AnonymBruker Skrevet 8. april #1 Skrevet 8. april Hei 😊 Jeg er en dame som bor i Lillestrøm-området og jobber med å ta førerkort, men har dessverre ingen å øvelseskjøre med. Derfor håper jeg det finnes en hyggelig og tålmodig person som kunne tenke seg å hjelpe meg litt av og til. Det trenger ikke være så ofte – kanskje 1–2 ganger i uka eller når det passer for deg. Jeg kan stille med bil selv, og dekker selvfølgelig bensin og andre utgifter. Jeg er seriøs, rolig og motivert for å lære, og ønsker bare å få nok mengdetrening til å bli trygg og bestå oppkjøringen. Send meg gjerne en melding hvis dette kunne vært aktuelt, eller hvis du kjenner noen som kanskje kan hjelpe 🙏 Setter veldig stor pris på all hjelp! Anonymkode: 65104...9b7
AnonymBruker Skrevet 8. april #2 Skrevet 8. april Spør på reddit Norge også, vet flere der har funnet folk til å hjelpe seg Anonymkode: 97068...a82
tdm900 Skrevet 8. april #4 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei 😊 Jeg er en dame som bor i Lillestrøm-området og jobber med å ta førerkort, men har dessverre ingen å øvelseskjøre med. Derfor håper jeg det finnes en hyggelig og tålmodig person som kunne tenke seg å hjelpe meg litt av og til. Det trenger ikke være så ofte – kanskje 1–2 ganger i uka eller når det passer for deg. Jeg kan stille med bil selv, og dekker selvfølgelig bensin og andre utgifter. Jeg er seriøs, rolig og motivert for å lære, og ønsker bare å få nok mengdetrening til å bli trygg og bestå oppkjøringen. Send meg gjerne en melding hvis dette kunne vært aktuelt, eller hvis du kjenner noen som kanskje kan hjelpe 🙏 Setter veldig stor pris på all hjelp! Anonymkode: 65104...9b7 Ingen får sendt deg melding når du poster som anonym….
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå