Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har noen erfaring med Medisinsk Abort, blødninger og eventuelt rester? 

Måtte gjennomføre en medisinsk abort hjemme for 2,5 uke siden. Hadde lite smerter og var ikke mange klumper som kom ut, så jeg var litt usikker på om aborten ble gjennomført. Blødde ganske kraftig i nesten 10 dager, så begynte det å avta i 2-3 dager hvor jeg kun trengte truseinnlegg.

3 dager etter dette har blødningen økt igjen. Den skal vel avta gradvis, ikke øke? 

Tok også en graviditetstest for et par dager siden som ikke bare var litt positiv, den var KNALL positiv. 

Utifra det jeg har skrevet, bør jeg kontakte sykehuset? Kan det være rester igjen? 

Er redd for å fremstå som hysterisk eller dramatisk ved å ringe. At jeg kanskje bare må blø i ukesvis fordi det er sånn «det er» etter en abort.. 

Tusen takk på forhånd for erfaringer og svar! 

Anonymkode: 3ed31...559

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja du kontakter sykehuset

Anonymkode: 80f18...336

AnonymBruker
Skrevet

Ville kontaktet sykehuset :)

Anonymkode: 60e8b...859

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hei! Har noen erfaring med Medisinsk Abort, blødninger og eventuelt rester? 

Måtte gjennomføre en medisinsk abort hjemme for 2,5 uke siden. Hadde lite smerter og var ikke mange klumper som kom ut, så jeg var litt usikker på om aborten ble gjennomført. Blødde ganske kraftig i nesten 10 dager, så begynte det å avta i 2-3 dager hvor jeg kun trengte truseinnlegg.

3 dager etter dette har blødningen økt igjen. Den skal vel avta gradvis, ikke øke? 

Tok også en graviditetstest for et par dager siden som ikke bare var litt positiv, den var KNALL positiv. 

Utifra det jeg har skrevet, bør jeg kontakte sykehuset? Kan det være rester igjen? 

Er redd for å fremstå som hysterisk eller dramatisk ved å ringe. At jeg kanskje bare må blø i ukesvis fordi det er sånn «det er» etter en abort.. 

Tusen takk på forhånd for erfaringer og svar! 

Anonymkode: 3ed31...559

Kontakt sykehuset. 

Jeg hadde ikke rester, men opplevde økning i blødning etter noen dager, blødde ikke sånn ekstremt mye etter første 48t, men ikke så sent som 10 dager etter.. Hcg tok 8 uker før var negativ. 

Anonymkode: e30a1...59c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...