Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg «trenger» en ny veske som blant annet skal bli med på sydentur. Jeg har bare skinnvesker som føles litt for tunge til bruk i varmen. 

Vesken må ha mulighet for å bæres crossover og romme et par mobiler, lommebok og drikkeflaske + litt småting. Fint med innerlomme med glidelås. Bør man absolutt ha glidelås i topp også? 

Jeg synes veskene fra Naghedi er veldig fine og at størrelsen small kanskje er passende. Men den har ikke innerlomme eller glidelås i topp. Derimot følger det med liten pung til småting man kan ha oppi. Er dette et trygt nok valg på reise?

Har dere gode forslag til meg? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hva mener du med "trygt nok på reise"? Det kommer jo veldig an på hvor du skal. På steder der lommetyver er utbredt, f.eks Roma, så vil jeg si at mobil og lommebok i veske ikke er trygt i det hele tatt, enten den har glidelås eller ikke.

Anonymkode: c8db5...f92

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å bruke små skinnvesker også i varmere strøk. Semsket med frynser synes jeg fungerer utmerket om sommeren. Har også en veske i øgle skinn jeg har eg har også sommer veske i stilig stoff eller hånd flettet men de er ikke praktiske for reise til utlandet. 

Er jeg bekymret for verdisaker bruker jeg packsafe. Veldig fornøyd med dems produkter for typiske dag turist utflukter med tanke på sikkerhet rundt lommetyver. Har 2 sekker og en veske. 

Anonymkode: 4fc39...fa8

• Liker 1
Skrevet

Stresskoffert med håndjern på. Da ser du important ut, og ingen stjeler den. 
images?q=tbn:ANd9GcQv6gjQI1mY6AKmCPrm4Z-

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Morpheus skrev (18 minutter siden):

Stresskoffert med håndjern på. Da ser du important ut, og ingen stjeler den. 
images?q=tbn:ANd9GcQv6gjQI1mY6AKmCPrm4Z-

Det er en viss risiko for at de kan anta det er noe langt mer verdifullt enn mobil og lommebok inni, og verdt å kappe armen av for. Eller kidnappe hele ts.

Anonymkode: 41f38...0f0

AnonymBruker
Skrevet
lin skrev (7 timer siden):

Men den har ikke innerlomme eller glidelås i topp. Derimot følger det med liten pung til småting man kan ha oppi. Er dette et trygt nok valg på reise?

Det er å invitere lommetyver.

Anonymkode: 696ab...a0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke budsjettet ditt, men synes Christian Dior sin Tote er perfekt som feire og beach veske

Anonymkode: 7fc5a...afb

AnonymBruker
Skrevet

Bruker en bitteliten veske, som kan henge på kryss og ligge enkelt tett inntil underarmen. Plass til mobil, nøkkelkort, lipsyl og ikke så mye mer. Trenger ikke så mye mer på vandring i syden

Anonymkode: c57b8...aca

AnonymBruker
Skrevet

Godt fornøyd med Wotancraft Pilot. Folk som ikke kjenner den trenger som regel noen minutter på å forstå seg på låsen.

"PILOT" TRAVEL CAMERA BAG 7L UPGRADED

Anonymkode: a6e9e...dd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...