AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:52 #1 Skrevet onsdag kl. 17:52 Jeg liker det godt fordi jeg innbiller meg at jeg ser litt yngre ut. Mannen HATER pannelugg og sier det var er rødstrømpa sosialister (eller noe sånn) som har det. Jeg har så sykt lyst på pannelugg! Anonymkode: 7888a...293 1
SPOCA Skrevet onsdag kl. 17:57 #2 Skrevet onsdag kl. 17:57 Mannen din høres umoden ut. Jeg har pannelugg, og synes jeg ser fin og søt ut med det. Min mann liker det også. 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:57 #3 Skrevet onsdag kl. 17:57 De færreste kler en slik gardin. Mannen sier pannelugg er det rneste jeg kkkje får "lov til" å gjøre med kroppen min😅 Anonymkode: e95c5...e84 5 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:59 #4 Skrevet onsdag kl. 17:59 Klipp pannelugg 🥰 Jeg synes selv det er veldig fint og har hatt det hele voksenlivet. Anonymkode: cb372...aaa 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:02 #5 Skrevet onsdag kl. 18:02 Jeg har lyst på pannelugg men jeg tror man må ha tykkere hår. Jeg har lit tynt foran så det blir nok ikke noe pent. Anonymkode: b3296...3b8 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:03 #6 Skrevet onsdag kl. 18:03 Kommer an på ansiktsformen, og hvordan panneluggen er. Selv har jeg ikke hatt pannelugg siden jeg var 7-8 år og klipte den med hagesaksa. Anonymkode: babce...efb 2
Ullvott Skrevet onsdag kl. 18:04 #7 Skrevet onsdag kl. 18:04 Jeg synes det ser fint ut når den er velfrisert og nyvasket. De gangene jeg har hatt pannelugg selv har jeg angret etter kort tid pga at den må trimmes og stelles jevnlig, og det tar en evighet å gro ut igjen håret.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:07 #8 Skrevet onsdag kl. 18:07 Det finnes jo flere ulike typer pannelugg. Jeg synes klassisk pannelugg er stygt, men ikke hvis det er litt luft i mellom. Jeg har wispy pannelugg. Anonymkode: fd783...ce4 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:09 #9 Skrevet onsdag kl. 18:09 Jeg personlig elsker pannelugg 😍hvis du har ansiktsformen til det og den blir klippet så du ser voksen ut og ikke som en seks åring🆘 datet en mann en gang som mente at det var en slags konsensus blant menn,og spesielt blant has kompisgjengen at pannelugg var utrolig stygt! men vi trenger vel ikke å bry oss om hva mennene synes så lenge man bærer den med stolthet selv?💁🏼♀️ Anonymkode: 397d2...1e2 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:12 #10 Skrevet onsdag kl. 18:12 Hun derre svensken i Harry Hole kledte det Anonymkode: 95f55...acb
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:13 #11 Skrevet onsdag kl. 18:13 Jeg klipte meg en pannelugg nylig selv. Da av typen arched som vist over her. Tenåringen på 15 bare: du ser jo ti år yngre ut!!! Hun har aldri sett meg en pannelugg før. Anonymkode: 35e2a...65e 2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:14 #12 Skrevet onsdag kl. 18:14 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg liker det godt fordi jeg innbiller meg at jeg ser litt yngre ut. Mannen HATER pannelugg og sier det var er rødstrømpa sosialister (eller noe sånn) som har det. Jeg har så sykt lyst på pannelugg! Anonymkode: 7888a...293 Gi faen i gubben! Han vet ikke hva han snakker om!! Anonymkode: 35e2a...65e 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:16 #13 Skrevet onsdag kl. 18:16 Tilhører han langt hår-mafiaen som herjer på kg? Anonymkode: 846d5...89a 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:16 #14 Skrevet onsdag kl. 18:16 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): De færreste kler en slik gardin. Mannen sier pannelugg er det rneste jeg kkkje får "lov til" å gjøre med kroppen min😅 Anonymkode: e95c5...e84 Tror jeg har til gode å se en med pannelugg som ikke kler det. Anonymkode: 555bc...b43 2 1
senior Skrevet onsdag kl. 18:17 #15 Skrevet onsdag kl. 18:17 Jeg må innrømme at jeg tenner litt på damer med pannelugg. Vet ikke selv hvorfor . .
Sitronterte Skrevet onsdag kl. 18:18 #16 Skrevet onsdag kl. 18:18 Jeg har høy panne og store øyne som jeg fikk veldig komplimenter for. En venninne av meg anbefalte pannelugg, og det var utrolig pent da jeg var en del yngre enn nå. Det rammet inn blikket og pannen ble ikke så utrolig høy. Det var EN gang for lenge siden... Jeg har vurdert pannelugg nå også. Men håret er helt annerledes og ansiktet er forandret enn den den gang. Så jeg hadde ikke kledd det like godt nå. Men at mannen din sier sånne ting, gjør han utrolig umoden. Kan ikke tro at en som elsker deg, kommer med en så teit kommentar. 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:21 #17 Skrevet onsdag kl. 18:21 Jeg er mann og hadde personlig ikke likt det hvis kona gikk over til pannelugg. Jeg har aldri sett en pannelugg jeg tenker at var det beste sveis-alternativet for innehaveren. Samtidig vet jeg selvfølgelig godt, og respekterer fullt ut, at det er noe hun får bestemme helt delt. Jeg hadde aldri i livet sagt noe i retning av det mannen din sier, for jeg er tross alt ikke helt jævla idiot. Anonymkode: 623f9...3f1 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:22 #18 Skrevet onsdag kl. 18:22 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror jeg har til gode å se en med pannelugg som ikke kler det. Anonymkode: 555bc...b43 Jeg tenker kun på klassisk rett-av-lugg. Anonymkode: e95c5...e84
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:22 #19 Skrevet onsdag kl. 18:22 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samtidig vet jeg selvfølgelig godt, og respekterer fullt ut, at det er noe hun får bestemme helt delt. Anonymkode: 623f9...3f1 Helt selv, skulle det selvfølgelig stå. Anonymkode: 623f9...3f1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:34 #20 Skrevet onsdag kl. 18:34 Jeg har hatt pannelugg mer eller mindre hele livet, varianter av de siste tre typene på det bildet over her. Nå gror jeg den ut, for jeg har innsett at jeg ikke har så kronisk fett hår som jeg tror, jeg har bare sykt fet hud i panna som umiddelbart smitter over i luggen. Mye mindre vedlikehold nå. Men jeg synes, på så og si alle jeg har sett med og uten lugg, at det er finere med. Så lenge den ikke er for kort eller for voldsom. Luggen til hun Hallodama på nrk med det svarte håret, den er for brutal for min smak. Anonymkode: e9bda...87a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå