Gjest Gjest_eva_* Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 jeg har så utrlig lyst og reise med kjæresten og noen venner til et nydelig sted, med krystallklart vann, og helt nydelig...mauritius og seyschellene ser jo aldeles nydelig ut på bilder, men noen som har andre plasser å fåreslå? vil til et sted som ikke bare ser bra ut på bilder !!
Gjest Gjest_eva_* Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 gjerne et litt privat fredlig sted hvor det ikke er tusen turister...
Smørblomsten Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 Koh Rok - 2 t med speedbåt fra Koh Lanta, i Thailand. FINESTE strand jeg noensinne har vært på. Men det er ikke noe turisme på øya, man kan bare overnatte i telt (telt som står oppført på øya til utleie). Så vi bodde på Koh Lanta og tok båt til Koh Rok
Gjest Maddy Skrevet 11. april 2006 #4 Skrevet 11. april 2006 Fineste stedet for oss er Ryfylke og på en fjelltopp i Erfjord. Nyyyydelig og veldig avslappende. Er kun oss, naturen og noen sauer som beiter der oppe.
Monarabb Skrevet 11. april 2006 #5 Skrevet 11. april 2006 Fineste stedet jeg vet om er alle smaaoyene rundt om i Indonesia. Vi bodde i Kuta, Bali men hadde flere baat turer rundt omkring feks til Lombok og Gili oyene, anbefalles paa det sterkeste. Bali og da saerlig Kuta kryr av turister, men paa nord siden av oya finner du bortgjemte strand perler og avslappende atmosfaere. Saa min anbefalling er nord siden av Bali og dagsturer rundt om paa smaaoyene i Indonesa. Helt utrolig vakkert.
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2006 #6 Skrevet 12. april 2006 Sjekk Malaysia, Pulau Kesil og Pulau Cebar
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2006 #7 Skrevet 12. april 2006 Vakreste sted i verden? Umulig å svare, men for meg: Serengeti (langt inn) og Ngorongoro-krateret grytidlig på morgenen i Tanzania
Gjest Plonk ikke innlogget Skrevet 12. april 2006 #8 Skrevet 12. april 2006 Jeg var på Cuba for en del år siden, og vi hadde noen dager i Varadero. Det er en turistfelle av en annen verden, men vi lurte oss til å bo privat utenfor turistområdet og kom oss dermed til en nordligere del av stranden, klar av alle hotellene. Nydelig turkist vann og hvit sand, det var en drøm. Jeg husker at vi intenst ønsket oss en direktesendt, to minutter lang TV-sending hjem til alle vennene våre hjemme (dette var i februar )
liv Skrevet 12. april 2006 #9 Skrevet 12. april 2006 Malindi i Kenya. Nå er det 10 år siden jeg var det men det var et helt nydelig sted. Bodde på Eden Rock Hotell og vil gjerne tilbake!
smile Skrevet 16. april 2006 #10 Skrevet 16. april 2006 Helt klart Andaman Island og dra på småøyene. Helt fantastisk! Ikke turisme, bo i stråhytter, ha en strand helt for deg selv med krystallklart vann, og ikke minst, du betaler rundt tre kroner for en middag
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2006 #11 Skrevet 16. april 2006 København. Jeg rett og slett elsker den byen. Som en god nummer to kommer Paris.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #13 Skrevet 17. april 2006 Enig med Maddy over at Ryfylke er det flotteste stedet i verden! Har hytte ved sjøen på Erjord og ingenting slår den atmosfæren der. (og jeg og min familie har vært i hele sør asia.....)
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #14 Skrevet 17. april 2006 pulau perhentian, long beach i Malaysia.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå