Jeeg Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Hei! Pappa har bursdag om nøyaktig en uke. Jeg sliter med å finne bursdagsgave. Har lett overalt om noe som er passende. Han er ikke glad i turer og sånne greier, så det gjør det vanskeligere å finne noe. Jeg er heller ikke «rik», så det vanskelig å finne noe som har en grei verdi. Er det noen som har noen ideer? (Vil helst ikke ha noe hjemmelaget, da jeg ikke er noe særlig flink på sånt).
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden Er det noe han er interessert i, eller du vet han bruker mye av. Ungdommen her kjøper til sin far er alt fra: kaffe kopp med tekst, t-sjjorte, skjorte , kniv(han sparer på jakt kniver) Så eks vi kjøper til svigerfar: kaffe kopp avtale, klippe kort vask av bil, Anonymkode: 4106a...e3a
PM75 Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Jeg vet ikke hva som er kostnadsrammen din er. Men kan noe slikt være aktuelt? https://www.elkjop.no/product/sport-hobby-og-fritid/kamera-og-foto/digital-fotoramme/denver-frameo-101-wi-fi-digital-fotoramme/503231
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Pappa hater å kjøpe klær men liker å være pent kledd, så jeg gir som regel det. Anonymkode: 82767...b69
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden En kul t-skjorte eller et belte? Anonymkode: ccef9...dfe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå