Jeeg Skrevet 11. april #1 Skrevet 11. april Hei! Pappa har bursdag om nøyaktig en uke. Jeg sliter med å finne bursdagsgave. Har lett overalt om noe som er passende. Han er ikke glad i turer og sånne greier, så det gjør det vanskeligere å finne noe. Jeg er heller ikke «rik», så det vanskelig å finne noe som har en grei verdi. Er det noen som har noen ideer? (Vil helst ikke ha noe hjemmelaget, da jeg ikke er noe særlig flink på sånt).
AnonymBruker Skrevet 11. april #2 Skrevet 11. april Er det noe han er interessert i, eller du vet han bruker mye av. Ungdommen her kjøper til sin far er alt fra: kaffe kopp med tekst, t-sjjorte, skjorte , kniv(han sparer på jakt kniver) Så eks vi kjøper til svigerfar: kaffe kopp avtale, klippe kort vask av bil, Anonymkode: 4106a...e3a 1
PM75 Skrevet 11. april #3 Skrevet 11. april Jeg vet ikke hva som er kostnadsrammen din er. Men kan noe slikt være aktuelt? https://www.elkjop.no/product/sport-hobby-og-fritid/kamera-og-foto/digital-fotoramme/denver-frameo-101-wi-fi-digital-fotoramme/503231
AnonymBruker Skrevet 11. april #4 Skrevet 11. april Pappa hater å kjøpe klær men liker å være pent kledd, så jeg gir som regel det. Anonymkode: 82767...b69 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #5 Skrevet 11. april En kul t-skjorte eller et belte? Anonymkode: ccef9...dfe
Jeeg Skrevet 12. april Forfatter #6 Skrevet 12. april PM75 skrev (14 timer siden): Jeg vet ikke hva som er kostnadsrammen din er. Men kan noe slikt være aktuelt? https://www.elkjop.no/product/sport-hobby-og-fritid/kamera-og-foto/digital-fotoramme/denver-frameo-101-wi-fi-digital-fotoramme/503231 Ikke en dum tanke, men spørsmålene er om han kommer til å «bruke» det?
AnonymBruker Skrevet 12. april #7 Skrevet 12. april Ta han med på middag og/eller kino f.eks? Anonymkode: 3f963...371 2
Beerbellygirl Skrevet 12. april #8 Skrevet 12. april Eller gavekort på Plantasjen eller Coop. Men det var min far da. Han storkoste seg med dette i sin tid. Da fikk velge alt fra Kefir til stauder. Han ble 87,men hadde ALT fra han var 30.
Jeeg Skrevet 13. april Forfatter #10 Skrevet 13. april Beerbellygirl skrev (På 12.4.2026 den 13.42): Eller gavekort på Plantasjen eller Coop. Men det var min far da. Han storkoste seg med dette i sin tid. Da fikk velge alt fra Kefir til stauder. Han ble 87,men hadde ALT fra han var 30. Oooo smart!!
Jeeg Skrevet 13. april Forfatter #11 Skrevet 13. april A-mamma skrev (17 timer siden): Bak en kake han er glad i. Han er dessverre ikke glad i kaker
Jeeg Skrevet 13. april Forfatter #12 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (På 12.4.2026 den 13.34): Ta han med på middag og/eller kino f.eks? Anonymkode: 3f963...371 Ja! God idé! Tusen takk 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #13 Skrevet 13. april Middag, en skjorte, et belte, tøfler, kaffekopp, ram inn et koselig bilde, genser, T-skjorte, en god vin Anonymkode: 7d34e...7af
Jeeg Skrevet 13. april Forfatter #14 Skrevet 13. april (endret) AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Middag, en skjorte, et belte, tøfler, kaffekopp, ram inn et koselig bilde, genser, T-skjorte, en god vin Anonymkode: 7d34e...7af Belte kjøpte jeg i fjor. Det ble han glad for. Men om jeg skal ramme inn et bilde, hva slags? Av meg, av han, eller ? Endret 13. april av Jeeg Glemte å skrive noe
AnonymBruker Skrevet 13. april #15 Skrevet 13. april Jeeg skrev (2 minutter siden): Belte kjøpte jeg i fjor. Det ble han glad for. Men om jeg skal ramme inn et bilde, hva slags? Av meg, av han, eller ? Ja, et av deg, eller et fint bilde av dere to sammen kanskje? Gjerne fra du var yngre, eller er et godt minne. Eller ram inn noe annet som du vet har betydning for han. Ikke kun et bilde av han, det er vel ingen som har et bilde av kun seg selv stående fremme. Anonymkode: 7d34e...7af
Jeeg Skrevet 13. april Forfatter #16 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, et av deg, eller et fint bilde av dere to sammen kanskje? Gjerne fra du var yngre, eller er et godt minne. Eller ram inn noe annet som du vet har betydning for han. Ikke kun et bilde av han, det er vel ingen som har et bilde av kun seg selv stående fremme. Anonymkode: 7d34e...7af Sant, det blir jo litt rart med bare et bilde av ham selv, haha. Går nok for et av oss to sammen! Tusen takk 2
AnonymBruker Skrevet 13. april #17 Skrevet 13. april Hvor gammel blir far? Hva fyller han dagene med? Anonymkode: cbdbb...9f4
Jeeg Skrevet 14. april Forfatter #18 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (På 13.4.2026 den 16.46): Hvor gammel blir far? Hva fyller han dagene med? Anonymkode: cbdbb...9f4 Han er i 60 årene, men er sprekere enn mange på 50. Han fylle dagene mest med å se på tv eller gå en rolig tur.
Pandis Skrevet 14. april #19 Skrevet 14. april En surdeigstarter og en hevekurv. Så kan han begynne å bake surdeigsbrød.
Anciol Skrevet 14. april #20 Skrevet 14. april (endret) Hva med å kjøpe Et mykt pledd med navnet hans på? Det kjøpte jeg til min far , så han ble kjempeglad! Endret 14. april av Anciol
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå