AnonymBruker Skrevet 8. april #41 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ikke for å være frekk, men hva har litt former egentlig med overvekt å gjøre? Selvsagt har mange overvektige damer ganske store bryster, for eksempel. Men de har jo som regel også så å si null midje. Altså ikke særlig mye til form. Om du er en av de ytterst få heldige (er vel under 10% av kvinner i verden med denne kroppsfasongen) som har perfekt timeglassfigur, så får du ha meg unnskyldt. DA kan du ha 5-10 kg ekstra fett på kroppen og likevel se flott ut. Men ærlig talt, i damegarderoben ser jeg mest eplefasong. Det er ikke like flatterende uten klær på. Anonymkode: d8e16...4b8 Tror neppe de andre damene i garderoben bryr seg om hva du synes er flatterende. Anonymkode: c4312...dc4
AnonymBruker Skrevet 8. april #42 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror neppe de andre damene i garderoben bryr seg om hva du synes er flatterende. Anonymkode: c4312...dc4 Nei, jeg bryr meg fint lite om andre damekropper, så lenge min egen er perfekt👌 Anonymkode: d8e16...4b8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå