Gå til innhold

Hjelper det å ha fancy bil?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å kjøpe meg en Tesla. Mest for at folk da skal tro jeg er en ressurssterk mann med tjukk lommebok. 
Tror dere det vil hjelpe? I dag kjører jeg en gammel Toyota Corolla. Og er redd mange tror jeg er en fattiglus som kjører rundt i en sånn bil. Hva tenker dere?

Anonymkode: 7c49f...57e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det kommer an på hvilke midler du rår over.

Anonymkode: ef025...4eb

AnonymBruker
Skrevet

Er dette tull? Hvorfor bryr du deg om slikt? Noe så meningsløst.

Anonymkode: 6abe2...f1d

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet om noen skikkelig rike folk. Som kjører gamle biler. Folk som ikke har behov å vise det. Om bilen er god nok å går. Og fungerer for deg. Behold den så lenge den går😊

Anonymkode: 0f909...958

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tesla er da ingen fancy bil.

Anonymkode: e9239...9b1

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er dette tull? Hvorfor bryr du deg om slikt? Noe så meningsløst.

Kom til å tenke på det når jeg overhørte en samtale mellom et barn og det som jeg tror var barnefaren.
Barnet så noe sånt som at "se så gammel og stygg den bilen er". Min bil altså. Hvorpå faren sa noe sånt som at "Ikke alle har råd til en skikkelig bil som vi har vet du". 

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kom til å tenke på det når jeg overhørte en samtale mellom et barn og det som jeg tror var barnefaren.
Barnet så noe sånt som at "se så gammel og stygg den bilen er". Min bil altså. Hvorpå faren sa noe sånt som at "Ikke alle har råd til en skikkelig bil som vi har vet du". 

Og slike folk bryr du deg om?

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde du skulle spørre om det hjelper på lysten til å orke å kjøre rundt på ærend osv., for ja, det gjør det. Men det hjelper selvfølgelig ikke med imaget ditt. Jeg har en Tesla og jeg er ikke rik, så jeg antar at alle andre med Tesla heller ikke er rike. Det er tross alt ganske billige biler, i alle fall brorparten av dem.

Egentlig regner jeg med at du skrev dette fordi du hater Tesla 🫠

Anonymkode: 508c0...61b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Begynner kanskje å bli litt incel å kjøre fossilbil nå, men utover det bryr neppe noen seg

Anonymkode: 42c58...c69

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ihvertfall ikke kjøpt Tesla om jeg ville vise meg frem :ler: 

Anonymkode: 66677...010

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette sier så mye om dumme folk. Faren . Jeg hadde nok svart der😅 Å noen eier bilen sin og noen er det banken som eier. 

Anonymkode: 0f909...958

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tesla er jo en billig drittbil 😅 Det er nåtidens Corolla. Hadde mye heller beholdt den du har enn å kjøpt en Tesla! 

Skal du først oppgradere på bilfronten fordi du vil se fancy ut så er det virkelig ikke Tesla du velger.

Anonymkode: 65156...9ed

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Vurderer å kjøpe meg en Tesla. Mest for at folk da skal tro jeg er en ressurssterk mann med tjukk lommebok. 
Tror dere det vil hjelpe? I dag kjører jeg en gammel Toyota Corolla. Og er redd mange tror jeg er en fattiglus som kjører rundt i en sånn bil. Hva tenker dere?

Jeg tenker hvilken bil man har sier ingenting om økonomien til folk.

Anonymkode: c9a28...0aa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tenker du er typisk usikker mann som tenker over hva andre tenker om deg. 

Anonymkode: 324fa...402

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

En Tesla? Det er jo ikke akkurat fancy

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Mange i gaten vår som tror vi er fattige, for de ser ikke bilene som står i garasjen men de ser Gampen vår som er min foretrukne hverdagsbil. Vi har det styggeste huset og, og mange tror vi bare eier ene delen av flermannsboligen (vi eier hele) men vi har mer enn nok penger. Har en penger flasher en det ikke

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som andre nevner så er Tesla en billig bil, det er derfor det er så mange på veiene. Jeg har en model 3 for den kostet hundre tusen mindre enn tilsvarende bil fra andre merker ved det tidspunket jeg trengte en pendlerbil som også hadde plass til to barneseter for å hente i barnehagen.

Men Porsche elbiler er ganske billige i innkjøp for tiden, da fremstår du som en som er glad i å bruke penger. (og du får også muligheten på å bruke mer på kun vedlikehold enn hva corollaen din koster i drivstoff og vedlikehold i dag)

Anonymkode: 0d069...158

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Begynner kanskje å bli litt incel å kjøre fossilbil nå, men utover det bryr neppe noen seg

Anonymkode: 42c58...c69

Hmm er gift, hunkjønn, og har mange barn. Foretrekker fossil pga kjøremønstet mitt

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tenker du er typisk usikker mann som tenker over hva andre tenker om deg. 

Anonymkode: 324fa...402

Kanskje det. Har igrunn aldri brydd meg om biler. Bare fornøyd med å komme meg fra A til B og slippe å renne ned på bilverksted i tide og utide. Og alltid kjøpt bil kontant. 
Men må innrømme stoltheten fikk seg en liten knekk når jeg overhørte samtalen om den stygge gamle Toyotaen min. 
For meg ser Tesla-biler fancy og sportsbil-aktige ut. Derfor min første innskytelse å kanskje kjøpe en. 

AnonymBruker
Skrevet

Nå synes ikke jeg Tesla er noe spesielt, liker ikke bilen av flere årsaker. Men ja, utad vil du selvsagt virkere "rikere" med en fancy bil, i allefall en som er ny/nyere og el modell. 

Anonymkode: 89a98...bef

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...