Nellie Cortado Skrevet 12. april 2006 #22 Skrevet 12. april 2006 Pæreisen er sårt savnet! Også rundpinne isen. Bare ren nydelig vanlijeis! Og grønn bugg. Og krembanan biten i twist posene. Men jeg har hørt at p.g.a. uderskriftskampanje så kommer den tilbake snart!
Gjest Emeldina Skrevet 13. april 2006 #23 Skrevet 13. april 2006 Men svart IFA og stupedama finnes jo ennå da. Eller? ← ifa og stupedama finnes ennå, stupedama kom i retropakke i fjor, kjøpte den og nam, like god. ifa kjøpte samboer her nettopp en dag. ← Har ikke sett Stupedama på mange år, og trodde den var forsvunnet. Hvor selges det i så fall? Vet at IFA fortsatt eksisterer, men kun i den hvite esken. Det kjøper jeg ofte. Men da jeg var liten hadde de IFA i svarte esker også. Det er den jeg savner. Finnes det også fortsatt? Husker den var litt sterkere, minnet litt om Eukament.
Amanlis Skrevet 13. april 2006 #24 Skrevet 13. april 2006 Men hva med TOY tyggegummien, kjenner smaken når jeg tenker etter. Diplom-is hadde en is som het Bolero, den var skikkelig god. Tror det var dem hadde en som het Tip-Top også. En kjeks-is med karamelltrekk på toppen. Også sånne bitte små melkesjokolader til 10 øre stk. De var gode de...
Amanlis Skrevet 13. april 2006 #25 Skrevet 13. april 2006 Glemte å nevne Sad Sam tyggegummien i forrige innlegg.
Gjest Skya Skrevet 13. april 2006 #27 Skrevet 13. april 2006 Har ikke sett Stupedama på mange år, og trodde den var forsvunnet. Hvor selges det i så fall? Vet at IFA fortsatt eksisterer, men kun i den hvite esken. Det kjøper jeg ofte. Men da jeg var liten hadde de IFA i svarte esker også. Det er den jeg savner. Finnes det også fortsatt? Husker den var litt sterkere, minnet litt om Eukament. ← Jeg har sett stupedama flere plasser, både i midt-, nord- og østlandet. Er det Eukament som har svart eske med røde detaljer? For da er det kanskje den jeg mener er svart IFA.
Gjest Emeldina Skrevet 13. april 2006 #28 Skrevet 13. april 2006 Er det Eukament som har svart eske med røde detaljer? For da er det kanskje den jeg mener er svart IFA. ← Ja, Eukament har svart eske med rød skrift. Esken til svart IFA var helt lik som hvit IFA, bare at esken var svart i stedet for hvit.
Sovesmurf Skrevet 13. april 2006 #30 Skrevet 13. april 2006 Champagnedrops som man kunne kjøpe i løsvekt på kiosken. Kostet noe sånt som 10 øre stykke... Det er sikkert 20 år siden. Tom og Jerry is....
Gjest King James II Skrevet 13. april 2006 #31 Skrevet 13. april 2006 sånn...delfin is..Eller flipper Is jeg husker ikke helt navnet nå men det var en is med en delfin på... og andre ting jeg ikke husker..-
Cilla Skrevet 14. april 2006 #32 Skrevet 14. april 2006 Relax sjokoladene Rød saftis formet som en hånd med pekefingeren opp. Riegel
Gjest Hilde K S Skrevet 14. april 2006 #33 Skrevet 14. april 2006 Tråden for meg! - banantwist - aprikostwist, ikke den siste de kom med, men den første - isbre - polkagriser - sure smokker sånn som de var før - donaldtyggis - sweet mint - sorbits
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #34 Skrevet 14. april 2006 Jeg savner grustyggis og isen "melon split."
Gjest Emera Skrevet 14. april 2006 #35 Skrevet 14. april 2006 Men hva med TOY tyggegummien, kjenner smaken når jeg tenker etter. ← TOY har jeg sett på Nille. De er blitt sukkerfri, men ser ut og smaker akkurat som før! Jeg savner - Sweet Mint - Isbre - Sherbet eller noe sånt, gul sylinder med bruspulver og lakrisstang til å dyppe. - Isburgeren
Gjest Gjesta Skrevet 14. april 2006 #36 Skrevet 14. april 2006 Både Stupedama og Toy selges på butikken her nede
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #39 Skrevet 14. april 2006 Det var et potetgull som kom for år og dag siden, ligna litt på pringles... og kom i salt eller paprika. Sylinderforma emballasje, potetchipsene lå liksom i en form, med ett og ett flak i. Hva het de? Her snakker vi salt, her! Supergodt! Det har forsvunnet... ← Husker ikke hva de heter, men de har noe sånt på Europris. Potetgullet ligger i en plastform inne i en sylinder av papp. Det er sånn striplalinje rundt ene enden for å åpne sylinderen.
Lealaus Skrevet 14. april 2006 #40 Skrevet 14. april 2006 Shio-brusen (hvorfor i alle dager tok de vekk den?), Soho-sjokoladen, Riegel, Hassel, Slimslurp, Bugg. Mm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå