AnonymBruker Skrevet 10. april #1 Skrevet 10. april Jeg er ei dame i 30 årene, stod å lagde meg mat nettopp med vinduet oppe.. jeg hørte at det var ei som var veldig lei seg som gråt å gikk på gata utenfor , hun var på vei hjemover.. jeg gikk ut å spurte om det gikk bra med henne,det gjorde jo åpenbart ikke det da … jeg spurte ikke om hva som hadde skjedd fordi det er ikke min business, jeg tilbydde meg å gi henne en klem å hun ble så utrolig glad og at hun virkelig trengte det… tenker nå i ettertid at det var litt snodig gjort av meg? jeg har hatt det sikkelig mye kjipt i det siste å vet hvordan det er, ville være et medmenneske ❤️ Anonymkode: ad424...8cf 1 7 4
Flammen12 Skrevet 10. april #2 Skrevet 10. april Det var ikke rart gjort av deg. Hun satt nok pris på den klemmen. 2
AnonymBruker Skrevet 10. april #3 Skrevet 10. april Det var kjempe fint gjort av deg!! Flere skulle vært omtenksomme som deg❤️ Anonymkode: 0a01d...960 3
AnonymBruker Skrevet 10. april #4 Skrevet 10. april Du er mi heltinne, TS! Tenk kor masse du betydde for eit framand menneske som ikkje hadde det bra😍 Anonymkode: 09de2...1f5 1
Nordlending1 Skrevet 11. april #5 Skrevet 11. april Det eneste som er rart her er at du lurer på om det er rart å være et medmenneske. Sånt må vi vekk fra. Og bra gjort at du stilte opp for noen du ikke kjenner! 👍🏼
Lorieen Skrevet 11. april #6 Skrevet 11. april Du er et godt menneske, TS. Vi trenger flere sånne. ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #7 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er ei dame i 30 årene, stod å lagde meg mat nettopp med vinduet oppe.. jeg hørte at det var ei som var veldig lei seg som gråt å gikk på gata utenfor , hun var på vei hjemover.. jeg gikk ut å spurte om det gikk bra med henne,det gjorde jo åpenbart ikke det da … jeg spurte ikke om hva som hadde skjedd fordi det er ikke min business, jeg tilbydde meg å gi henne en klem å hun ble så utrolig glad og at hun virkelig trengte det… tenker nå i ettertid at det var litt snodig gjort av meg? jeg har hatt det sikkelig mye kjipt i det siste å vet hvordan det er, ville være et medmenneske ❤️ Anonymkode: ad424...8cf Så snilt av deg ❤️ ikke rart i det hele tatt. Vi nordmenn er jo litt for oss selv, så ikke så vanlig kanskje, men 100% riktig. Hadde blitt glad om noen hadde møtt meg en klem om det var meg. Anonymkode: 176d8...97e
Christina82 Skrevet 11. april #8 Skrevet 11. april Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg