AnonymBruker Skrevet 10. april #21 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Har alt skriftlig ja. Men betalte for å komme meg ut av det. Lurer på om personen er full eller ustabil eller noe. neste gang får jeg handle ved med noen andre. Anonymkode: d354d...45d Det var dumt av deg. Du burde understreket at slikt må de opplyse om, også kunne dere møttes på halvveien prismessig. Så sekkene helt ny eller brukt ut? Anonymkode: 4f148...61b 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #22 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det var dumt av deg. Du burde understreket at slikt må de opplyse om, også kunne dere møttes på halvveien prismessig. Så sekkene helt ny eller brukt ut? Anonymkode: 4f148...61b Jeg sa det, men hun kom med trusler og kalte meg så mye stygt. Vet ikke om sekkene var ny eller ei. La ikke merke til det. Jeg har hvertfall betalt full pris for de sekkene nå, og siden hun virket så ustabil som dette så orker jeg ikke ha dette hengende på meg i årene fremover. Men vennskapet er nok over, og det vil hun nok forstå etter hvert. Hun virker rett og slett litt sosialt tilbakesatt, fant ikke bedre ord. Har ikke ordforråd og bruker kalling og trusler i kommunikasjon. Det orker ikke jeg forholde meg til Anonymkode: d354d...45d
AnonymBruker Skrevet 10. april #23 Skrevet 10. april Høres helt sykt ut. Syns også det var dumt at du betalte, særlig når det ikke var vedselgeren selv som maste på deg. Jeg har forresten kjøpt ved i årevis uten å noensinne hørt at sekker skal returneres, man må jo skjære de opp for å få ut veden. Noen ganger henter selger pallene tilbake, hvis han har veien forbi her. Men sekkene? Aldri hørt om. Anonymkode: 10c47...cc3 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #24 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Høres helt sykt ut. Syns også det var dumt at du betalte, særlig når det ikke var vedselgeren selv som maste på deg. Jeg har forresten kjøpt ved i årevis uten å noensinne hørt at sekker skal returneres, man må jo skjære de opp for å få ut veden. Noen ganger henter selger pallene tilbake, hvis han har veien forbi her. Men sekkene? Aldri hørt om. Anonymkode: 10c47...cc3 Jeg følte meg truet. Hun truet med at om jeg ikke betaler innen i morgen skal hun spre det rundt på bygda at jeg har klipt i stykker sekken og ikke betalt. Hun skrev BETAL!!!! jeg kunne anmeldt dette, men tok den letteste veien ved å vipse dette beløpet, og heller trekke meg stille tilbake og avslutte kontakten med henne. Hvis det er slik de behandler kunder, får de ikke mange kunder. Gar heller aldri hørt om at sekkene skal returneres. Når det koster så mye for sekkene så må en opplyse om det. Jeg tenker det er de som taper i det lange løp på denne konflikten. Anonymkode: d354d...45d 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. april #25 Skrevet 11. april Du kan fortsatt anmelde. Anonymkode: 0f94f...16e 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #26 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du kan fortsatt anmelde. Anonymkode: 0f94f...16e Ja, men da blir det forferdelig dårlig stemning på et lite sted. Jeg vil komme meg ut av dette med hevet hode. i det lange løp er det hun som kjenner på dette. en anmeldelse vil føre til helgeggelse og hat og sinne fra henne i årene fremover. Jeg ønsker fred og ro. Jeg har en sønn på alder med denne bonden, og de kjenner hverandre godt. Det vil bli fryktelig vanskelig for min sønn hvis situasjonen eskalerer. Jeg har ordnet opp og betalt som de ville. Selv om det er totalt urimelig. Da har de ingen grunn til å plage meg lengre. Men kommer det mer fremover så ignorerer jeg de, evt anmelder. For slike folk vil jeg ikke ha i livet mitt Anonymkode: d354d...45d 3
Nordlending1 Skrevet 11. april #27 Skrevet 11. april Fortell bonden at han burde opplyse kunder om det heretter, emfor det er det ikke alle som vet. Ellers vil han miste kunder på sikt. Beklag, men ikke betal. Og ja, mora til mannen høres sprengt ut, kutt kontakt . 2
AnonymBruker Skrevet 11. april #28 Skrevet 11. april Nordlending1 skrev (17 minutter siden): Fortell bonden at han burde opplyse kunder om det heretter, emfor det er det ikke alle som vet. Ellers vil han miste kunder på sikt. Beklag, men ikke betal. Og ja, mora til mannen høres sprengt ut, kutt kontakt . Han vil nok miste kunder hvis mora holder på slik til kundene hans. betalte, da jeg følte meg truet. Dama må være gæren, sjokkerende. Hadde skammet meg dypt om jeg oppførte meg skriking skrev slikt til andre mennesker. Hun som får leve med dette. Jeg synker ikke ned på samme level. Men meg har hun mistet. Håper hun synes det var verdt det.. Anonymkode: d354d...45d
Nordlending1 Skrevet 11. april #29 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han vil nok miste kunder hvis mora holder på slik til kundene hans. betalte, da jeg følte meg truet. Dama må være gæren, sjokkerende. Hadde skammet meg dypt om jeg oppførte meg skriking skrev slikt til andre mennesker. Hun som får leve med dette. Jeg synker ikke ned på samme level. Men meg har hun mistet. Håper hun synes det var verdt det.. Anonymkode: d354d...45d Viktigste er å ikke tenke mer på det. Folk har nok å tenke på, ikke bruk tid på å tenke på sånne tullinger. Han tjente penger på deg uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #30 Skrevet 11. april Nordlending1 skrev (2 timer siden): Viktigste er å ikke tenke mer på det. Folk har nok å tenke på, ikke bruk tid på å tenke på sånne tullinger. Han tjente penger på deg uansett. Du har rett. Men det er litt vondt å vite at relasjon mellom meg og henne er over. Føler ikke at dette kan repareres. Trusler om å spre rykter om meg på bygda, kalle meg dum og at hjernen min ikke fungerer. Da er det ikke bare svik, men båndet er røket. For min del er dette ondskap. Kanskje like greit å få slike folk ut av livet sitt. Jeg fortjener bedre Anonymkode: d354d...45d 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #31 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): hvem har rett her og skal kunden betale 1500 kr for sekkene ? Anonymkode: d354d...45d Bonden har dummet seg ut. Kunde skal ikke betale noe mer. Hvis bonden fortsetter å kreve mer bør han anmeldes og henges ut i lokalavisen. Anonymkode: 1c1c3...ab7 2
AnonymBruker Skrevet 11. april #32 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kanskje like greit å få slike folk ut av livet sitt. Jeg fortjener bedre Anonymkode: d354d...45d Hvis du ikke får tilbake pengene må du gi oss informasjon om hvilken lokalavis dere har og delvis informasjon om hvordan du kom i kontakt med bonden, du trenger ikke å si navn til vedkommende, bare nok infomrasjon. KG skal sørge for at det lønner seg for bonden å trekke kravet. Anonymkode: 1c1c3...ab7 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. april #33 Skrevet 11. april Flott ts, nå har du betalt for at hun kan fortsette å true andre mennesker også. Supert at du gjør galskapen hennes lønnsom. 👍👍👍 Anonymkode: 532eb...204 3 2
AnonymBruker Skrevet 11. april #34 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dilemma. en bonde selger store sekker med ved til kunder. En bonde leverte 3 store sekker med ved til en kunde. Kunden vipset for veden og takket for handelen. Kunden klipte opp sekkene for å få ut veden. Nå krever bonden 1500 kr for sekkene som var oppklipt. Bonden gav ikke beskjed til kunde om at sekkene var gjenbruk og skulle returneres. Kunden handlet i god tro og trodde sekkene fulgte med / engangsbruk. Bonden mener det er en selvfølge at sekkene skulle returneres og allmenn kunnskap. Kunden visste ikke det. hvem har rett her og skal kunden betale 1500 kr for sekkene ? Anonymkode: d354d...45d Jeg tenker som mange andre her, at det er bondens ansvar å gi beskjed. Kanskje burde bonden innføre pant på sekkene for å tydeliggjøre at de ønskes hele tilbake. Anonymkode: ee0fb...c4a 2
AnonymBruker Skrevet 11. april #35 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg følte meg truet. Hun truet med at om jeg ikke betaler innen i morgen skal hun spre det rundt på bygda at jeg har klipt i stykker sekken og ikke betalt. Hun skrev BETAL!!!! jeg kunne anmeldt dette, men tok den letteste veien ved å vipse dette beløpet, og heller trekke meg stille tilbake og avslutte kontakten med henne. Hvis det er slik de behandler kunder, får de ikke mange kunder. Gar heller aldri hørt om at sekkene skal returneres. Når det koster så mye for sekkene så må en opplyse om det. Jeg tenker det er de som taper i det lange løp på denne konflikten. Anonymkode: d354d...45d Skjønner du føler deg presset til å betale, men dette er absolutt ikke greit. Jeg hadde 100% fortalt om dette til alle jeg kjenner. Hun kan få smake sin egen medisin når kundegrunnlaget skrumper kraftig inn. Ingen vil jo kjøpe ved av sånne folk. Anonymkode: 9a942...18f 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #36 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du har rett. Men det er litt vondt å vite at relasjon mellom meg og henne er over. Føler ikke at dette kan repareres. Trusler om å spre rykter om meg på bygda, kalle meg dum og at hjernen min ikke fungerer. Da er det ikke bare svik, men båndet er røket. For min del er dette ondskap. Kanskje like greit å få slike folk ut av livet sitt. Jeg fortjener bedre Anonymkode: d354d...45d Helt klart best å få slike folk ut av livet sitt! Makan. Anonymkode: 9a942...18f
AnonymBruker Skrevet 11. april #37 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg får stygge meldinger fra bonden nå. At jeg må ordne opp og betale, hvis ikke sender hun en på døra. At jeg er dum som klipte opp sekkene, og dette kommer jeg til å angre på og det vil bli konsekvenser. at dette vil komme ut på bygda og hvor smålig dette er av meg Anonymkode: d354d...45d "Trusler er uansett ikke greit, og det er anmeldt til politiet. Beklager at sekkene gikk i stykker, men det ble aldri opplyst om at de skulle returneres". Nå ser jeg at du allerde har betalt, det var dumt. Men da regner jeg med at du ber om kvittering og dokumentasjon på at dette var den reelle prosen på sekkene. Deretter leverer du det inn når du anmelder for trusler. Jeg hadde også passet på å advare alle jeg snakker med mot å kjøpe ved eller noe annet fra de i fremtiden. Anonymkode: f6bd0...387 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #38 Skrevet 11. april Jeg kan ikke fatte og begripe at du betalte. Tror du sønnen faktisk ville møtt opp på døra di? Og hva da - banket deg opp? Jeg hadde aldri i verden betalt, og hadde fortalt absolutt alle jeg kjenner om dette - du har jo masse skriftlige bevis!! Anonymkode: f55b1...595 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #39 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg kan ikke fatte og begripe at du betalte. Tror du sønnen faktisk ville møtt opp på døra di? Og hva da - banket deg opp? Jeg hadde aldri i verden betalt, og hadde fortalt absolutt alle jeg kjenner om dette - du har jo masse skriftlige bevis!! Anonymkode: f55b1...595 Disse folkene er kjent for å ikke være helt på plass. Ja sønnen kunne absolutt ha dukket opp på døra. Men verst av alt er at han har kommet til å trakassert sønnen vår i årene fremover. Han er den typen. Jeg kommer til å dele med andre hva de har gjort, 100% !! Har allerede snakket med noen om det, og de er helt rystet. Ene kunne bekrefte at den dama ikke er helt god. At hun er veldig stygg i munn. Folk holder avstand. Anonymkode: d354d...45d 2
AnonymBruker Skrevet 11. april #40 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (15 timer siden): Problemet er at bonden er i 20 årene. Jeg kjenner moren hans godt, og har vært venn med henne i mange år. Ikke nær venn, men bekjent/ venn. Det var hun som sendte alle disse meldingene. Han hun var så gærn visste jeg ikke. Er skuffet over henne og kjenner at mitt bekjentskap med henne er over for min del. Kan ikke ha med folk å gjøre som truer og kaller en på melding. Sist jeg ble kalt noe stygt var vel på barneskolen. Vet ikke om noen voksne som kan si at folk er dum i hodet, ikke har hjerne, truer med å spre rykter og presse for penger. true med å sende sønnen på døra å ta meg. Anonymkode: d354d...45d AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Disse folkene er kjent for å ikke være helt på plass. Ja sønnen kunne absolutt ha dukket opp på døra. Men verst av alt er at han har kommet til å trakassert sønnen vår i årene fremover. Han er den typen. Jeg kommer til å dele med andre hva de har gjort, 100% !! Har allerede snakket med noen om det, og de er helt rystet. Ene kunne bekrefte at den dama ikke er helt god. At hun er veldig stygg i munn. Folk holder avstand. Anonymkode: d354d...45d Leit at du kom utfor de to der, høres ut som de har alvorlige problemer begge to. Jeg skjønner at du betalte, jeg hadde også sikkert betalt fordi man kan ikke diskutere med galskap. Men jeg hadde også sagt det til alle som ville høre på og vist meldingene og. Når har du betalt, de kan ikke si noe på deg. Bygdeidioter. Anonymkode: 61e0a...0b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå