Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Fordi jeg har levd lenge nok til å se at også bra menn av og til forlater kona, men bare hvis det er noen som venter på ham.

Anonymkode: 8c7db...ac2

Har du levd lenge nok til å se at det som oftest ikke skjer?

Anonymkode: 3cb54...a1b

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har du levd lenge nok til å se at det som oftest ikke skjer?

Jeg har levd lenge nok til å se at begge deler skjer. Har ikke regnet på prosentfordelingen.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er vel det siste jeg skriver på denne! 

Jeg åpnet opp om følelser og hvordan tanker jeg har på en lang melding. Tenkte. Nå må vi ta ett standpunkt. Orker ikke mer. 

Fikk full avvisning tilbake. Han er bare intressert I litt spenning. Og jeg er vel ikke inni den kategorien lengre. Håper vi kan gå tilbake og bare være venner! 

Dette var og ble vanskelig. 

Anonymkode: e9dc3...e36

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei Ts! Det her er meg fra #18. 

Mitt råd er ganske enkelt og direkte: du må  kutte all kontakt med ham! Nå har dere fått avklart at dere vil ulike ting, og da er det dessverre ikke mulig å fortsette som før med å bare være venner. Det kommer til å spise deg opp, og du kommer til å legge håp i hvert eneste tegn på vennlighet. Jeg snakker av erfaring. Spar deg for den fornedrelsen og kom deg videre i livet uten ham. Det kan sikkert virke voldsomt og brutalt, men det er eneste vei ut av smerten.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg åpnet opp om følelser og hvordan tanker jeg har på en lang melding. Tenkte. Nå må vi ta ett standpunkt. Orker ikke mer. 

Fikk full avvisning tilbake. Han er bare intressert I litt spenning. Og jeg er vel ikke inni den kategorien lengre. Håper vi kan gå tilbake og bare være venner! 

Hehe, gå tilbake å være venner liksom. Det er bare tull, og det vet du. 

Anonymkode: f57d2...75e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva forventet du egentlig av en gift mann? 

Anonymkode: 6fbc0...7b8

AnonymBruker
Skrevet

Det var helt tydelig fra start. Den meldingen gjorde ingenting annet enn å vise at du trygler etter han, selvsagt ble han ikke interessert av det. Hadde du vært upåvirket og utilgjengelig, derimot, da kunne du fremdeles ha vært spennende for han.. Nå er det for sent. 

Like greit uansett. Denne mannen er jo ikke interessert i noe romantisk. Jeg håper hans kone finner ut av hva han driver med (garantert med flere, ikke kun med deg). 

Anonymkode: fa137...631

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor håpe på noe som aldri kunne blitt noe mer!

Jeg håpte på at han såg meg for den jeg er. Men han gikk og gjemte deg istedet. Krype tilbake til kona. Som han har gjordt mange gonger før. Hva ville jeg ha fra en gift mann. Spenning og litt kjærlighet. Men da feilet jeg. Skremte han istedet. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg håpte på at han såg meg for den jeg er. Men han gikk og gjemte deg istedet. Krype tilbake til kona. Som han har gjordt mange gonger før. Hva ville jeg ha fra en gift mann. Spenning og litt kjærlighet. Men da feilet jeg. Skremte han istedet. 

Trodde du virkelig at han skulle velge deg over kona?

Anonymkode: 6fbc0...7b8

AnonymBruker
Skrevet

Du ønsker en "avslutning" på hva da? Noe som aldri var ditt? Du har alltid vært hans nr to. Du har aldri vært en prioritet for ham. 

Bli nå din egen prioritet, børst støvet av selvrepsketen din og skap et bedre liv for deg selv.

Dette fikser du!

Anonymkode: 49789...518

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette må være kødd? Dette har du ikke tenkt? Hjelpes 😳

Anonymkode: 8face...b78

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette må være kødd? Dette har du ikke tenkt? Hjelpes 😳

Anonymkode: 8face...b78

Gikk visst ut på dypt vann her.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ikke vær venner, det blir bare seigpining.

AnonymBruker
Skrevet

Mye er annerledes på noen få dager.

Det er som noen skreiv her tidligere. Hva skulle jeg komme ut av å skrive en avslutning. Det ble bare dumt. Og noen mente dette måtte være kødd. Når du er blind for kjærlighet til en god venn så vil du gjøre alt for å beholde den lille gnisten som er igjen. Sannheten er at jeg trudde han var villig til å holde på det vennskapet. Men istedet for å si hvordan det er. Så skulle jeg gått stille. Har ingenting å komme med. Nå er det ingen kosevenn. Nå føler jeg bare på ett tomrom. Skulle aldri tillatt å bli betatt og håpe på noe fra en gift mann. Skulle aldri ødelagt vennskapet. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mye er annerledes på noen få dager.

Det er som noen skreiv her tidligere. Hva skulle jeg komme ut av å skrive en avslutning. Det ble bare dumt. Og noen mente dette måtte være kødd. Når du er blind for kjærlighet til en god venn så vil du gjøre alt for å beholde den lille gnisten som er igjen. Sannheten er at jeg trudde han var villig til å holde på det vennskapet. Men istedet for å si hvordan det er. Så skulle jeg gått stille. Har ingenting å komme med. Nå er det ingen kosevenn. Nå føler jeg bare på ett tomrom. Skulle aldri tillatt å bli betatt og håpe på noe fra en gift mann. Skulle aldri ødelagt vennskapet. 

Var det noen gang egentlig en god venn?

Hva var vennskapet bygget på, hvis du ser bort ifra flørt, lyst og sex? Startet det som et godt, platonisk vennskap, med gjensidig støtte for hverandre? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Var det noen gang egentlig en god venn?

Hva var vennskapet bygget på, hvis du ser bort ifra flørt, lyst og sex? Startet det som et godt, platonisk vennskap, med gjensidig støtte for hverandre? 

Han var en veldig god venn.

Vennskapet var gjensidig. Mye god latter og gode samtaler. Tillit og kjærlighet som venner skal ha. Det var en lyst og flørt som skulle stoppet der. Gikk aldri så langt at vi gjordet det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.4.2026 den 8.52):

Jeg har levd lenge nok til å se at begge deler skjer. Har ikke regnet på prosentfordelingen.

Det burde du...

AnonymBruker
Skrevet

Hva spør du egentlig om? Forventet du noe mer av å være sidespranget til en gift mann?

Ta deg sammen, gå videre og dann en ordentlig relasjon til noen.

Anonymkode: cd730...82d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Han var en veldig god venn.

Vennskapet var gjensidig. Mye god latter og gode samtaler. Tillit og kjærlighet som venner skal ha. Det var en lyst og flørt som skulle stoppet der. Gikk aldri så langt at vi gjordet det. 

Vennskapet var ikke så godt som du ser for dwg, da hadde det jo ikke blitt avsluttet som det ble.

Jeg tror du romantiserer det dere hadde, mens han mest sannsynlig bruke det for enkel ego boost dessverre, som oppbygget validering av seg selv. Så føler han seg bedre og føler seg enda mer "mann" hjemme i sengen med kona. Dessverre er det mange menn som er slik. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Nå føler jeg bare på ett tomrom. Skulle aldri tillatt å bli betatt og håpe på noe fra en gift mann. Skulle aldri ødelagt vennskapet. 

Det er jo litt det som ligger i GIFT MANN. Samfunnet er bygd opp rundt en masse titler og roller som viser hva som forventes og kan forventes av en person. De fleste lærer seg disse ganske tidlig i livet, og det er underforstått i all sosial kommunikasjon at alle kan og derfor forholder seg til disse.

Du er på bærtur allerede her, ikke fordi en mann ikke ka være utro, men fordi din posisjon er fleksibel i forhold til hans, den er låst i en rolle til han offisielt velger å legge bort denne. Det er ingenting som har med deg å gjøre og du må lære deg dette snart. 
En bror: søsken, venn, du kan forvente deg omsorg, samarbeid og hjelp om det er en bra bror, krangel om arv, omsorg for foreldre osv. om han er crap. 
En singel barnløs mann: en mann uten forpliktelser til annet enn seg selv og fortrinnsvis nærmeste familie. Her kan du forvente det meste opp til den grensen han setter for relasjonen.
En venn: en person som velger deg bare for egen del og vil gi av seg selv så langt innenfor grensene personen har satt. De kan variere, for noen er venn sortert foran kjæreste, for andre bak, et barn vil alltid være først osv.

Kodeordet her er grenser, du må skaffe deg noen og kanskje like viktig; lære deg å lese og respektere andres.

Forstår du hva jeg prøver å forklare eller er det utydelig? Jeg prøver gjerne en gang til, virker som fler her inne mangler denne essensielle delen av sosial kunnskap og intelligens. 

Anonymkode: 2f8c1...732

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...