Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 😊

Jeg er en dame som bor i Lillestrøm-området og jobber med å ta førerkort, men har dessverre ingen å øvelseskjøre med.

Derfor håper jeg det finnes en hyggelig og tålmodig person som kunne tenke seg å hjelpe meg litt av og til. Det trenger ikke være så ofte – kanskje 1–2 ganger i uka eller når det passer for deg.

Jeg kan stille med bil selv, og dekker selvfølgelig bensin og andre utgifter. Jeg er seriøs, rolig og motivert for å lære, og ønsker bare å få nok mengdetrening til å bli trygg og bestå oppkjøringen.

Send meg gjerne en melding hvis dette kunne vært aktuelt, eller hvis du kjenner noen som kanskje kan hjelpe 🙏

Setter veldig stor pris på all hjelp!

Anonymkode: 65104...9b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør på reddit Norge også, vet flere der har funnet folk til å hjelpe seg :)

Anonymkode: 97068...a82

Skrevet

Sjekk og frivilligehets sentralen i nærheten

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei 😊

Jeg er en dame som bor i Lillestrøm-området og jobber med å ta førerkort, men har dessverre ingen å øvelseskjøre med.

Derfor håper jeg det finnes en hyggelig og tålmodig person som kunne tenke seg å hjelpe meg litt av og til. Det trenger ikke være så ofte – kanskje 1–2 ganger i uka eller når det passer for deg.

Jeg kan stille med bil selv, og dekker selvfølgelig bensin og andre utgifter. Jeg er seriøs, rolig og motivert for å lære, og ønsker bare å få nok mengdetrening til å bli trygg og bestå oppkjøringen.

Send meg gjerne en melding hvis dette kunne vært aktuelt, eller hvis du kjenner noen som kanskje kan hjelpe 🙏

Setter veldig stor pris på all hjelp!

Anonymkode: 65104...9b7

Ingen får sendt deg melding når du poster som anonym….

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...