AnonymBruker Skrevet 13. april #1 Skrevet 13. april Post et bilde av ditt drømmebad! Mitt: Anonymkode: 45038...013 3 3 1
Sneips Skrevet 13. april #3 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Anonymkode: a33ee...131 Sukk! Signerer disse, for en fryd 🤩 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #4 Skrevet 13. april Dere som synes mørke bad er drømmebad er nok veldig unge. Når dere blir eldre vil dere ønsker dere bad med god belysning slik at vi ser hva vi holder på med. En 60-åring vil trenger tre ganger mer lys enn en 20-åring for samme synskomfort. Anonymkode: 2dda4...66c 5 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #5 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Anonymkode: a33ee...131 Ser kanskje flott ut, men ett mareritt å holde rent. Spesielt med sånn type vask (servant oppå benk) og frittstående (alt for lite for en voksen mann) badekar. Anonymkode: 531a5...816
AnonymBruker Skrevet 13. april #6 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dere som synes mørke bad er drømmebad er nok veldig unge. Når dere blir eldre vil dere ønsker dere bad med god belysning slik at vi ser hva vi holder på med. En 60-åring vil trenger tre ganger mer lys enn en 20-åring for samme synskomfort. Anonymkode: 2dda4...66c Jeg har forholdsvis mørke fliser på gulv og vegger (veggene litt lysere). Men har også montert flere av de sterkeste Osram taklampene med dimming, får mye lumen når det er behov. Anonymkode: 531a5...816 3
AnonymBruker Skrevet 13. april #7 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ser kanskje flott ut, men ett mareritt å holde rent. Spesielt med sånn type vask (servant oppå benk) og frittstående (alt for lite for en voksen mann) badekar. Anonymkode: 531a5...816 Jeg har slik type vaske på badet og den er hundre ganger enklere å holde ren enn tradisjonelle vasker. Anonymkode: a3f70...e33 3
AnonymBruker Skrevet 13. april #8 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dere som synes mørke bad er drømmebad er nok veldig unge. Når dere blir eldre vil dere ønsker dere bad med god belysning slik at vi ser hva vi holder på med. En 60-åring vil trenger tre ganger mer lys enn en 20-åring for samme synskomfort. Anonymkode: 2dda4...66c Vel…Jeg er 42 og jeg liker mørke bad. Anonymkode: a81e4...3a5 3
katties Skrevet 13. april #9 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Post et bilde av ditt drømmebad! Mitt: Anonymkode: 45038...013 Fint å se på, men jeg tror ikke jeg ville ønsket å rengjøre de flisene der selv 😅 Hadde noen andre fiksa det så går det greit, men jeg gjør det ikke 😬 Ville heller ha gått for fargene, men ikke i den flisstørrelsen 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #10 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser kanskje flott ut, men ett mareritt å holde rent. Spesielt med sånn type vask (servant oppå benk) og frittstående (alt for lite for en voksen mann) badekar. Anonymkode: 531a5...816 Det er et dobbeltbadekar for to personer, så nei. Det er ikke for lite 😂 Og nei, det er absolutt ikke et mareritt å holde slike bad rene. Anonymkode: a33ee...131
AnonymBruker Skrevet 13. april #11 Skrevet 13. april Kan dere ikke legge inn bilder av hva deres drømmebad er, i stedet for å kommentere andre sitt? Anonymkode: 45038...013 3 4
HMK Skrevet 15. april #13 Skrevet 15. april Mitt drømmebad har: Eget toalettrom Dusj Badekar Vaskeservant Skapplass Vaskemaskin Vindu Ikke fliser, men våtomsbelegg på gulv og tapet eller panel på vegger. Jeg misliker fliser. #enkel
AnonymBruker Skrevet 22. april #15 Skrevet 22. april Hva med drømmebad realistisk i hus/leilighet her i Norge? Anyone? Anonymkode: 257a6...e05 3
AnonymBruker Skrevet 22. april #16 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva med drømmebad realistisk i hus/leilighet her i Norge? Anyone? Anonymkode: 257a6...e05 Ikke lov å skrive på engelsk her inne. Noen heter det Anonymkode: 088a2...20a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå