AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg er mann og er veldig glad i analsex. Kjæresten min og jeg hadde analsex for første gang for en drøy måned siden, og siden det har vi hatt en del av det. Jeg syntes det er veldig deilig. Det er noe kinky, forbudt og veldig trangt som gjør det så deilig for meg. Hun var usikker i starten, men har begynt å nyte det mer og hun liker veldig godt hvor kåt jeg blir av det. Hun smiler og stønner mens jeg holder på. Allikevel føler jeg på en skyldfølelse fordi jeg egentlig syntes analsex er bedre enn å ha vaginal sex. Og for meg så føles det litt feil å tenke sånn. Under akten så kan jeg få henne til å komme noen ganger mens jeg selv gleder meg til å bytte hull, til det forbudte trange hullet hennes. Vaginaen hennes er jo bra nok, på alle mulige måter.. Men allikevel så vil jeg bytte, jeg vil kjenne på det, det trange, det forbudte. Jeg blir gal av det, hjelp! Anonymkode: 24846...695
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Se for deg analprolaps og lekkasje av avføring så kanskje du gir henne mer pause.... Anonymkode: 3c882...acd 7 5
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Se for deg analprolaps og lekkasje av avføring så kanskje du gir henne mer pause.... Anonymkode: 3c882...acd Det er jo ingen som får analprolaps av analsex med en gjennomsnittlig stor penis.. Anonymkode: 46c61...233 1
Macro Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Se for deg analprolaps og lekkasje av avføring så kanskje du gir henne mer pause.... Anonymkode: 3c882...acd Dette blir alltid skrevet av kvinner som ikke har analsex. Hva er motivasjonen din? Føler du deg utilstrekkelig, eller hva er greia? Jeg vet om ÉN kvinne som er inkontinent for avføring og det sjedde etter fødsel.. 1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg er mann og er veldig glad i analsex. Kjæresten min og jeg hadde analsex for første gang for en drøy måned siden, og siden det har vi hatt en del av det. Jeg syntes det er veldig deilig. Det er noe kinky, forbudt og veldig trangt som gjør det så deilig for meg. Hun var usikker i starten, men har begynt å nyte det mer og hun liker veldig godt hvor kåt jeg blir av det. Hun smiler og stønner mens jeg holder på. Allikevel føler jeg på en skyldfølelse fordi jeg egentlig syntes analsex er bedre enn å ha vaginal sex. Og for meg så føles det litt feil å tenke sånn. Under akten så kan jeg få henne til å komme noen ganger mens jeg selv gleder meg til å bytte hull, til det forbudte trange hullet hennes. Vaginaen hennes er jo bra nok, på alle mulige måter.. Men allikevel så vil jeg bytte, jeg vil kjenne på det, det trange, det forbudte. Jeg blir gal av det, hjelp! Anonymkode: 24846...695 Er kvinne, elsker analsex, kommer mye lettere av det, men det viktigste er at du forstår at det ikke alltid passer. Og at ikke all sex alltid skal føre til analsex. Kommunikasjon er viktig. Snakk med henne. Synes hun det er like godt eller gjør hun det fordi hun føler seg presset til det? Er det noe du kan gjøre annerledes for at hun skal få en enda bedre opplevelse? Tror det er viktig at sex ikke blir til en «byttehandel». Anonymkode: 80493...9e1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er jo ingen som får analprolaps av analsex med en gjennomsnittlig stor penis.. Anonymkode: 46c61...233 Eh, jo. Anonymkode: aa760...e59 1 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Se for deg analprolaps og lekkasje av avføring så kanskje du gir henne mer pause.... Anonymkode: 3c882...acd AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Eh, jo. Anonymkode: aa760...e59 ChatGPT vurderer det som ekstremt usannsynlig for normalt friske personer: Anonymkode: 46c61...233
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Det er rart hvordan ting forandrer seg, har jeg funnet ut. Med eksen var det tabu og trangt, og jeg hadde også en slags skyldfølelse for en egoistisk handling, som hun ikke fikk noe særlig ut av. I snitt ble det vel gjort en gang i året. Med hun jeg er sammen med nå, er det en helt annen verden. Hun tar gjerne initiativet, og har god plass. I tillegg liker hun å sørge for sin egen orgasme samtidig, og har gjerne et leketøy i musa. Det har blitt en del av det vanlige repertoaret, såpass at jeg ikke får noe ekstra tenning av det. Dobbelpenetrering med en annen mann har vi også prøvd, og det blir nok flere ganger. Anonymkode: 62f3d...913
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Hva med all bæsjen der oppi. Hva gjør dere med den? Anonymkode: caf4e...f6c
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva med all bæsjen der oppi. Hva gjør dere med den? Anonymkode: caf4e...f6c Hvis det er "all" bæsj, så får hun gå på do først. Jeg bruker kondom, og ingen av oss har blitt skremt av litt brunt. Jeg trekker meg ikke ut, før jeg er ferdig likevel. Anonymkode: 62f3d...913
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Få ting jeg angrer mer på enn at jeg prøvde analsex med min eks. Det førte til vår undergang, først seksuelt og så totalt. Som deg ble han ganske så besatt av det, og annen sex virket å ha mistet hans interesse. Analsex er mer komplisert enn vanlig sex, og det er ikke bestandig at kroppen kan nyte det. Litt luft i magen eller man har hatt løs avføring og dermed har litt såre slimhinner, og det er ikke noe godt, men svært ubehagelig. Siden vi kvinner ikke har noe prostata som gir glede er det også de vanlige punktene som også ved analsex blir stimulert, men mer via via, så dette fort blir svakere, og man må ha en egen mental tenning på å ha analsex for at det skal gi god tilfredsstillelse. Menn klager fort over å måtte bruke kondom, men hinna/stengsel mellom analen og hvor vi kvinner får vår nytelse fra er betydelig mer enn en tynn gummi. Min eks ødela vårt sexliv ved sin bestettelse på analsex, og så også vårt forhold. Karma traff ham imidlertid hardt, for han ødela alt mellom oss med dette, og mistet en kvinne han elsket, som synes analsex var helt ok INNIMELLOM, men traff videre ikke en eneste kvinne som sa ja til analsex overhodet. Dette betrodde han meg selv noen år senere, da han vedkjente at han hadde vært en idiot. Han giftet seg med kvinnen han da var med (og er fremdeles gift med henne), som var en av dem som ikke sa ja til dette overhodet, så hans besettelse på analsex medførte regelrett at han aldri fikk oppleve det igjen. Så pass deg! Du kan ødelegge alt ved å bli for besatt av dette. Når jeg tenker på min eks tenker jeg bestandig "den helvetes analfyren". Ikke hans navn. SÅ ødeleggende ble dette for vår relasjon at det ikke bare ble brudd, men 5 års samliv er visket ut av ubehaget dette ble, slik at det kun er dette jeg husker om ham. Anonymkode: 0141d...1ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå