AnonymBruker Skrevet 7. april #1 Skrevet 7. april Jeg er sammen med min samboer og vi har vært sammen i 7 år, sammen har vi ett felles barn på snart 6 år. Jeg har 2 barn fra tidligere forhold. Han har ingen. Vi hadde det veldig bra. Men for 3 år siden så kom det en vikar inn hos oss, som har veldig bra humor, ser bra ut for alderen og virker som et alt jeg ser etter i en mann. men han er 25 år eldre enn meg. Jeg er 32 og han 57 år. Vi har veldig god tone. Men han jobbet hos oss bare en kort stund. Og han gikk tilbake til sin vanlige arbeidsplass. Etter 2 år så kom han tilbake på arbeidsplass som vikar igjen. (Det sier seg at han er den som kommer etter sjefen hvis det skal være noe) Siden hun vi hadde var sykmeldt. Vi er venner på Facebook og snapchat så vi holdt kontakten etter han var «borte». Jeg var innom arbeidsplassen hans noen ganger uten å se han og han var innom min og lurte på hvorfor jeg ikke var der. Men jeg hadde jo fri de gangene han hadde vært innom. Men han har fått fast stilling hos oss nå. Så han jobber som regel motsatte vakter som meg siden sjefen vet vi har god tone. Men de få gangene vi jobber sammen så tuller vi og koffert humør. Men problemet er at jeg har tenkt på han hverdag morgen og kveld mens han var borte. Han klarer å holde rolig å trygg uten at han gjør noe. Han er bare seg selv. Legger til småting som ikke han hjemme ser. Altså jeg klarer ikke å ha sex med samboern hjemme uten at jeg tenker på han. Jeg har har mistet helt følelser for han hjemme. Men klarer ikke å si det. Og jeg kan ikke stoppe å tenke på ene kollegaen min. Anonymkode: 2180e...a38
AnonymBruker Skrevet 7. april #2 Skrevet 7. april Dette skjer fordi du har pleiet forholdet til denne mannen via Snapchat etc. Anonymkode: bb90f...546 14 1
AnonymBruker Skrevet 7. april #3 Skrevet 7. april Tror du skal tenke deg veldig godt om. Du vet hva du har og ikke hva du får, selv om han nye kan virke forlokkende. Du har allerede to barn fra et tidligere forhold og er inne i et nytt forhold der dere har et felles barn, ikke lag masse rot ut av en forelskelse. Forelskelsen din er 57 år, du kun 32. Du vil merke den aldersforskjellen stadig mer etter hvert som han passerer 60 og snart er på vei til å bli pensjonist. Her bør du holde hodet kaldt, og tenke fornuft. Anonymkode: 1ae0c...c50 9 2
AnonymBruker Skrevet 7. april #4 Skrevet 7. april Nesten 30 års aldersforskjell er jo problematisk. Men you do you. Anonymkode: a8de4...660 1
AnonymBruker Skrevet 7. april #5 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nesten 30 års aldersforskjell er jo problematisk. Men you do you. Anonymkode: a8de4...660 Hadde hun vært uten barn, så. Men hun må tenkte på alle ungene midt oppe i dette forelskelsesstyret. Hun har nå flere barn med ulike fedre, så nå må voksenbuksene på. Anonymkode: 1ae0c...c50 5 3
AnonymBruker Skrevet 8. april #6 Skrevet 8. april Jeg tenker du bør bytte jobb, og så ta en tur i terapi på egen hånd. Og ikke minst - slett denne kollegaen på alle sosiale medier!! Du har to barn fra før, du har et barn med dagens samboer. Og du velger å være emosjonelt utro med en mann som kunne vært din far i alder. Din kollega er ti ganger eldre enn din yngste. Du forer et hekt du har på denne mannen. Denne mannen har lite respekt for deg, siden han flørter med deg over år til tross for at han vet at du er samboer og har barn hjemme. Du har lite respekt for din samboer. Du må rett og slett skjerpe deg! Slett ham fra sosiale medier. Blokker ham helst. Bytt jobb. Det er på tide å ta ansvar nå! Det er veldig åpenlyst hva du og den mannen på 57 år driver med, når sjefen din har valgt å sette dere på ulike vakter. Det er et tidsspørsmål før andre forstår, og da er det bare snakk om tid før din samboer eller noen han kjenner får høre om han du henger etter på jobb. Hvordan ser du for deg livet som enslig mor til tre barn med to ulike fedre - og en elsker som er nesten dobbelt så gammel som deg? Hvordan vil du bo? Greit å ikke lenger se yngste barnet ditt mer enn annenhver uke? Vil du greie deg økonomisk? Vil du greie å finne bolig innen samme skolekrets som dine eldste går i nå? Anonymkode: 90506...d96 6 5
AnonymBruker Skrevet 8. april #7 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette skjer fordi du har pleiet forholdet til denne mannen via Snapchat etc. Anonymkode: bb90f...546 Enkelt og greit… Anonymkode: eb72d...5af 2
AnonymBruker Skrevet 8. april #8 Skrevet 8. april Tre barn med to fedre er ikke akkurat noen catch. Anonymkode: 09f6d...e2e 2
AnonymBruker Skrevet 8. april #9 Skrevet 8. april du klarer ikke "glemme ham" fordi du ikke lar deg selv se hva du har som betyr noe, du er som en hormonell tennåring og uansett mann eller kvinne er det bare flaut når man ser seg selv som et offer for eget tøys.. Anonymkode: 6118e...610 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. april #10 Skrevet 8. april Fordi du dyrker forelskelsen/henget. Slutt å ha kontakt utenom når du MÅ på jobb. Vær profesjonell og trofast. I mine øyne er du emosjonelt utro, når du fortsetter kontakten og tenker så mye på han. Anonymkode: 8833d...3fd 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #11 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tre barn med to fedre er ikke akkurat noen catch. Anonymkode: 09f6d...e2e Dette er ikke noe unikt idag. Anonymkode: ca40f...778 3
Kålrota Skrevet 8. april #12 Skrevet 8. april Du kjeder deg og lar deg fascinere av at noen viser interesse. Det forbudte i det forsterker følelsene. Det er ikke forelskelse. Du bør kutte all kontakt utover det profesjonelle og fokusere på å bedre hjemmesituasjon. 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #13 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er sammen med min samboer og vi har vært sammen i 7 år, sammen har vi ett felles barn på snart 6 år. Jeg har 2 barn fra tidligere forhold. Han har ingen. Vi hadde det veldig bra. Men for 3 år siden så kom det en vikar inn hos oss, som har veldig bra humor, ser bra ut for alderen og virker som et alt jeg ser etter i en mann. men han er 25 år eldre enn meg. Jeg er 32 og han 57 år. Vi har veldig god tone. Men han jobbet hos oss bare en kort stund. Og han gikk tilbake til sin vanlige arbeidsplass. Etter 2 år så kom han tilbake på arbeidsplass som vikar igjen. (Det sier seg at han er den som kommer etter sjefen hvis det skal være noe) Siden hun vi hadde var sykmeldt. Vi er venner på Facebook og snapchat så vi holdt kontakten etter han var «borte». Jeg var innom arbeidsplassen hans noen ganger uten å se han og han var innom min og lurte på hvorfor jeg ikke var der. Men jeg hadde jo fri de gangene han hadde vært innom. Men han har fått fast stilling hos oss nå. Så han jobber som regel motsatte vakter som meg siden sjefen vet vi har god tone. Men de få gangene vi jobber sammen så tuller vi og koffert humør. Men problemet er at jeg har tenkt på han hverdag morgen og kveld mens han var borte. Han klarer å holde rolig å trygg uten at han gjør noe. Han er bare seg selv. Legger til småting som ikke han hjemme ser. Altså jeg klarer ikke å ha sex med samboern hjemme uten at jeg tenker på han. Jeg har har mistet helt følelser for han hjemme. Men klarer ikke å si det. Og jeg kan ikke stoppe å tenke på ene kollegaen min. Anonymkode: 2180e...a38 Gresset er grønnest der du vanner det🪴 Anonymkode: 609e8...12b 5
AnonymBruker Skrevet 8. april #14 Skrevet 8. april Kom deg ut av hekten. Ha minimalt med kontakt med ham, og slutt å dyrke ham i tankene dine! Anonymkode: 9b14e...3c2 2
AnonymBruker Skrevet 8. april #15 Skrevet 8. april Er du en god og oppegående mor, la denne forelskelsen ligge. For alt du vet er han gift. Og vikarierer han for sjefen din, er det hvertfall veldig dumt. Da vil du bli hun son knuller til seg bedre lønnskår. Og barna dine vil ha det miserabelt pga deg, og du ødela tryggheten dems. Og du virker også veldig umoden i måten du skriver på - koffert humor? Å tenke koffert er vel et ord bare drittunger fortsatt bruker, eller gått ut på dato for long time ago siden.. Tenk deg godt om.... Anonymkode: c44cd...737 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. april #16 Skrevet 8. april Tenk deg nøye om. Kanskje burde du avslutte begge forhold og prøve deg på egenhånd en periode? Anonymkode: eb5fa...e1b 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #17 Skrevet 8. april Så barnet ditt på 6 år betyr mindre enn en gammal gris på snart 60 år? Stakkars unge. Anonymkode: 738fb...279 4
AnonymBruker Skrevet 8. april #18 Skrevet 8. april «Alt du ser etter i en mann»? Han mangler mye. «Rolig og trygg», hvorfor syns du det, savner du en far? Han gjør ikke deg rolig. Han gjør deg utrygg, og ikke minst barna dines, og mannen dins situasjon. Vann gresset hjemme, som andre her sier. Anonymkode: 93122...e41 2 1
Gratis Skrevet 8. april #19 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tre barn med to fedre er ikke akkurat noen catch. Anonymkode: 09f6d...e2e Snart 4 barn med 3 fedre 😯? Begynner å se et mønster her. 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #20 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette er ikke noe unikt idag. Anonymkode: ca40f...778 Nei, dessverre, men fortsatt ingen catch. Anonymkode: 09f6d...e2e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå