AnonymBruker Skrevet 8. april #1 Skrevet 8. april Jeg vurderer å legge selvklebende fliser i gangen typ 1,5 x 1,5 meter for å lage et skille mellom der man kommer inn med sko, og resten av gangen inn til stua som er vinyl som ser ut som treverk. (Jeg leier, hun som bodde her tidligere har pusset opp). Så skal jeg legge en liten list. Tror dere det vil bli fint ? Liksom det er samme gulvet fra man kommer inn til stua og det er veldig fint, men jeg føler jeg må skille mellom sko området og resten.. Anonymkode: 5c2ff...1a9
AnonymBruker Skrevet 8. april #2 Skrevet 8. april Og du er sikker på at slike fliser kan fjernes uten å sette spor på gulvet? Blir dyrt for deg hvis hele gulvet må skiftes en gang. Anonymkode: 54864...2bd 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #3 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Og du er sikker på at slike fliser kan fjernes uten å sette spor på gulvet? Blir dyrt for deg hvis hele gulvet må skiftes en gang. Anonymkode: 54864...2bd Det var ikke det jeg spurte om. Anonymkode: 5c2ff...1a9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå