AnonymBruker Skrevet 10. april #1 Skrevet 10. april Vi har aldri handlet sko der før. Har lagt merke til at de har variert utvalg. Noen som har prøvd sko til barn derifra? Er de å anbefale? Tenker på fritidssko til vår/sommer. Anonymkode: 9aa89...9d2
AnonymBruker Skrevet 10. april #2 Skrevet 10. april Helt greie joggesko. Hold deg unna vintersko😅 Anonymkode: d0871...654
AnonymBruker Skrevet 10. april #3 Skrevet 10. april Har aldri hatt sko som gikk så fort i stykker som sko derfra. Tror ikke de varte to uker en gang. Anonymkode: 1007d...bde
AnonymBruker Skrevet 10. april #4 Skrevet 10. april Kjøpte noen enkle joggesko til min sønn der, sålen revnet etter noen få uker. Ser de har fått noen mer kjente merker siden den gang, så mulig de er bedre 🙂 Anonymkode: d97b9...4b6
AnonymBruker Skrevet 10. april #5 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi har aldri handlet sko der før. Har lagt merke til at de har variert utvalg. Noen som har prøvd sko til barn derifra? Er de å anbefale? Tenker på fritidssko til vår/sommer. Anonymkode: 9aa89...9d2 Kjøpt cherrox 3 år på rad fordi de er så billige. Varer noen uker🙈 Støvler og vintersko er elendig. Joggesko helt ok. Anonymkode: 387c8...0bb
AnonymBruker Skrevet 10. april #6 Skrevet 10. april Har kjøpt sko en gang på sportoutlet, og aldri mer. Du får det du betaler for. Anonymkode: 93e63...f28 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #7 Skrevet 10. april Veldig fornøyd med sko derfra. Alt fra innesko til vintersko 😊 Anonymkode: ec2e4...97e
AnonymBruker Skrevet 10. april #8 Skrevet 10. april Nei. Kjøpte noen joggesko der og måtte investere i gelesåler fordi eldste fikk store smerter under føttene. 1 gang og aldri mer. Så nå er det kun hoka, okaki eller skecher som gjelder til dem av joggesko. Dyrt ja. Men føtter og rygg er viktig å ta vare på. Anonymkode: 76fa4...630
AnonymBruker Skrevet 10. april #9 Skrevet 10. april Kjøpte til min tenåring der, men kjøpte kjent merke og betalte 1300 kr. Må ha voksen størrelser. Så man får jo hva man betaler for. Anonymkode: a8a30...276
Fru Uperfekt Skrevet 10. april #10 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Helt greie joggesko. Hold deg unna vintersko😅 Anonymkode: d0871...654 Noen av vinterskoene er gode, er viktig å studere skoene nøye.
Fru Uperfekt Skrevet 10. april #11 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Nei. Kjøpte noen joggesko der og måtte investere i gelesåler fordi eldste fikk store smerter under føttene. 1 gang og aldri mer. Så nå er det kun hoka, okaki eller skecher som gjelder til dem av joggesko. Dyrt ja. Men føtter og rygg er viktig å ta vare på. Anonymkode: 76fa4...630 Synes sketcher blir så fort stygge.
Loev Skrevet 10. april #12 Skrevet 10. april (endret) Har hatt overgangssko og støvler både med og uten fór. Kjempefornøyd☺️ Endret 10. april av Loev
AnonymBruker Skrevet 10. april #13 Skrevet 10. april Fru Uperfekt skrev (18 minutter siden): Synes sketcher blir så fort stygge. Jeg har flere sketcher sko, som er flere år gamle, og mye brukt. Og de er fortsatt fine. Anonymkode: a8a30...276
AnonymBruker Skrevet 11. april #14 Skrevet 11. april Joggesko er helt greie. Og neste sesong må man kjøpe nye uansett fordi foten er vokst. Anonymkode: 09bff...af5
Fru Uperfekt Skrevet 11. april #15 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har flere sketcher sko, som er flere år gamle, og mye brukt. Og de er fortsatt fine. Anonymkode: a8a30...276 Er desverre ikke min erfaring, men har god erfaring med feks adidas. Sportsoutler har ofte gode sko til en rimelig pris men en må jo også der de på byggekvaliteten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå