Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ikke for å være frekk, men hva har litt former egentlig med overvekt å gjøre?

Selvsagt har mange overvektige damer ganske store bryster, for eksempel. Men de har jo som regel også så å si null midje. Altså ikke særlig mye til form.

Om du er en av de ytterst få heldige (er vel under 10% av kvinner i verden med denne kroppsfasongen) som har perfekt timeglassfigur, så får du ha meg unnskyldt. DA kan du ha 5-10 kg ekstra fett på kroppen og likevel se flott ut. Men ærlig talt, i damegarderoben ser jeg mest eplefasong. Det er ikke like flatterende uten klær på.

Anonymkode: d8e16...4b8

Enig. Det er så misvisende når folk snakker om "litt former", "bamsete" osv, og så er de egentlig kraftig overvektige.

Anonymkode: 097fd...9e5

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

aktive menn liker som regel kvinner som holder seg i form. Så overvek (BMI +25) er ikke sexy. 
Men mange lite aktive menn som liker tilsvarende og dermed overvekt. 

Anonymkode: 19d57...b2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Personlig har jeg akkurat regnet på BMI og jeg er på 26

Er 1.80 høy og har de senere år ligget på 85 kg, har midje, pupper og rumpe og lange ven. Ser anbefalt vekt er mellom 60 og 80 kg. Og må si siden jeg har trent en del oppimellom at 60 var jeg kanskje som veldig ung, 70 ville betydd tynn, og at alt mellom 75 og 85 er sånn jeg fint kan ha uten at jeg ser noen reagerer på det. 
Aldri hatt trøbbel i forhold eller med menn

Ts Når du sier «på tross av» husk at alle har kvaliteter ytterst tilinnerst som kan være pluss eller minus for en partner. Du velger sikkert også en mann med gode kvaliteter som også har ting som du kunne sagt er mindre gode, men du blir med han på tross av dette, fordi han i sum er en du liker skikkelig godt😁

Anonymkode: 49a11...7fe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi er mange som liker litt former, velger en med litt former foran en med 20 i BMI 10 av 10 ganger. Og 25-27 er da ikke så stort 

Anonymkode: 76d8a...a74

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (4 timer siden):

Er mange menn som har litt ekstra.

Dobbelt standard er 'tåppen av kransekakå' 😂

(hvilken referanse er dette? Noen som tar den? 😆)

Om man selv er overvektig har da ikke noe å si på hva man finner attraktivt hos det motsatte kjønn.

Og det er da ingen dobbeltstandard. Man kan ikke noe for hva man finner attraktivt akkurat som at homofile ikke kan noe for at de syns samme kjønn er attraktivt.

Og til alle damene som kommer med anekdoter om at de ikke har noe problem med å få seg menn selv om de er overvektige: Dette betyr jo ikke at disse mennene syns overvektige kvinner er mest attraktivt. De kan jo bare innse at de ikke har sjanse på en slank dame og da ta til takke med en overvektig en.

Anonymkode: d64e9...ac0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Om man selv er overvektig har da ikke noe å si på hva man finner attraktivt hos det motsatte kjønn.

Og det er da ingen dobbeltstandard. Man kan ikke noe for hva man finner attraktivt akkurat som at homofile ikke kan noe for at de syns samme kjønn er attraktivt.

Og til alle damene som kommer med anekdoter om at de ikke har noe problem med å få seg menn selv om de er overvektige: Dette betyr jo ikke at disse mennene syns overvektige kvinner er mest attraktivt. De kan jo bare innse at de ikke har sjanse på en slank dame og da ta til takke med en overvektig en.

Ikke med denne dama her 😂 Tro det eller ei så har faktisk vi formfulle damer noe vi skulle sagt vi og....

Er ingen som får lov til å ta til takke med meg 😂 Det sørger jeg for....

Sånt tull er ikke noe for meg.

Og automatisk tro at man har sjans på en dame, bare for at hun er formfull er faktisk dobbelt standard.

Da er man rimelig høy på seg selv...

Endret av Strigiformes
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Anonymkode: c170f...d78

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hva med bmi på 34? Smålubben!

Anonymkode: e234a...34d

BMI pånover 30 kvalifiserer til "fedme". BMI over 25 = "overvekt". Men det er menneskelig å bruke den snille betegnelsen "lubben" så vår egen vekt høres mere akseptabel ut LOL. 

Anonymkode: c4d7d...3f5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

BMI pånover 30 kvalifiserer til "fedme". BMI over 25 = "overvekt". Men det er menneskelig å bruke den snille betegnelsen "lubben" så vår egen vekt høres mere akseptabel ut LOL. 

Vi pleier å si at det å slanke seg er mulig for en med litt ekstra vekt. Verre med en som er skikkelig slem og har dårlig personlighet si….

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette jeg skal si er kanskje en trøst til overvektige. Selv så er jeg kvinne (Med BMI er i underkant av 24 vil jeg tro nå) Jeg var slankere for noen år siden. Jeg er heterofil. Jeg vet knapt hva slags preferanse jeg har. Jeg er i alle fall ikke begeistret for ordentlig tynne og hengslete typer. Ellers så kan jeg synes at velbygde relativt slanke menn er fine å se på, og de som er flott bygde og muskuløse og kanskje litt firskårne er enda flottere, men den mannen som jeg har møtt så langt som jeg finner mest sexy så langt jeg kan huske, det er en fyr som er (litt over middels høy kun) og ca. 115/120 kg +/-. Han varierer litt har jeg forstått. Husker ikke hvilken BMI det tilsvarer. Det er vel over 30?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette jeg skal si er kanskje en trøst til overvektige. Selv så er jeg kvinne (Med BMI er i underkant av 24 vil jeg tro nå) Jeg var slankere for noen år siden. Jeg er heterofil. Jeg vet knapt hva slags preferanse jeg har. Jeg er i alle fall ikke begeistret for ordentlig tynne og hengslete typer. Ellers så kan jeg synes at velbygde relativt slanke menn er fine å se på, og de som er flott bygde og muskuløse og kanskje litt firskårne er enda flottere, men den mannen som jeg har møtt så langt som jeg finner mest sexy så langt jeg kan huske, det er en fyr som er (litt over middels høy kun) og ca. 115/120 kg +/-. Han varierer litt har jeg forstått. Husker ikke hvilken BMI det tilsvarer. Det er vel over 30?

Jeg har ingen preferanser med tanke på hverken utseende eller vekt.

Det er viktig for meg at han bryr seg om helsa si, for det gjør jeg, og jeg gjør så godt jeg kan med det jeg kan. 

BMI bryr jeg meg fint lite om.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har hatt mye bedre drag som overvektig enn normalvektig. Det finnes faktisk menn som tenner og liker oss også. Så er det jo også slik at vi overvektige er individer vi også. Overvekt kan sitte ulikt. Selv har jeg en stor rumpe, store pupper, men ganske smal midje. Timeglassfigur, liker å gå i 50-tallskjoler.

Mannen min er objektivt mye kjekkere og finere enn meg. Sånn er det bare. Det er en del damer som også kommenterer hvor flott han er. Som han også er. Han er godt trent, muskuløs, glad i å trene (kampsport, sykling, klatring, styrke, løping, fotball), en fyr som elsker å holde seg i form. 

Og jeg, jeg er HELT annerledes enn hans tynne ekser. Han hadde ikke vanskelig for å finne seg damer, for å si det slik. 

Men, så valgte denne mannen meg da, og han er gal etter meg. Han elsker mine former, spesielt rumpa mi, som han kaller "helt magisk".

I tillegg så synes han jeg er verdens søteste, at jeg har helt fantastisk nydelige øyne, og en veldig pirrende personlighet. Han elsker at jeg kan utfordre han både styrkemessig og intellektuelt. Med meg kan han lekesloss uten å være redd for å ta i et tak, det er jeg som har fått han inn i kampsport, og han digger at jeg kan knuse han i benpress på treningsstudioet (for ja, jeg er også råsterk og i god form). Han digger også at vi kan dele interesser og nerde sammen innen gaming og brettspill. Vi kan utfordre hverandre intellektuelt, og diskutere politikk i timesvis. Noe vi også gjør, ved å være politisk aktive samme.

Jeg tenker at det finnes mange menn av ulikt slag som har ulike preferanser. Alt er ikke "fetisj". Det går an å like noen uten at det nødvendigvis er en preferanse for "feit" eller "tynn". Jeg var mye større da jeg ble sammen med min mann, og han elsker meg like mye nå som da. Noen ganger elsker man mennesket og alt hva det mennesket består av.

Endret av SPOCA
  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Der du finner alle andre menn? Bare kanskje ikke på treningssenteret…

Anonymkode: ed39f...b44

Jeg har bmi på 26, og trener mye. Er mange veltrente kjekke menn som vil ha meg. Og synes selv jeg har veldig fin kropp. 

Anonymkode: f8fb2...786

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Der du finner alle andre menn? Bare kanskje ikke på treningssenteret…

Anonymkode: ed39f...b44

Joda, treningssenter er fullt av overvektige mennesker. Mange overvektige er i overraskende god form. Jeg er tjukk, men også sprek

Anonymkode: dca76...abf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi pleier å si at det å slanke seg er mulig for en med litt ekstra vekt. Verre med en som er skikkelig slem og har dårlig personlighet si….

Hinter du til at det er "slemt" å informere om allment vedtatte mål som brukes for å fastsette hvor en persons vekt ligger på skalaen i forhold til høyden? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Pærefasong eller en kombinasjon av timeglass/pære er faktisk relativt vanlig, det også. Jeg er også overvektig med en BMI på 26,4, men har markert midje, runde hofter, stor rumpe og kraftige lår.  Har absolutt inntrykk av at mange menn liker en slik kroppsfasong.

Anonymkode: 9da7f...082

Pærefasong er ganske vanlig, ja. Timeglass er derimot svært sjeldent. 

Hvordan er en kombinasjon av timeglass og pære? Jeg har faktisk aldri sett det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hinter du til at det er "slemt" å informere om allment vedtatte mål som brukes for å fastsette hvor en persons vekt ligger på skalaen i forhold til høyden? 

Du vinkler det du skriver frekt med LOL og det hele, så ja. Det er ganske bitchy

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ikke for å være frekk, men hva har litt former egentlig med overvekt å gjøre?

Selvsagt har mange overvektige damer ganske store bryster, for eksempel. Men de har jo som regel også så å si null midje. Altså ikke særlig mye til form.

Om du er en av de ytterst få heldige (er vel under 10% av kvinner i verden med denne kroppsfasongen) som har perfekt timeglassfigur, så får du ha meg unnskyldt. DA kan du ha 5-10 kg ekstra fett på kroppen og likevel se flott ut. Men ærlig talt, i damegarderoben ser jeg mest eplefasong. Det er ikke like flatterende uten klær på.

Rund er også en form 🙈😂

Anonymkode: d8146...7b5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rund er også en form 🙈😂

Anonymkode: d8146...7b5

Strek er ingen form ihvertfall- men uansett så er det vel noen for alle😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Akademikere. Bryr seg mer om toppen enn kroppen.

Er selv gift med en, jeg har bmi på 26 og han har sixpack. Flere graviditeter, hengemage og lange pupper og han får en boner bare jeg skifter bukse foran ham.

Anonymkode: a95ac...a93

Jeg har en lite akademisk fyr som får boner når jeg kler av min middelaldrende kropp i str XL med bilringer og hengepupper! :D❤️ Fantastisk fyr! Skjønner ikke hva han ser i meg, men jeg er glad for hver dag med han :) 

Anonymkode: c4312...dc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...