AnonymBruker Skrevet 12. april #21 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Synes dere er rare, her er meg på topp favoritten. Har vært det i alle år. Ja, jeg blir sliten. Litt treningsøkt, men gjør det noe? Er jo sånn for mange menn. Det er også sånn vi har best nytelse, begge to. Mannen elsker når jeg rir ham. Anonymkode: cddb4...c66 Mannen her liker forresten både opp og ned og frem og tilbake like godt, kanskje best fredag og tilbake. Anonymkode: cddb4...c66
Erfarenmann Skrevet 13. april #23 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har egentlig aldri vært et problem, oppigjennom mine 25 år som seksuelt aktiv Nettopp. For min del er det å bli ridd langt nede på lista over ting som jeg "må ha". Massevis av menn som foretrekker å være den aktive parten, tror jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 13. april #24 Skrevet 13. april Erfarenmann skrev (9 minutter siden): Nettopp. For min del er det å bli ridd langt nede på lista over ting som jeg "må ha". For min del er det langt opp på lista over ting jeg ikke vil ha. Jeg finner null glede av å «bli ridd». Anonymkode: bf9eb...faf
AnonymBruker Skrevet 13. april #25 Skrevet 13. april Har du prøvd å bøye dem fremover, sånn at brystet ditt ligger på brystet hans? Da er det mye mindre tungt og man får ridd skikkelig hardt. Anonymkode: 60afe...a8e
AnonymBruker Skrevet 13. april #26 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja, jeg er veldig lat når det kommer til sex. Jeg gir mer enn gjerne oralsex, er med på nesten alt, men når det kommer til det å ri en mann, så hater jeg å gjøre det. Anonymkode: 6bedf...2b9 Du er ikke lat, men svært aktiv, sammenlignet med alle dem som ligger som et slakt på rygg. Anonymkode: c9795...e52
Strigiformes Skrevet 13. april #27 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ja, jeg er veldig lat når det kommer til sex. Jeg gir mer enn gjerne oralsex, er med på nesten alt, men når det kommer til det å ri en mann, så hater jeg å gjøre det. Om jeg må være den mest aktive parten ved penetrering, så blir jeg utrolig sliten. Jeg får lett kramper i leggene og det føles som et rent slit. Null nytelse. Er dette skikkelig antennende for menn? Har egentlig aldri vært et problem, oppigjennom mine 25 år som seksuelt aktiv, men det er noe som irriterer meg ved meg selv. Jeg gir som sagt gjerne en blow job, runker osv, men jeg orker bare ikke å ri en mann. Anonymkode: 6bedf...2b9 Kan du ikke bruke en vibrator på deg selv samtidig som du rir han? Er det godt for deg også så vil jeg tro du orker mer 😉
AnonymBruker Skrevet 13. april #28 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du prøvd å bøye dem fremover, sånn at brystet ditt ligger på brystet hans? Da er det mye mindre tungt og man får ridd skikkelig hardt. Anonymkode: 60afe...a8e Dette. Du må henge litt over han, da går det litt bedre. Rett opp og ned er j…. slitsomt. Gni frem og tilbake gir mest nytelse for meg, men ikke mannen… Anonymkode: 68c50...f76
AnonymBruker Skrevet 13. april #29 Skrevet 13. april Har aldri vært min favoritt. Og har vært med noen menn som elsker det! Men jeg synes det er litt turn off med menn som er pillowprincesses, liker best når de tar styringen🤭 han jeg er med nå, er egentlig for stor til at jeg kan sette meg helt ned - så det skjer sjeldent.. Anonymkode: 42a5f...7e1 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #30 Skrevet 13. april Jeg har aldri noensinne skjønt hva som er slitsomt med å ri, og jeg er absolutt ikke i god form. Men plutselig så kom jeg på at jeg er 179 cm og har lange bein, så for meg er det i utgangspunktet en ganske behagelig stilling å sitte i, litt sliten kan jeg jo bli av å ri men stortsett veldig avslappende. Så tenker det må være en sammenheng der. Anonymkode: c8f2e...692 2
AnonymBruker Skrevet 13. april #31 Skrevet 13. april Jeg rir ikke. Har aldri blitt kalt kjedelig i senga for det 😊 Anonymkode: ec1c7...8d4 1
Nikoletta Skrevet 13. april #32 Skrevet 13. april (endret) Da er jeg også lat 😊 Men har vært lite klager, jeg har jo andre måter å gjøre min del på så da blir totalen bra 😊 Og når jeg er på toppen innimellom så blir det nok mest av typen frem og tilbake som jeg gjør, i tillegg så samarbeider jeg gjerne med partner 🙂 Endret 14. april av Nikoletta
AnonymBruker Skrevet 13. april #33 Skrevet 13. april Ja, jeg syns ofte det blir en mekanisk øvelse og at jeg blir usikker på om jeg gjør det riktig. Opplever at menn ofte liker at man bare legger seg fremover og så står de for "jukkinga" selv. Syns ofte det kan bli litt i utakt om jeg står for det. Ellers syns jeg ikke det er så slitsomt, men sjelden jeg blir særlig kåt av det, jeg syns det er mye hetere å bli tatt av mannen, det er det jeg liker best, uansett stilling. Anonymkode: d00be...cbe
AnonymBruker Skrevet 13. april #34 Skrevet 13. april Har du prøvd å ri mer fram og tilbake, enn opp og ned? Mye diggere, og mye mindre slitsomt. Da treffer pikken g-punktet. Når det er sagt er jeg ikke så glad i å ri selv, men det er fordi jeg foretrekker å bli dominert. Mange ganger tørker jeg helt opp når jeg skal på toppen😬 og min mann elsker å bli ridd. Heldigvis har jeg lyst en sjelden gang i blant, typisk hvis vi allerede har hatt sex en gang og jeg ikke har kommet, da er jeg ekstra kåt neste gang og går all inn for å forføre ham. Anonymkode: 65b37...646
Katten.2.0 Skrevet 14. april #35 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (På 12.4.2026 den 22.13): Trener ikke pilates, men jeg trener styrke tre ganger i uken og yoga en gang i uken. Jeg jogger hver søndag. Jeg er ganske sterk rent fysisk, med en helt normal/god kondisjon. Det er noe med hele stillingen som bare føles som et slit for meg. Har prøvd alt som å ha mannen sittende, sittende på huk, på knærne osv. det hjelper ikke. å vugge frem og tilbake har aldri gitt mennene noe, det må være opp og ned. Anonymkode: 6bedf...2b9 Aldri skjønt hvorfor fram og tilbake gir andre menn så lite. Det er jo da det presser ordentlig godt rundt hele kuken spesielt når man fyller henne fullstendig. Opp og ned gir meg lite. Forhuden går gjerne over hodet og selve bevegelsen gir mer overflatisk stimuli. Spesielt når de er veldig våte. Nei, gi meg fram og tilbake-vugging slik at det klemmer godt rundt hele kuken 10/10 ganger. (I tillegg kan jeg gjøre så mye mer med henne når hun beveger seg slik)
AnonymBruker Skrevet 16. april #36 Skrevet 16. april X kjæreste ville ri 90% av gangene vi hadde sex og kom nesten med en gang ved og ri. Nåværende kjæreste synes penis er for stor til og ri og synes det gjør vondt. Blandet erfaring fra tidligere engangsligg og partnere om de liker det / foretrekker det eller det gjør vondt Anonymkode: b8c91...be5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå