AnonymBruker Skrevet 13. april #41 Skrevet 13. april Hmmm, Volvo 240, kanskje? Det er ganske harry Anonymkode: e2dea...a57 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #42 Skrevet 13. april Jeg sliter litt med å forstå hvordan det er harry. Hvordan definerer du det, TS? Anonymkode: 1b77e...262
AnonymBruker Skrevet 13. april #43 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (På 10.4.2026 den 18.54): Finnes det faktisk noe mer harry enn å kjøre rundt i Tesla akkurat nå? For ikke å snakke om alt det umoralske bak et slikt valg.. Anonymkode: 8c78b...08f Jeg har alltid syntes det har vært ganske harry å bry seg så ekstremt om bil. Også andres Anonymkode: 09626...bd2 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #44 Skrevet 13. april Men jeg skjønner ikke hvorfor man skal bry seg om andre mener det er harry? Nå har ikke jeg Tesla og kommer heller ikke til å skaffe meg en. Men jeg forstår ikke hvorfor jeg skal bry meg om noe jeg har eller noe jeg liker anses som harry av noen? Det går jo ikke ut over meg? Anonymkode: 43911...da3
AnonymBruker Skrevet 18. april #45 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (På 13.4.2026 den 13.24): Jeg sliter litt med å forstå hvordan det er harry. Hvordan definerer du det, TS? Anonymkode: 1b77e...262 TS er en usikker gutt med liten pikk som heter Roger eller Kenneth og som mener at en bil som ikke lager lyd ikke er en bil. En bil skal si brom brom. Holdninger som Roger og Kenneth har er det som er harry. Anonymkode: 27558...c86 1 1
emdes Skrevet 18. april #46 Skrevet 18. april Kålrota skrev (På 10.4.2026 den 18.56): Det er bare en bil. Slapp av. (Jeg kjører en gammel Golf, men klarer ikke å ha så mye engasjement rundt en bil). Jeg kjører også Volkswagen, så jeg tulla litt med at jeg holder meg litt stille i båten akkurat nå, i den tida mens det stod på som værst det der med Tesla, Musk og nazi-hilsen. Volkswagen ble jo starta av Hitler. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #47 Skrevet 18. april Jeg eier ikke en selv men grunnet norsk politikk er tesla et fornuftig bilvalg hvis du bor i by men også trenger rekkevidde for lengre turer. Det er også ofte gunstige billån med null rente på tesla. Jeg foretrekker en god kvalitets bensinbil men politikerne ønsker annerledes. Tesla er en bil som dekker flere behov innad i en familie. Hadde ikke det vært en slik satsing i norge på el bil hadde ikke tesla vært en like populær bil. Er du imot tesla så involver deg i politikken og gjør det mere gunstig å velge bensin eller diesel biler for familier bosatt i by. Anonymkode: a8f61...917 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #48 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (På 12.4.2026 den 11.08): Om den er harry har jeg lite tanker rundt, men at det er en av de dårligere elbilene er det ingen tvil om. Jeg har hatt to modeller av Tesla, og solgt begge to relativt fort da de føles som en skranglekasse på fire hjul. Nå har jeg endelig en elbil som gir god kjørekomfort, god sittekomfort og som ikke føles ut som ei skranglekasse. Anonymkode: 9a343...78a Hvilken elbil er du fornøyd med. Anonymkode: a8f61...917
AnonymBruker Skrevet 18. april #49 Skrevet 18. april praktisk å synes tesla er harry hvis man har lyst til å føle seg bedre enn andre mange ganger om dagen. Anonymkode: eda68...36a
senior Skrevet 18. april #50 Skrevet 18. april Mest harry: Kinesisk imitert Rolls Royce Eksempe: Hongqi ehs5 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #51 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (På 10.4.2026 den 18.54): Finnes det faktisk noe mer harry enn å kjøre rundt i Tesla akkurat nå? For ikke å snakke om alt det umoralske bak et slikt valg.. Anonymkode: 8c78b...08f Ja. Mye mer. Driter i Musk. Men elsker Teslaen min. Den er så bra, har spart meg for mye hodebry enn de andre dritt el-bilene jeg har hatt. Kjøpte den nylig også. Ikke glem at andre merker har enda mer forferdelig bakgrunn enn Tesla har. Men det er så lenge siden at folk ikke gidder å bry seg om det lenger. Dobbeltmoral altså. Kjører stolt min Tesla med mitt iranske løve-flagg inni. Anonymkode: 31ed1...c7c
AnonymBruker Skrevet 26. april #53 Skrevet 26. april Åja, jøss. Hvis du søker på TV-serien Wonderland, så kan vi snakke "Harry". Ellers er Tesla en helt vanlig familiebil. Kjedelig kanskje, men ikke harry... Anonymkode: c00c0...a2d
AnonymBruker Skrevet 7. mai #54 Skrevet 7. mai Tesla er nå hvermansen bilen, slik Toyota var. Liksom bare en Avensis. Og som Toyota ligger de stort sett og kreker under fartsgrensen. Eierne skryter av hvor raske bilene deres er, men det ser man aldri noe til. Er vel rekkeviddeangsten som gjør at de knapt kommer seg forbi en trailer på motorveien? Nei, Tesla i dag har samme status som en Passat, Golf eller Avensis. Bilen for småbarnsforeldre med altfor lite tid til alt, som gjør det meste halvveis for å nå over alt det som middelklassen på rekke over på en uke, for å fremstå som perfekte innen kollegaer og vennekretsen. Anonymkode: 1f4e5...f18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå