AnonymBruker Skrevet 9. april #1 Skrevet 9. april Jeg har fått kreft og skal gjennom diverse behandling. Det er usikkert hvor lenge, akkurat når, og hvor redusert jeg eventuelt blir. Så har jeg jo masse planlagt på jobb. Jeg har allerede informert de jeg jobber nærmest med. Men du er jeg for eksempel invitert til p holde foredrag i utlandet midt under ukene med stråling, de har betalt billett for meg og alt mulig. Kanskje jeg kan dra likevel? Men trolig ikke…Så hva sier jeg til dem? Og så har jeg styreverv, skal de få vite noe? Jeg kommer kanskje til å være litt dårligere til å utføre de oppgavene, men kanskje det ikke blir påvirket i det hele tatt… Hva gjorde dere andre? Og hva er egentlig best og greit? Hvor mye og hva skal man si? Anonymkode: 97d29...39a 3
AnonymBruker Skrevet 9. april #2 Skrevet 9. april Jeg har vært åpen med de som har trengt å vite. Jeg har forklart kort og enkelt hva som ventet meg, og i etterkant hvor jeg har slitt med fatigue forklart hvordan dette påvirker meg. Min opplevelse er at man gjør det enklere for seg selv og de rundt når man er åpen. Jeg har kun opplevd støtte. Du vil bli dårlig. Vil ikke anbefale deg å reise til utlandet. Lykke til med behandling ❤️ Anonymkode: 21159...c17 1 4
AnonymBruker Skrevet 9. april #3 Skrevet 9. april Er vel bare å si det som det er? Særlig til dem du egentlig skal ha foredrag med, så får de ordnet andre løsninger i god tid. Om du bør si noe der du sitter i styreverv, kommer helt an på hvor berørt disse oppdragene kommer til å bli av behandlingene dine. Men ønsker du å fortelle noe uansett, så sier du det. Lykke til❤️ Anonymkode: 3de15...c6d
AnonymBruker Skrevet 9. april #4 Skrevet 9. april Ikke dette du spør om men jeg tviler på at du kan reise utenlands midt under stråleperioden. Det er ikke særlig gunstig med pause utover helgene undervis i stråleperioden. Lykke til med behandlingen. Anonymkode: d9efd...330
AnonymBruker Skrevet 9. april #5 Skrevet 9. april Jeg tror man kommer lengst med å være åpen. Trenger ikke gå i detalj men si at "Jeg har dessverre fått XXX og starter behandling da og da. Vil da kanskje være litt dårlig, vet jo ikke hvordan kroppen reagerer, så må ta alle planer fremover som det kommer. Skal si ifra så fort jeg vet hvis det er noe jeg ikke klarer å gjennomføre, men håper selvfølgelig på å delta på mest mulig". Da er det lettere for deg å si ifra, eller rett og slett bare kunne slappe av litt på dårlige dager. Anonymkode: ffc2f...0c2 2
solsolsol Skrevet 9. april #6 Skrevet 9. april Kreft må vel være verdens mest forståtte sykdom, så der ville jeg bare sagt det som det er. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå