AnonymBruker Skrevet 7. april #1 Skrevet 7. april Interessert i å høre deres mening 😁 Jeg kan begynne : Aksel Hennie, Kristoffer Joner og Agnes Kittelsen. Anonymkode: 4b24c...82b 7 1
AnonymBruker Skrevet 7. april #3 Skrevet 7. april Grusomme alle 3. Harry Hole serien ble omtrent ødelagt av Kittelsen. Bra hun ikke hadde en mer fremtredende rolle. Anonymkode: 6f841...694 8
AnonymBruker Skrevet 7. april #4 Skrevet 7. april K.B. skrev (7 minutter siden): Hivju. Har ikke sett Mord i Sogn ennå. Håper ikke han ødelegger den. Anonymkode: 6f841...694
AnonymBruker Skrevet 7. april #5 Skrevet 7. april Bullshit! Hva er det her for en klovne-tråd? Hvis du skal utnevne dårlige skuespillere så bør du jo faktisk ikke velge de største og beste? Veldig useriøst. Anonymkode: 5e03b...fa5 25 4 17
AnonymBruker Skrevet 7. april #6 Skrevet 7. april Joner. Elsker Kittelsen og stemmen hennes ❤️ Anonymkode: 19381...2a6 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. april #7 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Aksel Hennie Tenkte det samme så fort jeg så trådtittelen. Anonymkode: 9dcaa...9df 7
K.B. Skrevet 7. april #8 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har ikke sett Mord i Sogn ennå. Håper ikke han ødelegger den. Anonymkode: 6f841...694 HEI! Jeg Heter Kristofer Hivju. JEG er en NORSK skuespiller! jeg snakker veldig tydelig mens jeg STIRRER intenst inn.. I Kamera! Omtrent sånn er det å høre Hivju. Så samme hva han er i, så tar han deg rett ut av fantasiverden du er i når du ser film når han dukker opp og spesielt når han begynner å snakke. 10 2
AnonymBruker Skrevet 8. april #10 Skrevet 8. april Kittelsen i harry hole er ille. Hun er forferdelig i max manus også Anonymkode: d54b6...d07 6
AnonymBruker Skrevet 8. april #11 Skrevet 8. april Hun i den Bolivia-serien…. Trur alle veit hvem jeg mener. Greide bare å se en episode. Anonymkode: a350f...f24 4
Macro Skrevet 8. april #12 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ine Marie Wilmann. Anonymkode: e8244...f20 Må desverre slenge meg på her. Hun klarer ikke å selge inn noen karakterer for min del. Trond Fausa Aurvåg er god i den ene karaktertypen han kan spille, men det funker desverre dårlig når samme karakter dukker opp i både Tatt av kvinnen, Lillyhammer og Neste Sommer. 4
AnonymBruker Skrevet 8. april #13 Skrevet 8. april Dårligste er jo vanskelig å si, siden det finnes tusenvis på alle nivåer. Men jeg undres hver gang jeg ser Anneke von der Lippe ....at hun liksom skal ha fått Emmy og greier. Anonymkode: 627a1...d69 2
AnonymBruker Skrevet 8. april #14 Skrevet 8. april Jeg har sett et lite klipp fra Flukten fra Bolivia der han fra sportssendingene på NRK, Emil Gukild, var med. Det er det verste jeg har sett på lenge. Anonymkode: f2829...c0a 8
AnonymBruker Skrevet 8. april #15 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (15 timer siden): Interessert i å høre deres mening 😁 Jeg kan begynne : Aksel Hennie, Kristoffer Joner og Agnes Kittelsen. Anonymkode: 4b24c...82b Agnes Kittelsen er korrekt. Pia Tjelta er ikke noe bedre, de to er samme karakter i alt de spiller i. Anonymkode: e02bb...c6d 10 1
LilleMy_09 Skrevet 8. april #16 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Bullshit! Hva er det her for en klovne-tråd? Hvis du skal utnevne dårlige skuespillere så bør du jo faktisk ikke velge de største og beste? Veldig useriøst. Anonymkode: 5e03b...fa5 Ikke useriøst i det hele tatt. Det er ts sin mening og det er mange her, inkludert meg, som er enig 6
Thyra Skrevet 8. april #17 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har ikke sett Mord i Sogn ennå. Håper ikke han ødelegger den. Anonymkode: 6f841...694 Det gjorde han absolutt ikke! 6
Alice123 Skrevet 8. april #18 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Agnes Kittelsen er korrekt. Pia Tjelta er ikke noe bedre, de to er samme karakter i alt de spiller i. Anonymkode: e02bb...c6d Enig. Veldig mange norske skuespillere er akkurat samme karakter i alt i spiller i. Og ikke på en sånn "de spiller samme type karakterer"-måte, men som i at det er null variasjon eller egenhet i rollene de spiller. 10 2
Sinsiew Skrevet 8. april #19 Skrevet 8. april Pia Tjelta er jeg ikke noe fan av. Ikke Agnes Kittelsen heller. Har man sett de en gang vet man hva man får neste gang... 6 2
AnonymBruker Skrevet 8. april #20 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har sett et lite klipp fra Flukten fra Bolivia der han fra sportssendingene på NRK, Emil Gukild, var med. Det er det verste jeg har sett på lenge. Anonymkode: f2829...c0a Men han er jo ikke skuespiller heller da! 🤣 Anonymkode: a0bb1...88f 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå