AnonymBruker Skrevet 13. april #1 Skrevet 13. april Sender man e-post til et slikt spetakkel av en e-postadresse? Prøver å unngå å ringe. Burde jeg ikke fått betalingsinfo? Bestilte for lenge siden, reisen er denne mnd. Bestillingen er bekreftet via booking.com. Anonymkode: b5ca6...82c
SPOCA Skrevet 13. april #2 Skrevet 13. april Jeg sender melding via booking.com. Jeg ville nok ha kontaktet overnattingssteder via booking.com hvis jeg var usikker. 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #3 Skrevet 13. april SPOCA skrev (38 minutter siden): Jeg sender melding via booking.com. Jeg ville nok ha kontaktet overnattingssteder via booking.com hvis jeg var usikker. Mener å huske at jeg sendte melding via en knapp, tekstfelt eller lignende for lenge siden og så fikk jeg ikke svar. Så fant jeg e-post på booking.com i dag, trykket på den og fikk opp denne lange e-postadressen. Anonymkode: b5ca6...82c
AnonymBruker Skrevet 13. april #4 Skrevet 13. april Har fått kontakt. Viser seg at jeg må betale cash, ikke med kort. Anonymkode: b5ca6...82c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå