Gå til innhold

The other Bennett sister (bbc1)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst til å se denne serien. Er det noe sted den streames så man kan se den i Norge? Uten scrambler og diverse dingsebomser?

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil også se den! Vil!

AnonymBruker
Skrevet

et enkelt svar: STREMIO!

Anonymkode: ab486...bdd

AnonymBruker
Skrevet

eller på bbc iplayer(med vpn)

Skjermbilde 2026-04-13 192615.jpg

Anonymkode: ab486...bdd

• 4 måneder senere...
Skrevet

Denne er på tv2 play nå.

Anonymkode: c4065...d16

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Denne er på tv2 play nå.

Oi. Da må jeg kanskje vurdere et abo der da. Vet du om de pleier å ligge lenge der?

Skrevet

Noen som har sett den enda og kan si hva de syntes? Vurderer å se den. 

Skrevet
Mala_L skrev (4 minutter siden):

Jeg har sett to episoder og gleder meg til helga for da skal jeg se et par til. Den er varm, humoristisk og om du liker Pride and Predjudice så er det også et nydelig glimt av den historien sett fra et annet ståsted. 

• Liker 2
Skrevet
AuroraB skrev (5 minutter siden):

Jeg har sett to episoder og gleder meg til helga for da skal jeg se et par til. Den er varm, humoristisk og om du liker Pride and Predjudice så er det også et nydelig glimt av den historien sett fra et annet ståsted. 

Takk! Ja, elsker Pride and Prejudice, så da skal jeg se denne. 

Skrevet
WhimsyTea skrev (5 timer siden):

Oi. Da må jeg kanskje vurdere et abo der da. Vet du om de pleier å ligge lenge der?

IMG_4063.jpeg

Anonymkode: 5db4b...9a7

Skrevet

Helt grei...men ikke i nærheten av P&P. Dårlig skuespill på enkelte og urealistisk handling..

Anonymkode: c6cf4...64b

Skrevet

Jeg har bare sett første episoden, men liker den så langt. Spesielt at man får et (langt) mindre glamorøst bilde av Elizabeth, Jane og Mr D'arcy 😄 Sikkert noen av oss som kan kjenne oss igjen i hvordan mora behandler Mary også. 

• Liker 1
Skrevet
Mala_L skrev (På 1.9.2026 den 16.29):

Binget på to dager og elsket den. Litt småmoderne øyeblikk, men ufattelig sjarmerende. 

Anonymkode: c5f9d...1c8

AnonymBruker
Skrevet

Sett andre episode nå og ble overrasket over slutten. Men uten å røpe noe særlig gjør det jo ting mer interessant egentlig.

Forresten, har dere her sett Lost in Austen?

Skrevet

Jeg likte den veldig godt 💓 Binget den LETT😅 Jeg savner romantikken irl altfor mye 🤣

• Liker 1
Skrevet

:D  ...mange ting var likt, men fortalt på en annen måte....sett fra en annen vinkel. Jeg tenkte hele tiden at det kommer ikke opp mot de to utgavene jeg er så godt kjent med fra før av, men den grodde på meg...kan jeg vel si og jeg fant den underholdende og med en uventet slutt. Anbefaler den for alle som liker stilen. Det gjør nemlig jeg. 

"Lost In Austen" har jeg sett for lenge siden og husker ikke helt hva som skjedde. 
Det er god grunn til å se den på nytt igjen.  :nikke: 

Skrevet

Jeg har sett hele, binget den over to dager. Jeg likte den veldig godt, og har lest at det lages en julespesial, som jeg også håper tv2 skaffer seg rettighetene til. 

Den var akkurat passe feel good og morsom for min smak. Jeg synes hovedrolleinnehaver spiller bra, og det er jo hun det dreier seg mest om.. 

I følge Google, så blir det ikke flere sesonger om Mary Bennett, men det er visst planer om flere sesonger i samme sjanger om andre karakterer. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det tar vi i mot, lett sulteforet på sjangeren. :nikke: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...