Gjesten Skrevet 13. februar 2010 #141 Skrevet 13. februar 2010 Melkesjokolade med kjekskuler var også godt:) Denne savner jeg! Spiste den hele tiden med min kjære mor!
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #142 Skrevet 13. februar 2010 Jeg savner de gamle dinosaurkjeksene med sjokoladetrekk. Brontosaurus tror jeg de het!
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #143 Skrevet 13. februar 2010 Sjokoladen med knekkebrød på den ene siden og melkesjokolade på den andre!
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #144 Skrevet 13. februar 2010 PIMS-kjeks med sukkerbrødbunn, sjokolademoussefyll og lokk av mørk sjokolade! Tidenes beste kjeks! Selges visstnok fremdeles andre steder i Europa, så jeg har store planer om å få tak i noen. Isbre-dropsene. Milleniumisen! Jeg husker den! Kroneis med marshmallows og sjokolade og deilige ting. <3 Pin Up-lignende is med to sjokoladestenger inni. Og det knallrøde riflede potetgullet med sterk paprika(og chili?)-smak. Tror det var fra Kims. Helt fantastisk godt!
Caramello Skrevet 13. februar 2010 #145 Skrevet 13. februar 2010 Jeg savner OL potetgullet. Det var gode, sprø paprika ringer. Og posen var rosa.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #146 Skrevet 13. februar 2010 Jeg savner to slags kjærlighet på pinne, en med banan/karamell smak, og en med karamell med sjokoladetrekk på. Og dinosauruskjeksene var gode ja!
gjest#1 Skrevet 5. januar 2015 #147 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Noen som husker de rosa trekantene som kom i pakker som Frisk er i nå? Glemt navnet, hvis noen husker vær så snill å svar Endret 5. januar 2015 av gjest#1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #148 Skrevet 5. januar 2015 Noen som husker de rosa trekantene som kom i pakker som Frisk er i nå? Glemt navnet, hvis noen husker vær så snill å svar SmintAnonymous poster hash: c82d9...e18 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #149 Skrevet 5. januar 2015 jeg savner timon og pumba-isen, saftis med gummi-"insekter" inni! Anonymous poster hash: aa20b...7a9 1
masekopp Skrevet 5. januar 2015 #150 Skrevet 5. januar 2015 Stratos spragleknas.... Tydeligvis slutt med det??? :O
wintergirl Skrevet 5. januar 2015 #151 Skrevet 5. januar 2015 Mye jeg savner også. Bl.a er den lille sjokoladen fra Minde med sånne små farga greier på. De var sååååååå gode. Ellers er mye av det som nevnes her savnet fra min side også.
hufsa! Skrevet 6. januar 2015 #152 Skrevet 6. januar 2015 Ufoer med bruspulver inne En gul papirhylse med bruspulver der du skulle stikke ned en lakrisstang Sukkerflesk Bugg Pærebrus fra Rønnevig Kjøp Oscar syltes pærebrus,smaker helt likt!
Yzma Skrevet 6. januar 2015 #153 Skrevet 6. januar 2015 (endret) Jeg savner: French Fries med paprika Appelsinsjokoladen (formet som en appelsin) Hyl ut hvis noen vet om disse enda http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/tongue0023.gif Den appelsin sjokoladen selger de i løsvekt på europris! Haha bare syv år senere. My bad! Endret 6. januar 2015 av Gwynevere 1
Leini Skrevet 9. januar 2015 #155 Skrevet 9. januar 2015 Savner masse jeg... - Tyrkisk pepper-isen - Soho - Anywhere-potetgullet - Potetgull med dill (finnes i Sverige) - Relax-sjokolade - Gulliver-isen - Riegel og Hazel/Hasla (?) - Disney-sjokolade - Bokstav-kjeks - Salte ufo - Svart IFA - Vampyr-kjærlighet- Blå Hubba Bubba (lakris) - Gul smurf (lakris) - Drillo-isen - Stupedama Og sikkert mye mer som jeg ikke kommer på i farten... Potetgull med dill hadde de på Bunnpris før jul iallfall (knallgod) og Bokstavkjeks eksisterer da enda. Blå hubba-bubba!! *savner* Du er den eneste jeg har hørt om som også savner tyrkisk pepper-is. Jeg savner sjokoladen Opal, med bringebærgele... Hvor har det blitt av Bugg'en? 10-øres dundersalt... Krutt-tyggisen... Disse svarte kulene med sterkt pulverfyll... Nøtte-kubbe... nam-nam Noen andre som savner dette utrolige gode digget? Buggen har de hatt på Narvesen innimellom, men bare sånne fler-pakninger, mener jeg på. Desverre ikke like god som jeg husker den. Har ikke sett Stupedama på mange år, og trodde den var forsvunnet. Hvor selges det i så fall? Vet at IFA fortsatt eksisterer, men kun i den hvite esken. Det kjøper jeg ofte. Men da jeg var liten hadde de IFA i svarte esker også. Det er den jeg savner. Finnes det også fortsatt? Husker den var litt sterkere, minnet litt om Eukament. Narvesen og Mix har iallfall hatt den. Kan det være Tato du prater om? Savner yade-trippel JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
Tarjaruby Skrevet 10. januar 2015 #156 Skrevet 10. januar 2015 Shio brusen.... Savner også denne! Den var veldig god fantes d ikke en med fersken smak? 1
Tarjaruby Skrevet 10. januar 2015 #157 Skrevet 10. januar 2015 Savner masse jeg... - Tyrkisk pepper-isen - Soho - Anywhere-potetgullet - Potetgull med dill (finnes i Sverige) - Relax-sjokolade - Gulliver-isen - Riegel og Hazel/Hasla (?) - Disney-sjokolade - Bokstav-kjeks - Salte ufo - Svart IFA - Vampyr-kjærlighet - Blå Hubba Bubba (lakris) - Gul smurf (lakris) - Drillo-isen - Stupedama Og sikkert mye mer som jeg ikke kommer på i farten... Drillo isen,nam nam
Gjest Lille-pus Skrevet 11. januar 2015 #158 Skrevet 11. januar 2015 Jeg har en eneste stor og veldig gammeldags søt glede: Krembanan fra Nidar (vanskelig å finne, men lang tids leting har endelig gitt resultater.) En sjokolade ingen jeg kjenner er nøytrale til 1
Gjest Ennasus Skrevet 11. januar 2015 #159 Skrevet 11. januar 2015 (endret) Nidar hadde en pose de kalte smågodt-favoritter for noen år siden. Var en grønn og en rosa pose. I den rosa posen hadde de en bringebær-gele-godteri topp ting... Husker ikke hva de kalte den. Var myk gele inni og et hardt rosa lag utenpå. Noen som vet om man kan kjøpe slike og hva det er? Savner også kjekskuler og appelsinkrokan (freia sjokoladeplater) og mamba! Endret 11. januar 2015 av Ennasus
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #160 Skrevet 11. januar 2015 PIMS-kjeks med sukkerbrødbunn, sjokolademoussefyll og lokk av mørk sjokolade! Tidenes beste kjeks! Selges visstnok fremdeles andre steder i Europa, så jeg har store planer om å få tak i noen. Isbre-dropsene.Milleniumisen! Jeg husker den! Kroneis med marshmallows og sjokolade og deilige ting. <3 Pin Up-lignende is med to sjokoladestenger inni.Og det knallrøde riflede potetgullet med sterk paprika(og chili?)-smak. Tror det var fra Kims. Helt fantastisk godt! Kims Digg! ? Anonymous poster hash: 1025e...be7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå