AnonymBruker Skrevet 7. april #1 Skrevet 7. april Jeg husker jo ikke sånne ting fra når jeg fikk menstruasjon. Men dere som har barn som har fått mensen, hvor lenge gikk det mellom 1. og 2. gang? Leser at det er vanlig det går flere mnd til halvt år!🤔 Anonymkode: c5f6c...59a
AnonymBruker Skrevet 7. april #2 Skrevet 7. april Jeg har ikke barn, og kan ikke si nøyaktig jeg heller - men det gikk minst tre måneder, men tror mer. (Jeg var forresten fjorten og dette var i 1989). Anonymkode: f9083...d20
AnonymBruker Skrevet 7. april #3 Skrevet 7. april Selv fikk jeg det regelmessig med en gang. Men det aller meste er naturlig Anonymkode: e4137...9f1
AnonymBruker Skrevet 7. april #4 Skrevet 7. april Jeg mener å huske den kom ca månedlig med en gang. Det jeg husker best var at første gangen var det veldig lite. Da jeg ventet andre gang var jeg ikke forberedt på t det kom så mye! Anonymkode: fd5db...402
AnonymBruker Skrevet 7. april #5 Skrevet 7. april I mitt tilfelle gikk det nok ca et halvt år, men dette varierer veldig! Anonymkode: 8eb80...602
Lorieen Skrevet 7. april #6 Skrevet 7. april Både jeg og min datter hadde relativt regelmessig menstruasjon fra start. Ikke nøyaktig 28 dager hver gang, men med jevne mellomrom.
AnonymBruker Skrevet 7. april #7 Skrevet 7. april Både meg og min tenåring hadde den regelmessing med en gang. Anonymkode: 05f25...755
AnonymBruker Skrevet 7. april #8 Skrevet 7. april Gikk nesten 2 mnd mellom min datters første og andre gang. Husker ikke hvordan det var for meg selv. Anonymkode: 8575d...4f5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå