkode: 61910...b38 Jeg også lurer på hvordan menes med skikkelig Anonymkode: 5d277...a8b
AnonymBruker Skrevet 13. april #9 Skrevet 13. april Er ikke så svær at jeg når så veldig dypt - men deilig med en god BJ Anonymkode: eaa51...0c3 2
AnonymBruker Skrevet 13. april #10 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er skikkelig? Anonymkode: 3ee33...bea AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg også lurer på hvordan menes med skikkelig Anonymkode: 5d277...a8b Det menes vel med utført på riktig måte. Er det fremgangsmåten dere lurer på? Anonymkode: ef5b1...b9b
AnonymBruker Skrevet 13. april #11 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det menes vel med utført på riktig måte. Er det fremgangsmåten dere lurer på? Anonymkode: ef5b1...b9b Ja Anonymkode: 5d277...a8b
AnonymBruker Skrevet 13. april #13 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig godt, men ikke hvis du er redd for å se litt grisete ut eller brekker deg mye Anonymkode: 15f45...ad2 Det er ikke så veldig sexy å spy, sett fra spyerens perspektiv. Anonymkode: f6ead...c56 3
AnonymBruker Skrevet 13. april #14 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dyp laks Anonymkode: 5e633...9b7 🤣 Anonymkode: 81b90...2bd 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #15 Skrevet 13. april Det kan være tennende å se den gå helt inn 1 gang eller 2. Men det gir meg ikke noe annet. Det er tuppen som er følsom. Og et godt grep rundt skaftet er ikke å forakte. Anonymkode: 7a080...a97 3 1
Pawn Hearts Skrevet 13. april #16 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dyp laks Anonymkode: 5e633...9b7 Trout er ørret. 9 4
AnonymBruker Skrevet 13. april #17 Skrevet 13. april Det er godt når tuppen stanger i drøvelen presses inn i den trange halsen. Anonymkode: 86014...194 1
Even Tuell Skrevet 13. april #18 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke så veldig sexy å spy, sett fra spyerens perspektiv. Anonymkode: f6ead...c56 Ikke så veldig sexy å bli spydd på heller for å være ærlig. Jeg har ikke opplevd deep throat, men ser for meg at det kun ville vært sexy og opphissende om det var 100% uten brekninger eller andre "negative" ting. Ubehag er sykt avtennende og brekningslyd, tårer i øynene etc er gode eksempler på ubehag. Så om det skulle blitt noe bra, måtte partner allerede vite hvordan det skulle utføres. Ja, det blir litt sånn høna og egget, det er jeg klar over. Jeg mottar gjerne, men er ikke særlig lysten på å øve for at hun skal få det til. ... så derfor tviler jeg på at det vil skje 😛 5 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #20 Skrevet 14. april liker vanlig bj bedre. Anonymkode: 8e196...050 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå