AnonymBruker Skrevet 12. april #1 Skrevet 12. april Jeg savner å ha en tøff leder. En som ikke er redd for å bli upopulær. Hun vi har nå var ganske tøff i starten, men nå skyver hun mange problemer under teppet. Og problemene forsvinner ikke da. Vi var en gruppe som snakket mye sammen og trivdes sammen pga gamle leder jobbet mot det. Nå er vi ei oppdelt gruppe. Noen snakker ikke sammen i det hele tatt utenom det som de må pga jobb. Leder vet men bryr seg ikke. Kan jeg si ifra om dette til noen? Anonymkode: 699ec...956 1
AnonymBruker Skrevet 12. april #2 Skrevet 12. april Det viktigste er en leder som er tøff mot riktige folk, altså de som ikke gjør god nok jobb. Vi hadde en leder som ikke turde ta fightene med unnasluntrerne, og heller strammet inn mot de som gjorde en god jobb fra før. Anonymkode: caaca...25b 5
AnonymBruker Skrevet 12. april #3 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det viktigste er en leder som er tøff mot riktige folk, altså de som ikke gjør god nok jobb. Vi hadde en leder som ikke turde ta fightene med unnasluntrerne, og heller strammet inn mot de som gjorde en god jobb fra før. Anonymkode: caaca...25b Det er jo ikke bra Anonymkode: 699ec...956
AnonymBruker Skrevet 12. april #4 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg savner å ha en tøff leder. En som ikke er redd for å bli upopulær. Hun vi har nå var ganske tøff i starten, men nå skyver hun mange problemer under teppet. Og problemene forsvinner ikke da. Vi var en gruppe som snakket mye sammen og trivdes sammen pga gamle leder jobbet mot det. Nå er vi ei oppdelt gruppe. Noen snakker ikke sammen i det hele tatt utenom det som de må pga jobb. Leder vet men bryr seg ikke. Kan jeg si ifra om dette til noen? Anonymkode: 699ec...956 Men dette er jo deres eget ansvar? Arbeidsmiljøet e rjo noe dere kan ta tak i selv. Anonymkode: 26d56...422 1
AnonymBruker Skrevet 12. april #5 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det viktigste er en leder som er tøff mot riktige folk, altså de som ikke gjør god nok jobb. Vi hadde en leder som ikke turde ta fightene med unnasluntrerne, og heller strammet inn mot de som gjorde en god jobb fra før. Anonymkode: caaca...25b Det er dette som er vanlig dessverre. Anonymkode: 8a60d...2df
AnonymBruker Skrevet 12. april #6 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er dette som er vanlig dessverre. Anonymkode: 8a60d...2df Ja, de forstår nok at de uansett ikke klarer å skvise mer ut av unnasluntrerne, så da får resten gjennomgå. Anonymkode: caaca...25b
AnonymBruker Skrevet 12. april #7 Skrevet 12. april Eg treng ikkje ein "tøff leiar", men ein tydeleg og ærleg leiar. Som har tydelege krav til meg, og som eg veit vil meg vel Anonymkode: f44c3...313 1
AnonymBruker Skrevet 12. april #8 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det viktigste er en leder som er tøff mot riktige folk, altså de som ikke gjør god nok jobb. Vi hadde en leder som ikke turde ta fightene med unnasluntrerne, og heller strammet inn mot de som gjorde en god jobb fra før. Anonymkode: caaca...25b Synes ofte det er sånn det blir. Jeg har opplevd at folk som nesten ikke gjør noe på jobb, i arbeidstida,og bare lager problemer på jobben beholder jobben, mens andre som har mye å gjøre blir gjort overtallige når det skal skjæres ned. Mange mellomledere som er litt feige/redde for "sterke personligheter" Anonymkode: 7bc0c...fec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå