refill Skrevet 10. april #1 Skrevet 10. april Seks kjendiser konkurrerer om tre billetter til Norseman. Deltakere: Erik Follestad, Oliver Bergset, Pernille Døsvi, Caroline Berg Eriksen, Maria Stavang, Ola Svenneby. Håper grunnen til at Maria har sluttet i Humoretaten er fordi hun skal fokusere på trening 😅👌 1
Gjest Xstrella Skrevet 10. april #2 Skrevet 10. april Har ikke vg tv, men leser om det i tråden om cbe. Dronningen av trening som ikke er noe særlig motivert.
refill Skrevet 10. april Forfatter #3 Skrevet 10. april Xstrella skrev (17 minutter siden): Har ikke vg tv, men leser om det i tråden om cbe. Dronningen av trening som ikke er noe særlig motivert. Nei, stemmer det. På de to episodene som er sluppet har "Norseman mentor" Fredrik vært mer fornøyd med.. samtlige av de andre egentlig. 1
Pasha Skrevet 11. april #4 Skrevet 11. april Stavang imponerer her! Spent om det holder til billett 2 1 1
Mollert Skrevet 11. april #5 Skrevet 11. april Pasha skrev (7 minutter siden): Stavang imponerer her! Spent om det holder til billett Håper hun og Pernille når gjennom. 1
Pasha Skrevet 11. april #6 Skrevet 11. april Mollert skrev (20 minutter siden): Håper hun og Pernille når gjennom. Jeg også. Av gutta trur jeg det blir bergset eller Folle. trur Svenneby blir litt for svak her 1
NedOpp Skrevet 11. april #7 Skrevet 11. april Pasha skrev (1 time siden): Stavang imponerer her! Spent om det holder til billett Husker henne fra 71 grader Nord. Den prestasjonen hennes der var rå, og spesielt i lys av utgangspunktet hennes. Hun er knallhard i huet! 3 1
punkyB Skrevet 12. april #8 Skrevet 12. april Tror det er viktigst å ha hodene på plass og være tøff nok - det tror jeg Maria og Folle har så håper de blir med. Man må jo trene evnt og trutt så selv om de ikke er i toppform nå så har de staheten som skal til underveis for å legge ned treningen som trengs. Siste plassen går til Oliver om han kommer til å fremstå seriøs nok og virkelig skjønne at dette blir en tøff reise - tror han er litt for happy-go-lucky i utgangspunktet Pernille har fysisk kapasitet men tror ikke hun vil det nok - dvs. ofre den tiden som må legges ned til trening underveis Ola kan jeg ikke tenke meg kan velge å gå all inn for dette pga. jobbsituasjonen Caroline tror jeg er den første som blir kippet ut. Hun er ikke i stand til å tåle de påkjenningene det er å trene underveis og heller ikke selve konkurransen Blir gøy å følge de - både å se hvem som blir valgt men mest da reisen etterpå. De får jo en mulighet som mange misunner dem - bra oppfølging underveis slik at de har alle muligheter til å kunne gjennomføre konkurransen . - 3 1
Mollert Skrevet 12. april #9 Skrevet 12. april punkyB skrev (37 minutter siden): Pernille har fysisk kapasitet men tror ikke hun vil det nok - dvs. ofre den tiden som må legges ned til trening underveis Det tror jeg. Hun har nok et greit antall treningstimer i uka fra før, og hverdagen hennes ligger til rette for å uppe dette. Hun har toppidrettsutøvere rundt seg på hvert hjørne, så det mangler ikke på backing og oppfølging heller. Om hun vil det nok vet ikke jeg, men å få inn treningen som kreves skal gå fint i timeplanen hennes uten at det er noe stort offer. 1
refill Skrevet 16. april Forfatter #10 Skrevet 16. april Spoiler Spoiler Folle, Pernille og Maria 🥳 Så jækla fortjent! Heier litt ekstra på Maria. Om det er noen som skal krype i mål om så på blodige knær er det henne 👏 4 3
Pepsimaximus Skrevet 16. april #11 Skrevet 16. april refill skrev (4 timer siden): Spoiler Vis skjult innhold Folle, Pernille og Maria 🥳 Så jækla fortjent! Heier litt ekstra på Maria. Om det er noen som skal krype i mål om så på blodige knær er det henne 👏 Helt enig! Synes det var de tre riktige som ble valgt! 1
Mollert Skrevet 17. april #12 Skrevet 17. april Nå som CBE er ute av serien håper jeg vi kan få litt liv i denne tråden i stedet for at alt om serien foregår i tråden om CBE. Jublet høyt da Pernille ble med videre. Det de sa om å delta for fame/profilering og det med hvem som trenger det mest, eller hva det var, antok jeg en stund at kunne være myntet på henne, men det var heldigvis ment mot Oliver. SÅ fortjent at Pernille får vist sine styrker og hvor rå hun er! Og hun trenger å stole på at hun er god nok og ikke snakke seg selv ned, det blir forhåpentligvis en vekst hos henne. 1
punkyB Skrevet 17. april #13 Skrevet 17. april Veldig enig i valgene . Folle og Maria var det jo ingen tvil om var mest motivert. De vil det jo bli veldig spennene å følge reisen til. Skjønner veldig godt argumentene for å velge Pernille før Oliver . Tror han var veldig motivert MEN tror det var basert på at dette også da ville bli en profileringsmulighet for han og noe som genererer inntekter - og at det telte mer enn det å kunne gjennomføre Norseman selv om han ønsker det også 1
Gjest Selkie Skrevet 17. april #14 Skrevet 17. april Jeg var sikker på at Oliver skulle bli med, han imponerte jo både fysisk og mentalt. Men jeg tror produksjonen ikke likte all snakk om at han skulle bruke dette for å tjene penger på Snap osv, som at det var hovedmotivasjonen. Det er forståelig at han ønsker det, men det ødelegger i denne sammenheng der det å klare det skal være verdt mer en penger. Hadde han ikke sagt ett ord om det så tror jeg han hadde blitt med.
Irja Skrevet 17. april #15 Skrevet 17. april Så nettop den siste episoden som ligger ute. Maria er så rå! Wow. Jeg er utrolig imponert. Hun var livredd for å hoppe i strikk. Det var så sterkt å se. Tårene rant her 😭 1 1
punkyB Skrevet 17. april #16 Skrevet 17. april Akkurat det at Maria hoppet viser jo forskjellen i motivasjonen mellom henne og CBE - tror ikke Maria var noe mindre redd enn CBE heller mer men innstillingen var jo 1000 ganger bedre 5
Gjest Minthia Skrevet 17. april #17 Skrevet 17. april Synd at så mye av diskusjonen så langt har havnet i CBE-tråden. Jeg må nok ta min del av skylden for det. Gleder meg til å følge de tre! Liker slike program og synes de kunne kostet på seg noen flere episoder. Tror Pernille kommer til å leke seg igjennom og at vi får se store mentale prestasjoner av både Stavang og Follestad.
Pasha Skrevet 25. april #19 Skrevet 25. april blir lagt ut innimellom frem til gjennomført løp. nå var det på Gran Canaria. tipper det blir deler av en episode
NedOpp Skrevet 25. april #20 Skrevet 25. april Hvorfor sa CBE ja til dette?! Herregud… liker ikke kaldt vann, men Norseman… Får bare enda mer respekt for Maria. For ei dame. Et forbilde på alle måter. Det hun sa i første episode om å ikke være atletisk og at hun har den kroppen hun har, og hun viser så til gangs hvor mye som sitter i hodet. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå