AnonymBruker Skrevet 12. april #1 Skrevet 12. april Som er litt tykke i stoffet/bedre kvalitet. Ikke slim fit. Tar gjerne imot forslag på flere typer modeller 😊 Har prøvd Famme sine. Anonymkode: 3f863...2c9
AnonymBruker Skrevet 12. april #2 Skrevet 12. april Ninepine. Finnes i ulike modeller. De har mye stretch, men er ikke tynne i stoffet. Jeg har også god erfaring med Replay. Litt tynnere i stoffet, men mine holdt seg fine i mange år. Anonymkode: 0ba3c...7ed
AnonymBruker Skrevet 16. april #6 Skrevet 16. april Er ganske glad i MadLady sine Anonymkode: be5a4...bcd
AnonymBruker Skrevet 17. april #7 Skrevet 17. april Slitenmamma skrev (På 16.4.2026 den 7.19): Bara jeans Er de bra? Blir de slaskete etter en dag? Anonymkode: b1340...05d
Slitenmamma Skrevet 17. april #8 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er de bra? Blir de slaskete etter en dag? Anonymkode: b1340...05d Nei det blir det ikke. Veldig mye stretch i dem,men sitter fint på.
AnonymBruker Skrevet 26. april #10 Skrevet 26. april Perfect Jeans finnes i ulike modeller og er kjempegode. Anonymkode: f4ff3...944
AnonymBruker Skrevet 26. april #11 Skrevet 26. april Slitenmamma skrev (På 17.4.2026 den 15.40): Nei det blir det ikke. Veldig mye stretch i dem,men sitter fint på. Jeg kjøote 2stykker og fy så feit jeg føler meg i de.. Nei takk Anonymkode: 55536...7f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå