Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kompis/ex. Han er virkelig verdens flotteste. Han er alltid her for meg, han lytter, han stiller opp i kriser, og vi har det veldig fint sammen. Vi har kjent hverandre i 5-6 år. I løpet av disse årene så har det startet som vennskap, hatt sex og vært veldig mye med hverandre en kort periode, for så å gå tilbake til vennskap. Jeg vet at han er forelsket i meg, han vet at jeg ønsker kun vennskap. 
greia er den at jeg kunne ønske at det kunne bli noe mer, pga den flotte mannen som han er. Problemet er at jeg finner han absolutt ikke attraktiv. Han er veldig lav, litt lubben, skalla, langt skjegg (jeg liker absolutt ikke skjegg), tennene er som kastet inn på han og…. Ja.. og han er 62, jeg er 44. Er det mulig at man kan overse den fysiske attraksjonen? (Eller mangelen på den.) eller er det rett og slett dødfødt? 

Anonymkode: a6969...8a5

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har ingenting annet enn vennskapelige følelser for ham, selv etter at dere har hatt sex. Tror du egentlig at hvis du tvinger deg til et kjæresteforhold, tross manglende tiltrekning, så vil ting falle på plass av seg selv etter hvert..?

Helt ærlig; det tror ikke jeg. Og jeg tror du bare vil gjøre det verre for ham hvis dere prøver noe mer enn vennskap, men så trekker du deg igjen. Aldri enkelt med et vennskap der den ene vil noe mer og den andre ikke, men bedre med et ærlig og brutalt nei enn falske forhåpninger.

Anonymkode: 06e6c...e92

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror dessverre ikke det vil lykkes og du risikerer å miste en venn. 

Anonymkode: 49281...734

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg har en kompis/ex. Han er virkelig verdens flotteste. Han er alltid her for meg, han lytter, han stiller opp i kriser, og vi har det veldig fint sammen. Vi har kjent hverandre i 5-6 år. I løpet av disse årene så har det startet som vennskap, hatt sex og vært veldig mye med hverandre en kort periode, for så å gå tilbake til vennskap. Jeg vet at han er forelsket i meg, han vet at jeg ønsker kun vennskap. 
greia er den at jeg kunne ønske at det kunne bli noe mer, pga den flotte mannen som han er. Problemet er at jeg finner han absolutt ikke attraktiv. Han er veldig lav, litt lubben, skalla, langt skjegg (jeg liker absolutt ikke skjegg), tennene er som kastet inn på han og…. Ja.. og han er 62, jeg er 44. Er det mulig at man kan overse den fysiske attraksjonen? (Eller mangelen på den.) eller er det rett og slett dødfødt? 

Rett og slett dødfødt..

Det jeg ikke forstår er hvorfor du i det hele tatt hadde sex med ham når den fysiske tiltrekningen er fullstendig fraværende?

Jeg hadde ikke klart det selv. Mennene jeg har ligget med har vært både i øvre og nedre del av utseendeskalaen, sånn objektivt, men uansett har jo JEG vært tiltrukket.

Anonymkode: 63eaf...097

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja, Gudene vet hva som gikk over meg når jeg hadde sex med han. Kan faktisk ikke svare på akkurat det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei altså, han kunne vært lubben og skalla men du kunne fortsatt kjent på en enorm tiltrekning og hatt fantastisk sex. Men du føler det jo ikke sånn, så behold vennskapet, du. 

Anonymkode: 38512...31b

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Tiltrekning er viktig.

Mine kjærester har rangert ulike steder på den objektive utseendeskalaen, men felles er at jeg var fysisk og mentalt tiltrukket av alle på det tidspunktet vi begynte ilag. 

Du har tom hatt sex med en fyr du ikke er tiltrukket av. Der bør det nok stoppe. 

Anonymkode: 6c940...bd7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er svært fysisk tiltrukket av han jeg er sammen med ja. Jeg kunne nok ikke vært sammen med en jeg ikke likte utseendet på. Jeg skal jo tross tilbringe mye tid sammen med vedkommende. 

AnonymBruker
Skrevet

Han er for gammel for deg.

Anonymkode: 2723d...8cb

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ekstremt viktig for å ønske sex med personen.  

Anonymkode: fab6a...02e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dette er nok dødfødt. Det er bare vanskelig når han er så mye i livet mitt og han er så god. Kunne ønske jeg ikke var så overfladisk, at jeg klarte å se forbi utseende, men det går bare ikke. Han er en flott person, men jeg grøsser av å tenke på sex med han. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han er for gammel for deg.

Anonymkode: 2723d...8cb

Ja, det er han også. 

Skrevet

Klarer ikke å ha sex med en mann jeg ikke er tiltrukket av. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Seksuell og fysisk tiltrekning er det eneste som er viktig egentlig. Uten det hjelper ingenting annet. Man kan godt bli sjarmert av humor og "tiltrekkes av personlighet", men om vedkommende er uattraktiv så hjelper ingen av de egenskapene. 

Anonymkode: 6d131...887

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dødfødt. Din beskrivelse av han sier alt. Men for all del, behold han som venn, men aldri gi inntrykk av at noe annet er aktuelt for deg.

Anonymkode: bda97...f53

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja, dette er nok dødfødt. Det er bare vanskelig når han er så mye i livet mitt og han er så god. Kunne ønske jeg ikke var så overfladisk, at jeg klarte å se forbi utseende, men det går bare ikke. Han er en flott person, men jeg grøsser av å tenke på sex med han. 

Det blir jo på samme måte som om du grøsser over å ha sex med en bror, for eksempel, enkelte mennesker er det utenkelig å i det hele tatt tenke på å ha sex med, uansett hvor høyt man setter dem og hvor mye de betyr.

Men det litt triste oppi det her er jo at han ønsker noe mer fra deg. Du må være krystallklar på at det er helt uaktuelt og helst ta opp dette i en prat med han. Du risikerer å miste vennskapet da, men det er du nødt til å ta sjansen på. Det er dårlig gjort å ikke være fullstendig tydelig på dette overfor han, av hensyn til dere begge to.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det blir jo på samme måte som om du grøsser over å ha sex med en bror, for eksempel, enkelte mennesker er det utenkelig å i det hele tatt tenke på å ha sex med, uansett hvor høyt man setter dem og hvor mye de betyr.

Men det litt triste oppi det her er jo at han ønsker noe mer fra deg. Du må være krystallklar på at det er helt uaktuelt og helst ta opp dette i en prat med han. Du risikerer å miste vennskapet da, men det er du nødt til å ta sjansen på. Det er dårlig gjort å ikke være fullstendig tydelig på dette overfor han, av hensyn til dere begge to.

Dette skrev jeg før jeg fikk med meg at du faktisk hadde hatt sex med han... Hva i all verden tenkte du på? Sympatisex er så utrolig dårlig gjort, og fra nå av må du være helt tydelig på at dette overhodet ikke blir uaktuelt igjen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette skrev jeg før jeg fikk med meg at du faktisk hadde hatt sex med han... Hva i all verden tenkte du på? Sympatisex er så utrolig dårlig gjort, og fra nå av må du være helt tydelig på at dette overhodet ikke blir uaktuelt igjen.

Ja, jeg vet. Det er flere år siden da. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Vurderer du faktisk å innlede et forhold med en som er 18 år eldre, klar for AFP, som i tillegg ikke er fysisk attraktiv i dine øyne bare fordi han er en god kompis ? Hva vil du eventuelt få ut av dette forholdet ? Er han rik siden du vurderer det ? For det er det jeg tolker iom at du lager en tråd her på KG. Eller vil du ha råd om hvordan bli "kvitt" han som potensiell kjæreste, men ikke miste han som venn ? Hvis han er en slik god kompis og dere kan prate om alt, hva med å være ærlig og si hva du føler og ikke gi han forhåpninger. For så lenge du svinser rundt han, vil han hele tiden ha håp. 

Anonymkode: f4e16...e3a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For å faktisk svare på TS spørsmål, tenner han deg på andre måter så JA!!

Har selv innledet et forhold til en mann som jeg ikke finner attraktiv i og med at han er veldig overvektig, men måten denne mannen tenner meg på er unik. Har aldri hatt så god sex, vært så selvsikker og trygg i senga, følt MEG så attraktiv som nå. Han er også verdens snilleste, stiller opp, har et hjerte av gull osv og jeg er blitt oppriktig glad i han

Anonymkode: 63e6b...905

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...